Realiteetit vs haaveet

Anonyymi-ap

Minkälaisia haaveita teillä on ja epäilettekö että realiteet puskee vastaan joten jäävät vain haaveeksi? Itse haaveilen että saisin paremman otteen elämästä ja se olisi elämisen arvoista mutta tiedän päätyväni kaulakiikkuun joku kaunis päivä...

26

469

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Masennuslääkkeet eivät auta ja elämässä ei ole enää mitään merkitystä, joten ei ole minkäänlaisia haaveita. En näe itselläni tämän kummempaa tulevaisuutta. Kulutan vain aikaa niin kauan, että kuolen.

• Anonyymi

Haaveilen että voisin hoitaa esim karhuja työkseni ja oma pieni nettikauppakin olisi kiva

• Anonyymi

Haaveilen tuvasta !! Ja marjapuskista !!!

• Anonyymi

Haaveilen, että muuttaisin erilaiseksi kuin nyt olen, sosiaalisemmaksi. Tuskin kelpaan hänelle tällaisena.

• Anonyymi

Olen ollut 46 vuotta naimisissa ja jo muutaman vuoden huomannut tai oikeestaan aina tiennyt ,että olisi pitänyt uskoa äitiäni ja siskoani , eikä mennä tuo miehen kanssa. Mutta tässähän sitä on ollut ja yhä enemmän vain alkanut tuntua, kun älyäisin tästä lähteä. Mutta kun ei saa itseään irti.
      Yleensä olen ollut sitä mieltä, että kerran on papin edessä luvattu, niin ei saa erota, mutta sitten on alkanut tuntua että jos vanhuuttaan mies epäilee , että aivan kuin olisin ollut jo vuosikymmeniä jonkun muiden kanssa, niin ehkä alkaisi aika ollakin ja hävitä tästä. Eli haaveeni on ehkä se,e ttä tulisi joku "rinssi" joka veisi pois. ei vaan ole vielätullut.

• Anonyymi

Toivottavasti haaveesi toteutuu!Saanko kysyä, millä tavoin yrität saada elämästä paremman otteen?Onko sinulla läheisiä, ketkä pystyvät olemaan tukena ja turvana?

• Anonyymi

Haaveilen, että minulle selviäisi, olenko hänelle oikeasti tärkeä.
      Olisi myös hauska tietää, onko hän koskaan ajatellut että meidän välinen juttu olisi realistinen jos kumpikin olisi vapaa sille.

• Anonyymi

Olet tärkeä ja olisi realistinen, jos olisimme vapaita. Jossain haaveissa

• Anonyymi

Haaveilen oikeasta työpaikasta oikealla palkalla joka vastaa koulutustani ja jolla voin osallistua perheeni päivittäisiin menoihin ja kenties uskaltaa ostaa jotain isompaa tarvetta varten.......mutta ehdin kuolla ennen sitä....ehkä seuraavassa elämässä jos uskoo inkarnaatioon ym.

• Anonyymi

Mitä isompaa tarvitset navettaa varten? Kunnon Valametin vai Massey Fergussonin? Tai niinku Aku Ankassa Massey Verkkosonni.

• Anonyymi

Realiteetit eivät jää vain haaveeksi

• Anonyymi

Älä hyvä ihminen itteäs tapa. Ei se sota kaikkia kaipaa. Voi elää ihan ok elämän vaikkei olekaan oravanpyörässä joko kyvyttömyyttään ja/tai kelpaamattomuuttaan. 💜

• Anonyymi

Haaveile että pääsisin upeaan kuntoon, parempaan kun koskaan! Lisäksi olen haaveillut luovaan juttuuni liittyvästä kehityksestä. Henkisesti haaveilen entistä rakkaudellisemmasta ja kiltimmästä minusta, joka rakastaa Jumalaa ja jaksaa toivoa, että tämä sotahulluus ja ihmisten ahneus ja kovuus päättyy tai ainakin vähenisi.

Maailmassa voisi elää rauhassakin, ilman, että kenenkään tarvitsee kuolla turhaan. Eikä raha tee ketään todella onnelliseksi, vaan muut asiat.

• Anonyymi

Kiva et on viel muitakin jotka ajattelee näin. Se luo toivoa. Kiitos. Pidä se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva et on viel muitakin jotka ajattelee näin. Se luo toivoa. Kiitos. Pidä se.

Kiitos samoin. Usein on vaikeaa, mutta yhtä usein on ikäänkuin viimeisenä oljenkortena tullut vastaan joku ihminen, joka puhaltanut taas elämän liekkiin. He ovat niitä oikeita enkeleitä.

Tänään tapasin ihmisen, jolla oli elämässä ihan erilaiset tavoitteet kun itselläni ja varmasti myös vakaumuskin. Päätin vaan siinä hetkessä, etten välitä, kun ihmisiä ollaan kuitenkin molemmat.

Se tuntui tulevaisuudelta. Tosi hyvältä sellaiselta.

Aina on toivoa ja elämän kauneutta🫂

• Anonyymi

Haaveilen pääseväni normaalipainoon ja avautumaan elämälle kunnolla.

• Anonyymi

Kannattaa vaihtaa haaveet unelmiksi unelmat on helpommin toteutettavissa ainoa mikä rajoittaa on sen hetkinen tilanne johtu se työstä tai jostain muusta syystä mu unelmasta ei luovu niin helposti kuin haaveesta siksi tuo auto mikä mulla ny on oli pikkupojan haave jonka toteutin kuitenkin kun siihen oli mahdollisuus mu sillai ei ollu itselle merkitystä olisinko sitä koskaan saanu hankittua

• Anonyymi

Minä oon joutunut luopumaan yhdestä ihmisuhteesta koska mun aikuisten oikeat realiteetit ei riittänyt haaveiltuun tasoon .
      Ja muutenkin niis haaveissa oli puolia joita en oikeasti edes olisi halunnut toteuttaa.

Sen sijaan teen pieniä haaveita unelmia kyllä
      Mihin mun realiteetti ja vointi riittää sairauksienki kanssa.
      Oon realisenpi ,rehelisempi ja selkeämpi kuin
      Ikinä ... Vaikka asian oppimiselle oli aika kova
      Hinta 💔.
      Elämä jatkuu muiden suunnitelmien ja asioiden parissa silti

• Anonyymi

Teil on aika hupi jutut 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teil on aika hupi jutut 🤣

Narttu hei muistathan nauraa sen miehen edessä myös . Voi ilme hiukan hyytyä.😎

• Anonyymi

Haaveilen ikuisesta rakkaudesta.

• Anonyymi

Ollut pidemmän aikaa väsynyt, joten en ole oikeastaan haaveillut muusta kuin siitä, etten sairastuisi vakavasti. Se selviää, kunhan käyn tutkimuksissa.

• Anonyymi

Hei äläpä valehtele siitä miten asiat tällaisessa tilanteessa jossa kukaan ei ota mitään oleellisia asioita huomioon asiat selviää

• Anonyymi

Mikä sun mielestä selviää tutkimuksissa? Millaisissa tutkinuksissa selviää sun mielestä mitä? Verikokeet ei kerro syövästä kuin edenneenä tai poikkeustapauksissa esimerkiksi kerro mikä tutkimus voisi kertoa kaiken sairastumisen mitä voi olla vasta kertymässä kehoon

• Anonyymi

Aivan hwlveti absu r dis

• Anonyymi

En ymmärrä näitä kaulakiikkupuheita yhtään. Johtuu varmasti siitä, että itse uskon Jumalaan ja iankaikkiseen elämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe