Ei sitä tarvitse täällä toitottaa 😆 En varmaan koskaan löydä ketään. Kyllä jonkun saisin ja olisin saanut, mutta ei ole inspiroinut.
Mutta miten noin komea ja haluttu mies on sinkku? 😂😏
Tiedän kyllä mies olevani ruma
25
423
Vastaukset
- Anonyymi
minä oon rumempi heh. 😌 mykistävän ruma. 🫤 norsun nenä 🫤 ei huulia niin minkäänlaisia 🫤 silmät ja kävely killissä 🫤 haisen metrien päähän pskalle ja pissa valuu reisille 🫤kun kävelen🫤 hampaita.. niitä eiole🫤 anteeksi kaikille 🫤
- Anonyymi
Pitääkö kaikki vetää aina niin överiks? 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
useimmiten joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun tuttava on tuommoinen
- Anonyymi
Mitä meinaat😜
- Anonyymi
Kauneus tulee sisältä, ei ulkoa, ja sinä et osaa kaunistaa itseäsi, vaan päinvastoin.
- Anonyymi
Voisitteko molemmat jo lopettaa? Miettikää vaikkapa miten voitte parhaiten kostaa toiselle, mutta toki toteuttamatta sitä. Unohtakaa palsta että pääsette eteenpäin.
- Anonyymi
Hyvä neuvo joku kostaminen..Jospa vaikka kasvasivat aikuiseksi,yhyy ollaan rumia kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä neuvo joku kostaminen..Jospa vaikka kasvasivat aikuiseksi,yhyy ollaan rumia kaikki.
”Toteuttamatta” eli opettele sinä lukemaan ennen jotta ymmärrät mistä edes on kyse. Ikävien tunteiden purkamisesta ilman että kohdistaa muihin.
- Anonyymi
Et ole ruma
- Anonyymi
Sitä minäkin olen ihmetellyt, miten hän on sinkku ja minä vain omannäköinen.
- Anonyymi
Eivät kaikki halua pysyä huonoissa suhteissa. Voi kokeilla useita ja todeta että ihan hyvä itsekseen kunnes asiallisesti kohteleva löytyy.
- Anonyymi
Kaikki eivät ole kuin sinä, tai ap. Kaikilla ei ole pakonomaista tarvetta elää jonkun parina. Toiset elää parempaa elämää sinkkuna, kun ei ole toinen riippana.
- Anonyymi
Elämä on alamäkeä jatkuvaa pudotusta. Ikävä ainoa seuralainen
- Anonyymi
Noh, mene ulos hetkeksi kauniiseen ilmaan kävelemään, piristää kummasti ja mieliala on heti parempi.
- Anonyymi
Totta mikään ei onnistu.
- Anonyymi
Ei kaikkien kotona oo samanlaista kuin palstasedän läävässä.
- Anonyymi
Hänelle ei kelpaa kukaan muu kuin sinä.
- Anonyymi
Kasvata itsetuntoasi ja soita äitille, se auttaa
- Anonyymi
Kyllä äiti auttaa tilanteessa kuin tilanteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tainnut auttaa 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, sairaana ja vanhana ruokkii ja pesee alkoholisti pojan pyykitkin ja hoitaa jälkeläiset. Voi toisten kohtaloa. Ottaa sitten nistijuopon siihen puolisoksi poika.
- Anonyymi
Vielä rumemman sinusta tekee tuo sinun luonteesi ängetä väkisin ihmisten elämään ja pilata niitä.
- Anonyymi
Niin ei ole ihme että komea mies on sinkku, kun rumat kadehtii.
- Anonyymi
Mieluummin sinkkuna, kun sopivaa ei ole sattunut kohdalle. Itsekin saisi kyllä jonkun jos vaan haluaisi, mutta ei se ole reilua itseä eikä toista kohtaan. En tarvitse mitään toiselta toisin kuin monet. Monet tarvitsee seksiä, kodinhoitajaa, seuraa, turvaa. Mitä ikinä. Minä pärjään itsekseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152598- 842241
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651760- 561737
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1201299
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571224