kun kaikki on jo käyty läpi. 😃
Loppuu lähialueen naiset,
51
464
Vastaukset
- Anonyymi
Se on muutettava reviiriä.
- Anonyymi
Pitää kalastella kauempaa!
- Anonyymi
Aino järkevä syy lähtiä merta edemmä kalaa noilta osin on se että varmistuu siitä että pienemmällä todennäköisyydellä on sukulaisensa kanssa nää joillakin kun jopa suomessa on se ongelma etteivät tiedä kuinka joutusa isä heillä on ollut nuorempana ja harva suku on selvitelly sukupuutaan ja välit kunnon sisaruksiin menny edes omat ei välttis tiedä serkuistaan mitään edes et
- Anonyymi
Ihanaa!
- Anonyymi
Pari käymättä.
- Anonyymi
Eiku reviiriä laajentamaan!
- Anonyymi
Narsistinaikkosen päiväuni. Ja vielä luulet että joku sut huolis.
- Anonyymi
Miten tämä aloitus voisi millään logiikalla liittyä naisen kirjoittamaan haaveeseen? Sun pää on eukkoparka🦄 ihan soseessa ja kaikki tämä sinun kateuden sekä alemmuuskompleksin takia. Esim tuo loppukaneetti on maaninen ja pateettinen
- Anonyymi
Sinä taidat olla yksärinkertainen aika kova diagnosoimaan muita. Narsisteille itselleen joskus hyvin tyypillistä
- Anonyymi
Ihme kun veti siitä guben lemotusjutusta omien stoorien takia herneen nekkuun ja proosaili tietenkin siitäkin vrt läski llu
- Anonyymi
Ota se vanhan näköinen 🤣
- Anonyymi
ei mua noin vaan oteta;) sivusta kurppa n
- Anonyymi
Toivottavasti et ole mustis.
- Anonyymi
Joo olen kyllä. Milloin otat mut?
- Anonyymi
Uskoisko tuota 🤔
- Anonyymi
Ei kannata uskoa🤍
- Anonyymi
Kauniisti kirjoitat omalle sukulaiselle.
- Anonyymi
Miten pienestä kylästä oikein olet, jostain Helsingistä vai 🤔
- Anonyymi
..ei mua ainakaan oo käyny läpi, Helsingistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..ei mua ainakaan oo käyny läpi, Helsingistä.
Sinun pitää printata tämä ja näyttää hänelle 🤔
- Anonyymi
Hyvä juttu.
- Anonyymi
Toivottavasti kondomi oli kaverinasi 🫶
- Anonyymi
Me ei kondomia käytetä🩷🩶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ei kondomia käytetä🩷🩶
Ei käytetäkään t.eri vastaaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ei kondomia käytetä🩷🩶
Onnee rulettiin.
- Anonyymi
Eikö miehiä muka?
- Anonyymi
EI!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI!!
Oletko vanha?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko vanha?
Suututtaa typerät kysymykset 😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suututtaa typerät kysymykset 😡
Eli ikäloppu.
- Anonyymi
Laajenna aluetta.
- Anonyymi
Aina kannattaa yrittää...
- Anonyymi
Ja jos ei luonaa leidin kanssa niin homma hoituu asiallisesti ilman kummallisia perättömiä puheita vai mitä hengari? Sullakin taitaa olla fokus pahasti hukassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos ei luonaa leidin kanssa niin homma hoituu asiallisesti ilman kummallisia perättömiä puheita vai mitä hengari? Sullakin taitaa olla fokus pahasti hukassa
Mitä sanoo verkkoholisti tähän kun tuli taas kyyläämään oisko mitää mistä pöyristellä bibolaaristen pöyristelijöide lubilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sanoo verkkoholisti tähän kun tuli taas kyyläämään oisko mitää mistä pöyristellä bibolaaristen pöyristelijöide lubilla
Kelpaako esim naisen roastaaminen tähän tiedän banaaliin luonne-analyysiin suoraan sieltä mistä aurinko ei paista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaako esim naisen roastaaminen tähän tiedän banaaliin luonne-analyysiin suoraan sieltä mistä aurinko ei paista
Ja (tyä)hevosetkin nauraa teille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja (tyä)hevosetkin nauraa teille
Syyttäjä tuomari sun muu väki vasta nauraiskin, että juu ei me mitään lasten palapeliä täällä kasata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syyttäjä tuomari sun muu väki vasta nauraiskin, että juu ei me mitään lasten palapeliä täällä kasata
Että onanoikaa keskenänne, ei infran avulla
- Anonyymi
Aloita kierros alusta!
- Anonyymi
Jos naiset on loppu niin siirryt sit miehiin!
- Anonyymi
Ei Laukaassa kukaan mies halua palstasetää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Laukaassa kukaan mies halua palstasetää.
Simotätit vaan kovaa valuuttaa. Autiomöksässä.
- Anonyymi
Tiedetään 😳
- Anonyymi
Ei sinua kukaan oikeasti halua läskipää
- Anonyymi
Sulla ei taida olla punkero kaikki muumit laaksossa taas näkymä palstasedän aloituksissa pelkkää pakkomielteisen kateuden kohdetta, eli naista jota kukaan ei saisi rakastaa tai pitää edes kädestä. Elämänmyönteistä menoa lol
- Anonyymi
no sulla se on hyvännäkönen heppi sitte varmasti. naminami jne
- Anonyymi
Eivätkö he yleensä esittele niitä toisilleen nurkkapöydissä?
- Anonyymi
Se oli sitten pitkä n puolitoista viikkoa jos asut esim Nuorgamissa tai
- Anonyymi
Käväsepä vennäällä ,tai ukrainassa , on vapaita piisalle asti ? Ei tarvii valittaa ,et loppuu ??
- Anonyymi
Joo ihan liukuhihna menoa ittellä myöskin ns … häppärit heiluen honmissa
- Anonyymi
Kenellä mitäs kävit tiesikkö että pienellä paikkakunnalla ei tartti olla ollu monenkaan naisen kanssa ku ei enään keneltäkään saa tiedäks miksi asia josta naiset keskenään suurella todennäköisyydellä keskenään keskustelevat on se jos joku mies on huono sängyssä itse olen taas niiltä osin tai sen takia pyrkiny pyörimään enemmän niissä porukoissa joita normisti pidetään laitapuolenkulkijoina tai rikollisina tai narkkareina ni ei sillai kunnialliset naiset lähesty ja ne jotka kehtaa tai uskaltaa lähestyä niistä tietää jo itse valmiiksi kenenkä kanssa ei todellakaan halua olla missään tekemisissä ja niiltä osin viimisin oppi oli ettei sellaiselle voi olla edes kohtelias
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951822
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2431780- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691067Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si11945Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46941- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38928- 46892
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39875