Pitäiskö vaan ottaa se lähestymiskielto ja laittaa viestiä

Anonyymi-ap

Ei kukaan nainen tuu kuitenkaan tuomaan mulle samalla lailla onnea ja sitä lapsenmielistä idealismia, niinkuin sä. Ehkä pitäs vaan uhmata ja laittaa viestiä vaik siit vois seurata lähestymiskielto kuten uhkailit jo aiemmin... :)

Et vaan haluu ajatella mua, haluut vaan sivuuttaa vaikeet asiat, vaikka ei olla edes puhuttu kunnolla.

En vaan usko, että kukaan nainen tulee oleen muuta kuin silmänruokaa, ja hetken huumaa mulle, toisin kuin sä, jonka kaa koin jotain aitoa, ja tätä maailmaa isompaa.

Ei tätä paskaa kyllä jaksa yli kolmenkymppiseks, oon miettinyt et jos alkas vetään noit energiajuomia joka päivä ja valoon öitä, niin ehkä sais armollisemman lähtöajan täältä, eihän ketään oo tarkotettu oleen koko elämäänsä yksin, enkä mä ainakaan jaksa mitään tulevaisuutta rakentaan jossain kulissisuhteessa tai muussa tilanteessa, jossa oon tyytymätön ja onneton.

Ehkä laitan sitten viestiä, kun oon todistanut sulle, että muiden kaa tää ei toimi, saatpahan maistaa omaa lääkettäs noihin ennakkoluuloihis ja muuhun. :p

https://open.spotify.com/track/3f5offWjzZeVYT45ov7036?si=2c8dce6643f54069

12

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä viitti ottaa sitä lähestymiskieltoa! Olet nuori vielä, aika parantaa haavat. Usko vanhaa!

• Anonyymi

Jotkut löytävät elämänsä rakkauden vasta vanhana papparaisenakin, eli toivoa on niin kauan kuin on elämää.

• Anonyymi

En halua kokea rakkautta vanha käpynä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua kokea rakkautta vanha käpynä..

Jos ajattelisit asiaa ajattomasti. Jos ihmisen kehitys kävisi toisin päin; vanhasta nuoremmaksi, joka tapauksessa olisi olemassa alku ja loppu. Kuka voi mennä sanomaan lopulta mikä siinä välissä olisi parasta aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ajattelisit asiaa ajattomasti. Jos ihmisen kehitys kävisi toisin päin; vanhasta nuoremmaksi, joka tapauksessa olisi olemassa alku ja loppu. Kuka voi mennä sanomaan lopulta mikä siinä välissä olisi parasta aikaa.

Yritetään vaan elää siten, että parasta aikaa on se mitä elämme, murheinemme ja iloinemme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritetään vaan elää siten, että parasta aikaa on se mitä elämme, murheinemme ja iloinemme.

Kyllä just näin. Koska se mitä kuvittelemme tulevaisuuteen, ei useinkaan ole sitä mitä tulee. Monet ovat vasta kunnolla tyytyväisiä elämäänsä iäkkäämpänä.

• Anonyymi

Sä et vittu halua olla
      40 v nii sairas että et pääse kävelee.
      Nyt nyt järki päähän nuori kani ..
      Siis niiku ruumillisessa vankilassa ku et delas mitenkään mut juuri mitää ei kykene tekee
      Terveisin yli 20 vuoden univaje helvetti
      Joka on pilannut itseään myös niillä energia juomilla melkoisesti ..
      Mullon pattei suu täysi .
      Mieti vittu et haluatko todella ..

Vai kasvatatko sittenkin vain pallit
      Ja meet salille . Ja opiskelet lisää
      Hankit paremman duunin sun muuta
      Sen sijaan et pyörittää jotaki
      Samaa paska sisältöä korvien välissä vuodesta toiseen ...
      Sä opit vielä et ihmisiin tulee ja menee
      Ja sen toi eka kokemus kirpaisi eniten koskaka olit vielä niin lapsi ettei oo mistään kokemusta.
      Eli siitä eli miten selviydytään elämässä
      Joka ei mee niinku haluasi etsiä päin
      Vaan pitää tehdäkki jotaki
      Oikeasti

• Anonyymi

Miksi tulisi lähestymiskielto?

• Anonyymi

Näin on sanonut mulle ja poliisi myös😃😁

• Anonyymi

Todella itsekästä ajatella noin. Tiedät, että se on väärin, joten lopeta.

• Anonyymi

Ajattelisitko sitä mahdollisuutta että se kenen kanssa sulla meni kaikki nappiin täällä ja johon noi tunteet osuu ei ole se V.

• Anonyymi

Ei ole normaalin nuoren miehen kirjoituksia nämä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      115
      2608
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2251
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1770
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1757
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      165
      1680
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1546
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1536
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      121
      1319
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1239
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      357
      1234
    Aihe