Mitä meiltä olette kappaleesta The sound of silense esim esittäjä Disturbed.
Miten yksinäisiä ihmiset ovat? Eikö ihmiset uskalla puhua tunteista. Hankkia ystäviä ym. Ollaan yksin isossa kaupungissa tai kaivataan anonyymillä palstalla internetissä. Miksei puhuta tunteista.
The sound of silense
30
313
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen oli suuri suosikki. No on vieläkin hyvä biisi.
- Anonyymi
Tuo on todella väkevä versio. Suosikkini.
Kulutin yhden puoli iltaa kerran kuuntelemalla ihmisten reaktiovideoita, kun kuulivat Disturbedin version ensimmäistä kertaa.- Anonyymi
siis katsomalla reaktiovideoita...
- Anonyymi
Sosiaalinen estyneisyys? Sitten se "pitää olla"-mentaliteetti. Sellainen tunne, että vastapuoli vaan kyttää jokaista sanaa ja elettä kriittisesti, että hänen koko arvo ja itseluottamus on kiinni jostain lyhyestä arkisesta kohtaamisestakin. Olen ystävällinen, mutta kylmä ja torjuva ihmisiä kohtaan joska tämä sosiaalinen kriittisyys todella ärsyttää. Yksi väärä sana, niin et kelpaa mielikuvajoukkoon tai toinen loukkaantuu. Niin pikkumaista vallankäyttöä. Tapasin tänään ihmisen, joka ei ollut varautunut kyttääjä, vaan mukava ja normaali. En muista, koska viimeksi tavannut ja tuntunut niin helpolta jonkun kanssa puhuminen. Ei ollut suomalainen.
"Uskallanko antaa tykkäyksen? Että mihin joukkoon kuulun?"
Varmasti on yksinäisyyttä, koska sosiaalinen kyttääminen on niin luotaantyöntävää. Minäkin olen luotettava ja kiva ihminen, luulisi, että ystäviä riittäisi, mutta suomalaiset on tylsiä ja rasittavia eikä heidän seura kiinnosta, mieluummin vaikka tuijotan seinää yksin kotona.
Että siksi ei varmaan puhuta tunteista, kun pelätään mitä muut sanoo ja ihan aiheesta.. - Anonyymi
Paska bändi jota en kuuntele.
- Anonyymi
Tuo kappale on ihan eri juttu. Ei ole perinteistä Disturbedia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kappale on ihan eri juttu. Ei ole perinteistä Disturbedia.
Tiedän kyllä biisin ja sanoisin perinteisen disturbedin olevan parempaa.
En tiedä miksi. Kunhan sanon.
Tuo biisi on yhtä lailla kuraa kuin perinteinen. - Anonyymi
Ei ole myöskään omaan makuuni. Laulu on kaiken lisäksi tunetettu, toisin Simonin ja Garfunkelin alkuperäisessä.
- Anonyymi
Ihmisten tarve puhua tunteista on todella määrältä yksilöllinen ..
Ulospäin suuntautunut persoona puhuu eniten jokin erakompi introvertti taas hyvin vähä ja voi kirjoittaa tunteen runoksi pöytälaatikkoon ...
Kaikki ei vain siinä samanlaisia jakajia ja antajia ...
Pitää hyväksyä erilaiset tarpeet .
Sivusta - Anonyymi
Se on silence.
- Anonyymi
Alkuperäinen versio parempi. Olisi hienoa jos saisi olla enemmän yksin.
- Anonyymi
Köhöm, mitäs gubbe itse tällä palstalla tekee? 😆
- Anonyymi
AP on nainen 🤔 ja kappale nyt vaan herätti tunteita. Ilman taka-ajatuksia.
- Anonyymi
Silense 🙈😂
- Anonyymi
Mikä on niin hauskaa joo silence, mutta kyllä myös silense on hiljaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ollut koskaan kuullutkaan. Sanakirja käännös: Silense= holtenssi? Netistä en löytänyt taas mitään haulla: Holtenssi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kielellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ollut koskaan kuullutkaan. Sanakirja käännös: Silense= holtenssi? Netistä en löytänyt taas mitään haulla: Holtenssi.
Häivy sekopää tästä ketjusta. Tarkotus on oli analysoida kappaletta ja sen herättämiä tunteita. Koita ihan Google translate. En jaksa kirjoitella sekopää teinin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Setäkin voi olla täti. Vrt. gubbe!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häivy sekopää tästä ketjusta. Tarkotus on oli analysoida kappaletta ja sen herättämiä tunteita. Koita ihan Google translate. En jaksa kirjoitella sekopää teinin kanssa.
Mistä säkin muka tiedät, kuka on teini tai kuka jo hoitokodissa?
- Anonyymi
En tiedä, en Henk koht pidä kappaleesta. Mut ihmiset on kyllä suhteellisen epäsosiaalisia nykyään.
- Anonyymi
Joo seon hyvä kipale se sound of kilenke
- Anonyymi
Miksi tulla pilaamaan toisen aloitus. Voisitko poistaa kommenttisi ja siirtyä muualle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tulla pilaamaan toisen aloitus. Voisitko poistaa kommenttisi ja siirtyä muualle?
Eikö todellakaan saa ihmetellä huonoa kielitaitoa näinä peruskoulun aikoina? Itse olen oppikoulun kasvatti ja kyllä noin alkeellinen sana pitäisi olla hallinnassa.
Koululaisena minulle kerrottiin, että kohta ollaan siirtymässä peruskouluun. ja kaikki saavat vieraan kielen opetusta ja ovat näin ollen tasa-arvoisia.
Ei tainnut ihan onnistua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö todellakaan saa ihmetellä huonoa kielitaitoa näinä peruskoulun aikoina? Itse olen oppikoulun kasvatti ja kyllä noin alkeellinen sana pitäisi olla hallinnassa.
Koululaisena minulle kerrottiin, että kohta ollaan siirtymässä peruskouluun. ja kaikki saavat vieraan kielen opetusta ja ovat näin ollen tasa-arvoisia.
Ei tainnut ihan onnistua.Nykyajan nuoret aikuiset eivät osaa enää edes kirjoittaa äidinkieltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tainnut ihan onnistua.Kyllä se opetus peruskoulussa ihan hyvin onnistui. Osan älyllinen kapasiteetti ei vaan riittänyt vieraisiin kieliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se opetus peruskoulussa ihan hyvin onnistui. Osan älyllinen kapasiteetti ei vaan riittänyt vieraisiin kieliin.
Se porukka äänestelee tänään öyhötyspuolue persuja.
- Anonyymi
Jostain syystä en tykkää tästä biisistä.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta😂
Ole hyvä. Tiedät jatkossa 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223