IRL jos vain

Anonyymi-ap

Pystyisimme puhumaan niin se helpottaisi varmaan paljon

28

479

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helpottaisi. Aivan varmasti.

• Anonyymi

Lähestytkö sä vihdoin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähestytkö sä vihdoin?

Lähestyn kun näytät vihreetä valoa että tahtoa on vielä sunkin taholta. Nyt se on keltaisen ja punaisen välillä niin oon ite ihan hämilläni että kiinnostaako sua edes enää vai kusinko omalla töhöilyllä ennen kun tää edes pääs alkamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähestyn kun näytät vihreetä valoa että tahtoa on vielä sunkin taholta. Nyt se on keltaisen ja punaisen välillä niin oon ite ihan hämilläni että kiinnostaako sua edes enää vai kusinko omalla töhöilyllä ennen kun tää edes pääs alkamaan

Tuokin kommentti jää ikuiseksi arvoitukseksi täällä. Ei palstalla asiat selviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on muita johon lähestyä...tämä on käynyt hyvin selväksi.
        Miksi vielä minua mietit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin kommentti jää ikuiseksi arvoitukseksi täällä. Ei palstalla asiat selviä.

Joillakin selviää ja joillakin ei🩶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melko kusista on ollut, mutta punasen ja keltasen kun sotkottaa tulee oranssi. Se on jo vähän lievempi, melkein vihree.
        Mut kattellaan ny mikä valo seuraavaks lävähtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on muita johon lähestyä...tämä on käynyt hyvin selväksi.
        Miksi vielä minua mietit?

Sen kun tietäis että miks tunteet vetää suhun. Varmaankin sitä elättelee toivoa ja se vetää aina takaisin kunnes saa selvän vastauksen että ei homma pysy samalla epämääräisyyden asteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sitä vihreetä ole näytetty jo ihan kunnolla, joten rohkeasti vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen kun tietäis että miks tunteet vetää suhun. Varmaankin sitä elättelee toivoa ja se vetää aina takaisin kunnes saa selvän vastauksen että ei homma pysy samalla epämääräisyyden asteella.

Mun tunteilla leikkiminen loppuu
        Tänään ja tähän
        En lähesty enää.
        Terveisin A-nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä mieti liikoja vaan kysy rohkeasti näkemistä ja selvitä se. 🙂

• Anonyymi

Hitsi vieköön, Sherlock!

• Anonyymi

Niin, rakas Watson?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, rakas Watson?

Toi on hyvä ,näin tää asetelma on oikein salapoliisipari ei vttu.

• Anonyymi

Puhua mistä?

• Anonyymi

rakas kaivattuni 😔 oon hyvin pahoillani mutten valitettavasti uskalla puhua, pelkään sua 😥 tuntuu että kuolen ikävään 💔 oot todella todella ystävällisen oloinen, rauhallinen, lempeä, herttainen, maagisen upea nainen ✨ sinä 💝 sankaritar, en voisi elää ilman sua 💖🥀🎗 anteeksi että olen olemassa 🫣

• Anonyymi

Saisit jatkettua sun epärehellistä tarinan kerrontaa. Ei kiitos! En tarvitse miestä johon en pysty luottamaan.
      Ei jäänyt ikävä... Ainoastaan vit.tus sun käytökseen.

• Anonyymi

Taitaa olla yhteinen aika melko kortilla ja silloin kun se hetki tulee pitäisi toimia ja kumpikaan ei uskalla.

• Anonyymi

Tämäpä juuri

• Anonyymi

Itse olen päättänyt uskaltaa, kysyn saanko antaa halin kun viimeisestä halistamme on liikaa aikaa..

• Anonyymi

Ne on omia valintoja mihin aikansa käyttää elämässään. Onko muuta elämää kuin työ ja lapset... Jaa juu ne toiset naiset, hups🤭niihinkin menee aikaa

• Anonyymi

ööö no ei kai tässä enää mitään ole. palstalta kun pääsisi vttuun ja loppuis muu ulkonen myllytys niin oon kiitollinen. vai vttu loppuuko ikinä en tiedä. oon aikalailla valamis

• Anonyymi

Puhuin mä miks et silloin jaksanu kuunnella.

• Anonyymi

Kyllä satuja kertonut ja selitellyt kaikenlaista (vaikka et omien sanojensa mukaan selittele mitään). Pakko keksiä tarinoita ettei jää valheistaan kiinni.

• Anonyymi

Osuu varmaan moneen. Tuntitolkulla pelkkää paskaa.

• Anonyymi

Eipä sen ny luulis olevan vaikiaa jos samassa kaupungissa eses asutte

• Anonyymi

Nii asutaan tai ainakin asuttu

• Anonyymi

Ei asuta nyt eikä koskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe