En tarkoita rikosrekisteriä vaan oikeuden päätöksiä.Tiedän että esim. käräjäoikeuksien kanslioista saa kaikki tuomiot vaan voiko netissä käydä katsomassa tuomioitaan?
Mistä näkee omat tuomiolauselmat?
6
223
Vastaukset
- Anonyymi
Onko niitä sinulla siis jo niin paljon ettet muista niitä? Olet kyllä oman kappaleesi saanut jokaisesta.
Noh, et mistään. Pyydät omalla nimelläsi kaikki itseäsi koskevat päätökset kaikista tuomioistuimista, joissa muistelet olleesi tuomiolla.- Anonyymi
Juuri noin. Tosin jos haluaa, niin poliisilta voi tilata jokaisesta rötöksestä esitutkintapöytäkirjan, tai pöytäkirjat. Epäillylle ne ovat ilmaisia. Rikosrekisteristä on harhaluuloja. Se on pääsääntöisesti vain tuomioistuimia ja viranomaisia varten. Yksityinen henkilö voi tilata sen vain määrättyjä tapauksia varten, ei mihin tahansa, tai milloin vain.
Rikosrekisteriote ja rikosrekisteri ovat eri asioita jotka usein sotketaan toisiinsa.
- Anonyymi
Riippuu mistä kiikkuu. Alla olevan linkin kautta löytyy kaikkien muiden tuomioistuinten, paitsi käräjäoikeuksien tekemiä ratkaisuja.
https://tuomioistuimet.fi/fi/index/ratkaisut.html
Kaikkia ratkaisuja ei kuitenkaan aina julkaista.- Anonyymi
Mitenkäs arvelet aloittajan löytävän tuolta kysymänsä omat juttunsa, kun julkaistut jutut on puhdistettu henkilötiedoista?
- Anonyymi
Et näe omia tai muidenkaan tuomioita netistä.
- Anonyymi
Laita hauksi: Oikeushallinnon asiointipalvelut
Yritin laittaa linkin tänne, mutta kirjoitus hävisi kuin pieru Saharaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119148
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265838- 1024808
- 584803
- 803849
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743443- 533394
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262906Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502802- 432681