Ei kukaan nainen tuu kuitenkaan tuomaan mulle samalla lailla onnea ja sitä lapsenmielistä idealismia, niinkuin sä. Ehkä pitäs vaan uhmata ja laittaa viestiä vaik siit vois seurata lähestymiskielto kuten uhkailit jo aiemmin... :)
Et vaan haluu ajatella mua, haluut vaan sivuuttaa vaikeet asiat, vaikka ei olla edes puhuttu kunnolla.
En vaan usko, että kukaan nainen tulee oleen muuta kuin silmänruokaa, ja hetken huumaa mulle, toisin kuin sä, jonka kaa koin jotain aitoa, ja tätä maailmaa isompaa.
Ei tätä paskaa kyllä jaksa yli kolmenkymppiseks, oon miettinyt et jos alkas vetään noit energiajuomia joka päivä ja valoon öitä, niin ehkä sais armollisemman lähtöajan täältä, eihän ketään oo tarkotettu oleen koko elämäänsä yksin, enkä mä ainakaan jaksa mitään tulevaisuutta rakentaan jossain kulissisuhteessa tai muussa tilanteessa, jossa oon tyytymätön ja onneton.
Ehkä laitan sitten viestiä, kun oon todistanut sulle, että muiden kaa tää ei toimi, saatpahan maistaa omaa lääkettäs noihin ennakkoluuloihis ja muuhun. :p
https://open.spotify.com/track/3f5offWjzZeVYT45ov7036?si=2c8dce6643f54069
Pitäiskö vaan ottaa se lähestymiskielto ja laittaa viestiä
12
409
Vastaukset
- Anonyymi
Älä viitti ottaa sitä lähestymiskieltoa! Olet nuori vielä, aika parantaa haavat. Usko vanhaa!
- Anonyymi
Jotkut löytävät elämänsä rakkauden vasta vanhana papparaisenakin, eli toivoa on niin kauan kuin on elämää.
- Anonyymi
En halua kokea rakkautta vanha käpynä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua kokea rakkautta vanha käpynä..
Jos ajattelisit asiaa ajattomasti. Jos ihmisen kehitys kävisi toisin päin; vanhasta nuoremmaksi, joka tapauksessa olisi olemassa alku ja loppu. Kuka voi mennä sanomaan lopulta mikä siinä välissä olisi parasta aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ajattelisit asiaa ajattomasti. Jos ihmisen kehitys kävisi toisin päin; vanhasta nuoremmaksi, joka tapauksessa olisi olemassa alku ja loppu. Kuka voi mennä sanomaan lopulta mikä siinä välissä olisi parasta aikaa.
Yritetään vaan elää siten, että parasta aikaa on se mitä elämme, murheinemme ja iloinemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritetään vaan elää siten, että parasta aikaa on se mitä elämme, murheinemme ja iloinemme.
Kyllä just näin. Koska se mitä kuvittelemme tulevaisuuteen, ei useinkaan ole sitä mitä tulee. Monet ovat vasta kunnolla tyytyväisiä elämäänsä iäkkäämpänä.
- Anonyymi
Sä et vittu halua olla
40 v nii sairas että et pääse kävelee.
Nyt nyt järki päähän nuori kani ..
Siis niiku ruumillisessa vankilassa ku et delas mitenkään mut juuri mitää ei kykene tekee
Terveisin yli 20 vuoden univaje helvetti
Joka on pilannut itseään myös niillä energia juomilla melkoisesti ..
Mullon pattei suu täysi .
Mieti vittu et haluatko todella ..
Vai kasvatatko sittenkin vain pallit
Ja meet salille . Ja opiskelet lisää
Hankit paremman duunin sun muuta
Sen sijaan et pyörittää jotaki
Samaa paska sisältöä korvien välissä vuodesta toiseen ...
Sä opit vielä et ihmisiin tulee ja menee
Ja sen toi eka kokemus kirpaisi eniten koskaka olit vielä niin lapsi ettei oo mistään kokemusta.
Eli siitä eli miten selviydytään elämässä
Joka ei mee niinku haluasi etsiä päin
Vaan pitää tehdäkki jotaki
Oikeasti - Anonyymi
Miksi tulisi lähestymiskielto?
- Anonyymi
Näin on sanonut mulle ja poliisi myös😃😁
- Anonyymi
Todella itsekästä ajatella noin. Tiedät, että se on väärin, joten lopeta.
- Anonyymi
Ajattelisitko sitä mahdollisuutta että se kenen kanssa sulla meni kaikki nappiin täällä ja johon noi tunteet osuu ei ole se V.
- Anonyymi
Ei ole normaalin nuoren miehen kirjoituksia nämä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152608- 842251
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651770- 561757
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1211319
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571234