Pystyisimme puhumaan niin se helpottaisi varmaan paljon
IRL jos vain
28
479
Vastaukset
- Anonyymi
Helpottaisi. Aivan varmasti.
- Anonyymi
Lähestytkö sä vihdoin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähestytkö sä vihdoin?
Lähestyn kun näytät vihreetä valoa että tahtoa on vielä sunkin taholta. Nyt se on keltaisen ja punaisen välillä niin oon ite ihan hämilläni että kiinnostaako sua edes enää vai kusinko omalla töhöilyllä ennen kun tää edes pääs alkamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähestyn kun näytät vihreetä valoa että tahtoa on vielä sunkin taholta. Nyt se on keltaisen ja punaisen välillä niin oon ite ihan hämilläni että kiinnostaako sua edes enää vai kusinko omalla töhöilyllä ennen kun tää edes pääs alkamaan
Tuokin kommentti jää ikuiseksi arvoitukseksi täällä. Ei palstalla asiat selviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on muita johon lähestyä...tämä on käynyt hyvin selväksi.
Miksi vielä minua mietit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin kommentti jää ikuiseksi arvoitukseksi täällä. Ei palstalla asiat selviä.
Joillakin selviää ja joillakin ei🩶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko kusista on ollut, mutta punasen ja keltasen kun sotkottaa tulee oranssi. Se on jo vähän lievempi, melkein vihree.
Mut kattellaan ny mikä valo seuraavaks lävähtää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on muita johon lähestyä...tämä on käynyt hyvin selväksi.
Miksi vielä minua mietit?Sen kun tietäis että miks tunteet vetää suhun. Varmaankin sitä elättelee toivoa ja se vetää aina takaisin kunnes saa selvän vastauksen että ei homma pysy samalla epämääräisyyden asteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sitä vihreetä ole näytetty jo ihan kunnolla, joten rohkeasti vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen kun tietäis että miks tunteet vetää suhun. Varmaankin sitä elättelee toivoa ja se vetää aina takaisin kunnes saa selvän vastauksen että ei homma pysy samalla epämääräisyyden asteella.
Mun tunteilla leikkiminen loppuu
Tänään ja tähän
En lähesty enää.
Terveisin A-nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mieti liikoja vaan kysy rohkeasti näkemistä ja selvitä se. 🙂
- Anonyymi
Hitsi vieköön, Sherlock!
- Anonyymi
Niin, rakas Watson?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, rakas Watson?
Toi on hyvä ,näin tää asetelma on oikein salapoliisipari ei vttu.
- Anonyymi
Puhua mistä?
- Anonyymi
rakas kaivattuni 😔 oon hyvin pahoillani mutten valitettavasti uskalla puhua, pelkään sua 😥 tuntuu että kuolen ikävään 💔 oot todella todella ystävällisen oloinen, rauhallinen, lempeä, herttainen, maagisen upea nainen ✨ sinä 💝 sankaritar, en voisi elää ilman sua 💖🥀🎗 anteeksi että olen olemassa 🫣
- Anonyymi
Saisit jatkettua sun epärehellistä tarinan kerrontaa. Ei kiitos! En tarvitse miestä johon en pysty luottamaan.
Ei jäänyt ikävä... Ainoastaan vit.tus sun käytökseen. - Anonyymi
Taitaa olla yhteinen aika melko kortilla ja silloin kun se hetki tulee pitäisi toimia ja kumpikaan ei uskalla.
- Anonyymi
Tämäpä juuri
- Anonyymi
Itse olen päättänyt uskaltaa, kysyn saanko antaa halin kun viimeisestä halistamme on liikaa aikaa..
- Anonyymi
Ne on omia valintoja mihin aikansa käyttää elämässään. Onko muuta elämää kuin työ ja lapset... Jaa juu ne toiset naiset, hups🤭niihinkin menee aikaa
- Anonyymi
ööö no ei kai tässä enää mitään ole. palstalta kun pääsisi vttuun ja loppuis muu ulkonen myllytys niin oon kiitollinen. vai vttu loppuuko ikinä en tiedä. oon aikalailla valamis
- Anonyymi
Puhuin mä miks et silloin jaksanu kuunnella.
- Anonyymi
Kyllä satuja kertonut ja selitellyt kaikenlaista (vaikka et omien sanojensa mukaan selittele mitään). Pakko keksiä tarinoita ettei jää valheistaan kiinni.
- Anonyymi
Osuu varmaan moneen. Tuntitolkulla pelkkää paskaa.
- Anonyymi
Eipä sen ny luulis olevan vaikiaa jos samassa kaupungissa eses asutte
- Anonyymi
Nii asutaan tai ainakin asuttu
- Anonyymi
Ei asuta nyt eikä koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223