Nonii nyt se on todistettu kankaanpää on suomen sairain kaupunki. Ja syy löytyy siitä että autoilijat ajaa jalkakäytävillä mikä ei oo sallittua ja myös traktorit ja mopot. Täytyykö tehä vaihtokauppa et kävelijät ja pyöräilijät tielle ja kulkuneuvot jalkakäytäville. Onko nykyää nii vaikeeta osata liikennesääntöjä ja varsinki aikuset ihmiset.
Suomen sairain kaupunki
8
360
Vastaukset
- Anonyymi
Saman oon huomannu, mut eipä se oo yllätys ku tietää et täällä asuu päästään vialla olevia ihmisiä. Miks ylipäätänsä on ees kankaanpää keksitty ku ei täällä kehtaa asua..
- Anonyymi
Muuta pois
- Anonyymi
Tuosta en tiedä, mutta Simo Frangén sai aikoinaan innostuksen palindromeihin Kankaanpäästä. Kankaanpää = Ääpnaaknak.
- Anonyymi
Oliko yllättys? Ei mulle koska tiedetään että asutaan mielenvikasten kaupungis.
- Anonyymi
Aloittaja kirjoittaa ihan omiaan, puuta, heinää.
Nykyinen tieliikennelaki on ollut voimassa kohta viisi vuotta, eikä paikallisen poliisin ole tarvinnut puuttua ensimmäistäkään kertaa tieliikennelain rikkomiseen liikennevirhemaksun muodossa. Ilmeisesti ei ole tarvittu huomautustakaan.
Kertokaa toinen kaupunki, jossa lakia noudatettaisiin yhtä hyvin. - Anonyymi
Poika on päästään sekaisin tai makkroiden tupla geeistöllä
- Anonyymi
Samanlaista meininkiä joka Suomen kolkassa.
- Anonyymi
Ei kai nyt sentään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918