Lahti joutuu sodan kynsiin

Anonyymi-ap

Tästä on jo joitakin vuosia kun liikuskelin niemessä aamuvarhaisella ja siellä oli harmaita tyyppejä korjaamassa alustaan. https://tinyurl.com/4e6hjbvh

Heiteltiin siinä läppää samalla kun korjailivat alustaan. Ystävystyttiin ja näyttivät muutaman kuvan mitä tulee tapahtumaan. Ajattelin että oli vaan jotain outoa huumoria kunnes maailmantilanne tuli niin vaikeaksi kuin se nykyään on. Tuollaista näyttivät silloin ja on varmaan paras ruveta etsimään pommisuojaa. Venäläiset on tulossa https://aijaa.com/IZooyi

10

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaisiko muistaa ottaa ne lääkkeesi ettet vielä pahemmin sekoa (jos se on mahdollista),

• Anonyymi

Kesäl mie olin Niemessä, Polttimolla, siäl missä Joutjoki lasketuu Vesijärvee. Oli semmone aamu-öyli, ettei oikee tienny, oliko yö vai päivä – täysikuu paistel kirkkaasti, mutta aurinko jo kurkistel metsän takkaa.

Siin mie istuin kivellä, kahvikuppi käes, kun yhtäkkii kaikki äänet lakkas. Ei linnut, ei hyttyset, ei mitää. Vain pieni suhina kuului, semmone kun tuuli kävis lehtien lomassa, muttei ollu tuulta.

Mie nousin seisomhaan ja kattelin ylös – ja mitä mie näinkää! Taivaal leiju semmone outo alus, kuin hopeinen kivi ois lähteny lentoon. Se ei pitäny ääntäkää, vaan liikku hiljaa ja sulavasti, niinko ois tanssinu ilmas.

Mie tartuin äkkiä kännykkääni ja just just kerkisin nappasemmaa kuvan siit ennen ku se hävis, kuin ois nielaistu taivahan sinnee. Ja ku se oli poissa, kaikki alako taas – linnut laulo, joki solis, hyttyset inis. Niinko ei ois mittää tapahtunukkaa.

Mut mie tiijän mitä mie näin. Ja se kuva… https://aijaa.com/Slcwsi

• Anonyymi

Mie ja sie kertoo että et ole Lahtea nähnytkään. Mutta kivahan se on haukkua jos ei ole muutakaan tekemistä.

• Anonyymi

Jepjep ja lähtikö sulla nyt vähän laukalle

• Anonyymi

Muistatteko, kun takavuosina Ankkurissa oli uimarannan vesi pilalla sieltä löytyneen suuren kolibakteerimäärän takia? Vähään aikaan ei ollut mitään asiaa sinne uimaan.
      Syy tapahtuneeseen oli eräässä jo varsin kauan asunnottomana eläneessä kaverissa. Jätetään hänen nimi nyt mainitsematta. No, tämä kaveri oli ollut majailemassa erään tuttunsa nurkissa siinä lähistöllä jo ties monta kuukautta. Sieltä sitten lopulta lähti ja päätyi tälle kyseiselle rannalle. Runsas määrä juotua kaljaa oli pistänyt vatsan rullalle, joten paskahätää se sitten kovasti pukkasi täydellisellä ajoituksella ja kaveri päätti vääntää vetelät kurapaskat siihen rantaveteen. Sitten uimaranta käyttökieltoon, ei siellä voinut kukaan uida.

• Anonyymi

Olitko itte se tyyppi kun noin tarkasti osaisit kertoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olitko itte se tyyppi kun noin tarkasti osaisit kertoa

En tietenkään ollut. Tämä rantaveteen paskonut kun itse asiasta kertoi, kovasti tekoaan kehuen ja on siitä vieläkin ylpeä, mitä tuli tehtyä. Semmonen se on.

• Anonyymi

Venäläiset ovat olleet täällä jo vuosia. Linja-autoissa, torilla ja kaupoissa kuulee venättää aivan liikaa.

• Anonyymi

Ole varuillasi se porukka tulee sun oven taakse aseineen ym kantamuksineen.

• Anonyymi

Tännehän se Iivana ensimmäisenä on tulossa 😂😂

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4233
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2935
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2838
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2623
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      333
      2580
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2159
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1895
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe