Kun pieni ja herkkä pupu menee rikki, niin saattaa siinä syntyä aikamoinen narsistinen häikäilemätön hirviö, joka satuttaa kaikkia lähellään, mutta et edes itse havaitse satuttavasi muita, kun koet vain kipua, ja millään ei ole mitään väliä tai merkitystä. Kun vihdoin havahdut mitä olet tehnyt, niin järkytyt itsekkin, miten olet päästänyt itsesi pääsemään niin kammottavaksi ja pelottavaksi hirviöksi, vaikka kaiken alla oli vain todella hauras ja rikkinäinen pupu, joka rakasti enemmän kuin kukaan muu.
Sitä ei moni edes ymmärrä että intensiivinen tuska luo demoneita, jotka tekevät toisesta ihan sairaan ja narsistisen, ja vasta kun havahdut siihen kuka oikeasti olet, järkytyt miten paljon pahaa olet saanut aikaan, ja miten paljon olet satuttanut.
Kun ainoa asia mitä halusit oli rakastaa. En vain ymmärrä miten moni on niin pihalla asioista, joiden pitäisi olla perus psykologiaa..
Hirviö on vain illuusio: sen alla on rikkinäinen ja hauras pupu
15
379
Vastaukset
- Anonyymi
Mulle kävi tollee nyt oon nähny ihmisten todellisen luonteen
- Anonyymi
Oikeasti hanki ammattiapua.
- Anonyymi
Oon hankkinut, ehkä ois sun vuoro nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon hankkinut, ehkä ois sun vuoro nyt.
No ei siitä näytä olevan mitään hyötyä sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei siitä näytä olevan mitään hyötyä sitten.
No ei varmaan, kun en oo saanut vielä diagnoosia, asianmukaista lääkitystä ja psykoterapiankin alkuun menee kuukausia, eli ei tarvii olla mikään ruudinkeksijä jos miettii miks mitään konkreettisia mielellisiä edistysaskelia ei tapahdu.
- Anonyymi
Keittiöpsykologit asialla.
Ei siellä välttämättä ole mitään pieniä ja herkkiä pupuja.
Kyllä siellä alla voi olla ihan aito narsistisuus.
Illuusio siitä että ihminen on joku hyvä ja kaunis olento kaiken takana joka huonojen kokemusten myötä muuttuu "hirviöksi" on sellainen tekotaiteellinen pseudotieteellinen vasemmistolainen näkeyms.
Kaikkiea ei voi parantaa.
Osalla voi olla ihan puutteita ilmaisutaidioissa tai siten traumatusoituneita että luonne on muuttunut iäksi.
Sitten on se mahdollisuus että kun toisen näkee "hirviönä" niin itseasiassa on ihan itse ajanut toisen siihen pisteeseen omilla teoillaan.
Nämä terapiat ja muut lässytykset ovat vain peite sille että ihmistä ei tajuta tai tunneta jotta osaisi käyttäytyä siten kuten muut ihmiset "oikeasti" hänet muka tuntevat.- Anonyymi
Mitenhän se nyt on vasemmistolaista, he kun usein tutkivatkin näitä asioita. Harmi, oli muuten hyvin kirjoitettu huonosta pössiksestä huolimatta. Moni antaa turhan paljon anteeksi läheisille, rakkaalleen, ystävälle ja yllättyy kun tämä tekee väkivaltaa, vaikka merkit on ollut koko ajan olemassa.
Uskotaan joskus liikaa "hyvään sisukseen" jota ei välttämättä ole ollenkaan. Nämä toki ääritapauksia taas, perus tyypit on usein myös hyvin taipuvaisia häiriökäytökseen ilman sen suurempaa vikaa. Kaikissa asuu mahdollisuus pahaan, tilanteet määrittää paljon.
Tutkitusti seuralla on suuri merkitys tilastoihin joutumisen kannalta. Sillä on merkitystä millainen historia ihmisellä on.
Se että uskoo muista hyvää, ei ole aina järkevää oman turvallisuuden kannalta.
Hyväksikäyttäjät ovat usein hyvin ystävällisiä kohteelle, vaikka tavoite on aggressiivinen ja täysin hänen itsekkäistä lähtökohdista kumpuava.
- Anonyymi
tarvitset egokuoleman.
- Anonyymi
Ego on hyvä ja luonnollinen henkinen elementti. Todella tarpeellinen tietyissä inhimillisissä tilanteissa. Meissä ei ole mitään turhaa.
