The sound of silense

Anonyymi-ap

Mitä meiltä olette kappaleesta The sound of silense esim esittäjä Disturbed.

Miten yksinäisiä ihmiset ovat? Eikö ihmiset uskalla puhua tunteista. Hankkia ystäviä ym. Ollaan yksin isossa kaupungissa tai kaivataan anonyymillä palstalla internetissä. Miksei puhuta tunteista.

30

313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ennen oli suuri suosikki. No on vieläkin hyvä biisi.

• Anonyymi

Tuo on todella väkevä versio. Suosikkini.
      Kulutin yhden puoli iltaa kerran kuuntelemalla ihmisten reaktiovideoita, kun kuulivat Disturbedin version ensimmäistä kertaa.

• Anonyymi

siis katsomalla reaktiovideoita...

• Anonyymi

Sosiaalinen estyneisyys? Sitten se "pitää olla"-mentaliteetti. Sellainen tunne, että vastapuoli vaan kyttää jokaista sanaa ja elettä kriittisesti, että hänen koko arvo ja itseluottamus on kiinni jostain lyhyestä arkisesta kohtaamisestakin. Olen ystävällinen, mutta kylmä ja torjuva ihmisiä kohtaan joska tämä sosiaalinen kriittisyys todella ärsyttää. Yksi väärä sana, niin et kelpaa mielikuvajoukkoon tai toinen loukkaantuu. Niin pikkumaista vallankäyttöä. Tapasin tänään ihmisen, joka ei ollut varautunut kyttääjä, vaan mukava ja normaali. En muista, koska viimeksi tavannut ja tuntunut niin helpolta jonkun kanssa puhuminen. Ei ollut suomalainen.

"Uskallanko antaa tykkäyksen? Että mihin joukkoon kuulun?"

Varmasti on yksinäisyyttä, koska sosiaalinen kyttääminen on niin luotaantyöntävää. Minäkin olen luotettava ja kiva ihminen, luulisi, että ystäviä riittäisi, mutta suomalaiset on tylsiä ja rasittavia eikä heidän seura kiinnosta, mieluummin vaikka tuijotan seinää yksin kotona.

Että siksi ei varmaan puhuta tunteista, kun pelätään mitä muut sanoo ja ihan aiheesta..

• Anonyymi

Paska bändi jota en kuuntele.

• Anonyymi

Tuo kappale on ihan eri juttu. Ei ole perinteistä Disturbedia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kappale on ihan eri juttu. Ei ole perinteistä Disturbedia.

Tiedän kyllä biisin ja sanoisin perinteisen disturbedin olevan parempaa.
        En tiedä miksi. Kunhan sanon.
        Tuo biisi on yhtä lailla kuraa kuin perinteinen.

• Anonyymi

Ei ole myöskään omaan makuuni. Laulu on kaiken lisäksi tunetettu, toisin Simonin ja Garfunkelin alkuperäisessä.

• Anonyymi

Ihmisten tarve puhua tunteista on todella määrältä yksilöllinen ..
      Ulospäin suuntautunut persoona puhuu eniten jokin erakompi introvertti taas hyvin vähä ja voi kirjoittaa tunteen runoksi pöytälaatikkoon ...
      Kaikki ei vain siinä samanlaisia jakajia ja antajia ...
      Pitää hyväksyä erilaiset tarpeet .
      Sivusta

• Anonyymi

Se on silence.

• Anonyymi

Alkuperäinen versio parempi. Olisi hienoa jos saisi olla enemmän yksin.

• Anonyymi

Köhöm, mitäs gubbe itse tällä palstalla tekee? 😆

• Anonyymi

AP on nainen 🤔 ja kappale nyt vaan herätti tunteita. Ilman taka-ajatuksia.

• Anonyymi

Silense 🙈😂

• Anonyymi

Mikä on niin hauskaa joo silence, mutta kyllä myös silense on hiljaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä ollut koskaan kuullutkaan. Sanakirja käännös: Silense= holtenssi? Netistä en löytänyt taas mitään haulla: Holtenssi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä kielellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä ollut koskaan kuullutkaan. Sanakirja käännös: Silense= holtenssi? Netistä en löytänyt taas mitään haulla: Holtenssi.

Häivy sekopää tästä ketjusta. Tarkotus on oli analysoida kappaletta ja sen herättämiä tunteita. Koita ihan Google translate. En jaksa kirjoitella sekopää teinin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Setäkin voi olla täti. Vrt. gubbe!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häivy sekopää tästä ketjusta. Tarkotus on oli analysoida kappaletta ja sen herättämiä tunteita. Koita ihan Google translate. En jaksa kirjoitella sekopää teinin kanssa.

Mistä säkin muka tiedät, kuka on teini tai kuka jo hoitokodissa?

• Anonyymi

En tiedä, en Henk koht pidä kappaleesta. Mut ihmiset on kyllä suhteellisen epäsosiaalisia nykyään.

• Anonyymi

Joo seon hyvä kipale se sound of kilenke

• Anonyymi

Miksi tulla pilaamaan toisen aloitus. Voisitko poistaa kommenttisi ja siirtyä muualle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tulla pilaamaan toisen aloitus. Voisitko poistaa kommenttisi ja siirtyä muualle?

Eikö todellakaan saa ihmetellä huonoa kielitaitoa näinä peruskoulun aikoina? Itse olen oppikoulun kasvatti ja kyllä noin alkeellinen sana pitäisi olla hallinnassa.
        Koululaisena minulle kerrottiin, että kohta ollaan siirtymässä peruskouluun. ja kaikki saavat vieraan kielen opetusta ja ovat näin ollen tasa-arvoisia.
        Ei tainnut ihan onnistua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö todellakaan saa ihmetellä huonoa kielitaitoa näinä peruskoulun aikoina? Itse olen oppikoulun kasvatti ja kyllä noin alkeellinen sana pitäisi olla hallinnassa.
        Koululaisena minulle kerrottiin, että kohta ollaan siirtymässä peruskouluun. ja kaikki saavat vieraan kielen opetusta ja ovat näin ollen tasa-arvoisia.

Nykyajan nuoret aikuiset eivät osaa enää edes kirjoittaa äidinkieltään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se opetus peruskoulussa ihan hyvin onnistui. Osan älyllinen kapasiteetti ei vaan riittänyt vieraisiin kieliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se opetus peruskoulussa ihan hyvin onnistui. Osan älyllinen kapasiteetti ei vaan riittänyt vieraisiin kieliin.

Se porukka äänestelee tänään öyhötyspuolue persuja.

• Anonyymi

Jostain syystä en tykkää tästä biisistä.

• Anonyymi

Kiitos tiedosta😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tiedosta😂

Ole hyvä. Tiedät jatkossa 😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe