kaivattunsa ikuisesti sen sijaan, että kertoisi hänelle suoraan tunteistaan? 😔
Miksi mies päättää menettää
44
653
Vastaukset
- Anonyymi
Koska maailmassa on sille miehelle tärkeämpiäkin asioita kuin kaivattu. Ne menee edelle.
- Anonyymi
..eli hänellä ei ole tarpeeksi tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla tunteita vaikka kuinka, mutta jos on muita tärkeämpiä asioita elämässä (lapset, unelmaura yms.), ne menee edelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla tunteita vaikka kuinka, mutta jos on muita tärkeämpiä asioita elämässä (lapset, unelmaura yms.), ne menee edelle.
Silloin ei ole tosi rakkaudesta kyse, se ei sulje niitä pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on paljon nolojen tilanteiden miehiä, jotka eivät toista samaa erhettä toistamiseen, kun erehtyivät luulemaan toisesta liian hyvää? Naiset osaavat olla julmiakin toisinaan. Miehillä voi olla ajoituksen kanssa omat haasteensa?
Naiset eivät ajattele aina loppuun asti tunteensa purkauksia (itsekkyyttä)? Julmuuden vaikutukset jäävät yksin miehen koettavaksi, kun mies uhraa itsensä totuuden alttarilla? Toiset osaavat olla säälimättömiä, kun haluavat väärin ymmärtää miehen uhrautumisia.
Toisinaan on vaikea ymmärtää toisen halua vai onko välillä jopa haluttomuutta ymmärtää? Ehkä pelaavat sillä ja tekevät näin miehille tilanteet entistä haastavemmiksi? Raukkamaisuuksia unohtamatta, kun nainen uhriutuu, kun halusi ymmärtää asiat väärin? - Anonyymi
Ovatko nämä koti, uskonto ja isämmaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehtolapsetko? Täällä pyörii monta, ainakin ns henkiseltä tasoltaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on paljon nolojen tilanteiden miehiä, jotka eivät toista samaa erhettä toistamiseen, kun erehtyivät luulemaan toisesta liian hyvää? Naiset osaavat olla julmiakin toisinaan. Miehillä voi olla ajoituksen kanssa omat haasteensa?
Naiset eivät ajattele aina loppuun asti tunteensa purkauksia (itsekkyyttä)? Julmuuden vaikutukset jäävät yksin miehen koettavaksi, kun mies uhraa itsensä totuuden alttarilla? Toiset osaavat olla säälimättömiä, kun haluavat väärin ymmärtää miehen uhrautumisia.
Toisinaan on vaikea ymmärtää toisen halua vai onko välillä jopa haluttomuutta ymmärtää? Ehkä pelaavat sillä ja tekevät näin miehille tilanteet entistä haastavemmiksi? Raukkamaisuuksia unohtamatta, kun nainen uhriutuu, kun halusi ymmärtää asiat väärin?Täysin samaa mieltä vaikka olen nainen. Monet naiset eivät ota vastuuta tunteistaan ja käytöksestään. Ei ole tunnesäätely kunnossa ja keskustelun luullaan tarkoittavan väittelyä että saa oman tahdon läpi.
- Anonyymi
Miksi miehen pitäisi koskaan asettaa nainen ykköseksi? Joo, ei tarvitse.
- Anonyymi
Kyllä tarvitsee sydämen ykköseksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tarvitsee sydämen ykköseksi!
Jossain Harlekiini-kirjoissa ehkä, mutta ei oikeassa elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossain Harlekiini-kirjoissa ehkä, mutta ei oikeassa elämässä.
Varma tie katkeruuteen ja sydänsuruihin laittaa nainen kaiken edelle. Ei sillä etteikö toista voi silti pitää tärkeänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varma tie katkeruuteen ja sydänsuruihin laittaa nainen kaiken edelle. Ei sillä etteikö toista voi silti pitää tärkeänä.
I see i see- so that’s why they pop and crack
- Anonyymi
Älä vaan tee yhtään mitään sinä ainakaan juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I see i see- so that’s why they pop and crack
Onko teillä verkon lähityöryhmä käytössä tota google translatoria? Kyl kannattais
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko teillä verkon lähityöryhmä käytössä tota google translatoria? Kyl kannattais
Ja onko teidän ruuduissa näkynyt hot girls
- Anonyymi
Ehkä rakkaus on loppunut
- Anonyymi
..tai sitä ei ole ollutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika repaleisia nämä lauseet mitä palstasedän aloituksiin pistelet. Miten menee noin muuten emäntä ehtoinen? Hih
- Anonyymi
Siksi, koska naiset eivät aina ymmärrä miehiä – he vain luulevat ymmärtävänsä.
Jotkut ujot miehet eivät tee aloitetta, vaikka tietävät samalla menettävänsä mahdollisuuden.
Toiset taas toivovat, että nainen valitsee heidät – ja heidän geeninsä – joten aloite jää usein naisen tehtäväksi.
Monesti nainen valitsee miehen sen perusteella, millaiset geenit hän haluaa lapsilleen. Nainen valitse.
Ja kaiken tämän lisäksi mukana on vielä paljon muitakin tekijöitä..- Anonyymi
” Toiset taas toivovat, että nainen valitsee heidät – ja heidän geeninsä – joten aloite jää usein naisen tehtäväksi.” Mitä rukoilijasirkka tekisi- mieti vaikka sitä välillä tai siltä kannalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Toiset taas toivovat, että nainen valitsee heidät – ja heidän geeninsä – joten aloite jää usein naisen tehtäväksi.” Mitä rukoilijasirkka tekisi- mieti vaikka sitä välillä tai siltä kannalta.
Ei ole sirkoista nyt kysymys.
- Anonyymi
Koska en saanut siihen mahdollisuutta, vaikka yritin jotain sen mahdollisuuden eteen. Kyse ei ole etteikö olisi tunteita, voi luoja mulla on edelleen tunteita, mutta en jaksa yrittää enää.
- Anonyymi
Niin oli ja on edelleen. Näin suuria tunteita ei ole ollu ikinä kehenkään muuhun mieheen. 💔 Elämäni pilalla nyt. I'm so lost in my own head. My love was real. 💔And still is💔maybe he chose somebody else? But no regrets. Perhaps one day we will meet again and can smile and chat. Before it i wish him all the best
- Anonyymi
Et vaan ole lähiaikoina näyttänyt että haluaisit mun lähestyvän niin en oo halunnu vaivata
Mieheltä naiselle- Anonyymi
Jospa se 2vuoden tilanne on vielä päällä. Esitetään teatteria.Eihän tuota voi enää tietää mikä on totta mikä ei. Se mitä on tapahtunut tässä lähiaikoina voi olla feikkiä kaikki, ne muut.
- Anonyymi
Hän oli varattu
- Anonyymi
Miksi nainen antaa tämän tapahtua. Nykynainen ei ole enää pimeän pirtin synkeimmässä nurkassa lymyävä tumma varjon hahmo, vaan itsenäinen nainen, joka halutessaan itse kertoo halunsa vakuuttavasti, oikealle miehelle.
- Anonyymi
Olen nainen ja ihan samaa mieltä!
- Anonyymi
Olen myös nainen, mä voin osoittaa kiinnostusta, mutta haluan miehen pyytävän minut ensimmäisille treffeille.
- Anonyymi
Onkohan omassa toiminnassasi ollut jotain mikä on saanut aikaan semmoisen reaktion?
- Anonyymi
En tiedä kenelle AP tarkoitti vai yleisestikö?
Ei vaan voi lähettää viestiä.
Kaivatulla on suhde niin viesti voi aiheuttaa suhteessa ongelmia ja olen ymmärtänyt että viestini eivät ole tervetulleita.
Kaipaan silti..kaipaudesta en pääse eroon. Kuolema vasta lopettaa kaipaukseni. - Anonyymi
Jos mies tekee 8 tuntia arkisin töitä ja sitten on työmatkat ja töiden jälkeen on lapset vuoroviikoin ja vapaa-ajalla mietitään työasioita ja miten niitä tehdään ja sitten pitää kuntoilla, niin ei siinä kovin paljon ylimääräistä aikaa jää muulle rakkaudelle.
- Anonyymi
Kuntoilua voi yhdessäkin, jopa toivottavaa tietyssä määrin. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuntoilua voi yhdessäkin, jopa toivottavaa tietyssä määrin. Sivusta
Ei mies kuntoile naisen kanssa vaan yksin tai miesporukassa.
- Anonyymi
Kannattaa yrittää järjestää niin, ettei mieti vapaa-ajalla työjuttuja. Tuo nimittäin johtaa loppuunpalamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mies kuntoile naisen kanssa vaan yksin tai miesporukassa.
Kyllä se nyt pitää naisenkin kanssa kuntoilla ja se on vissi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Kuntoilisin sen miehen kanssa mieluusti 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Kuntoilisin sen miehen kanssa mieluusti 😊
Vällyjen välissä yogaa, 1 🍆2🍑3🍆4🍑 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuntoilevat sellaisen kanssa, mikä ei vaadi sitoutumista.
- Anonyymi
en uskalla, pelkään 😔 on vain ikävä ja suru 😥 oot maagisen upea nainen 💝✨ todella ystävällinen lempeä herttainen 🤗 haliystävä 💖 en voisi elää ilman sua 🫣💔🥀🎗
- Anonyymi
Muista tiedä mulle helpompaa siksi että ei voi ainakaan mua syyttää jos joku jotenkin rikkoo syytetty niiltä osin jo ihan tarpeeksi jaksa turhia syytöksiä enään tähän ikään tarkoittaa sitä osaan jo antaa tarvittaessa ihan itsekin syytöksille syyn välittämättä toisen tunteista yhtään sen enempää kuin tämäkään minun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman531956- 411621
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!771418Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911253Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1711170Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee2231118- 891046
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?731006Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s21986- 82901