Josset pärjää egosi kanssa, niin kuvitteletko, että se pitää tappaa?? Tapatko naapurinkin josset tule toimeen? Tai leikkaat kätesi irti josset osaa käyttää sitä😆
Ihmisen kuuluu hillitä itseään jopa meinaa joku kulma mennä överiksi. Aivotkin ovat ongelmanratkaisuväline. Itse usein päivittelen, että siinä ne aivot taas alkaa, kun tulee turhia ja negatiivisia ajatusjuoksuja. Ihan kun tietokone menisi itsestään päälle, vaikket tarvi sitä.
Ap. lle sanoisin, että kasva vähän ottamaan vastuuta ilman selityksiä. Jos päätät satuttaa muita tietoisesti, its on you. Jos siitä tulee paha olo ja näet itsesi rumana, niin ehkä on vielä toivoa. Mutta kukaan ei sinusta välitä, jos jatkat pahuuttasi. Kuolet yksin ristiriitaisissa ja repivissä tunteissa ilman rauhaa ja rakkautta ja rakastavia ihmisiä vierelläsi tai sydämessäsi ja lähtösi on hirveä, voin kertoa, koska pari kunnon sekopäätä olen hautaan nähnyt kaatuvan ja yksi odottaa noutajaa. Enkä ollut enkä ole onneksi lähimaillakaan.
- Anonyymi
Mäki olisin halunnu rakastaa
Mut kaikki muu mun elämässä
Teki musta ihan hirviön
Mä kehtaa enää edes näyttäytyä missään
Saati et puhuisin .
Järkytys on vallannut mielen .
Mitä siihen ammatti apuun tulee
Mä en joko saa sitä kun mua pidetään liian tervepäisenä tai sitte en tuu mitenkään päin terapeutin kanssa toimeen .
Tai tyyppi joka pitäis kuunnella ja auttaa mua ei perkele kestä kuunnella
Vaikka olis ammattilainen ..
Täs ollaan sitte niinku omillaan etsimässä apua
Ja selvittämässä edes jollain tapaa
Seuraavaan aamuun
Elämässä joka on toisenlainen kuin monella muulla.
Kirjoittaminen sen sijaan auttanut mua paljonkin siinä et oon jäsentäny omia ajatuksia
Ja on edes jokin tapa purkaa asioita
Kun oon karu ulkonäöltäki
Et vaikka tarvitsisin halin
Niin ei varmasti löydy ja oo ketään joka sen uskaltai ja haluais oikeasti tehdä .
En. Jaksa ylläpitää enää enää edes
Haavetta yhteydestä tai rakkaudesta ...
Kun niin tiedän etten lopulta tule valituksi
Ja oo se jonka sen rakkauden saa kokea
Sama kuvio on toistunut mun elämäs niin monta kertaa aijenmin etten yksinkertaisesti usko muihin vaihtoehtoihin
Niin että ne todella tapahtuisi myös minun elämässäni
Vaan oon se joka pitää vain jaksaa jatkaa yksin
Just niiku aina ennenkin ..
Aina vain koottava itsensa ja jatkettava tiellä
Kunnes sydänvika vie täältä pois...
Terveisin Naishirviö - Anonyymi
Voihan se olla ns. tervepäisen hankala auttaa vaikka olisi kuinka psykiatri tai muu, jos ajatusrakenne poikkeaa merkittävästi toisistaan, kuitenkin melko monimutkaisia asioita.
- Anonyymi
Olen ymmärtänyt sen.
- Anonyymi
Luulen että kaikki ymmärtää ja tietää tämän naisia esittävän historian miksi on tuollainen. Sekä neurologisia ongelmia että traumoja. On ahdistellut tietojen mukaan jopa omia perheenjäseniä joten kyseessä on hyvin sairas pieni mies
- Anonyymi
Nää on taas näitä mun mielestä jos tuskan ja kivun käsittely on noin mahdotonta ni painu syvälle korpeen ja tapa ittes ennen kun vahingoitat muita tai joku kostaa jollekin toiselle sen että sinä satutit sitä nää sieltä korvesta ai joku löytyy jolle edes ravinnoksi kelpaat
- Anonyymi
Terveen mielestä hullu pitäis tappaa ja hullun mielestä terve pitäis tappaa, kummalla sitten on parempi syy tähän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223