Tiedän kyllä mies olevani ruma

Anonyymi-ap

Ei sitä tarvitse täällä toitottaa 😆 En varmaan koskaan löydä ketään. Kyllä jonkun saisin ja olisin saanut, mutta ei ole inspiroinut.

Mutta miten noin komea ja haluttu mies on sinkku? 😂😏

25

423

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

minä oon rumempi heh. 😌 mykistävän ruma. 🫤 norsun nenä 🫤 ei huulia niin minkäänlaisia 🫤 silmät ja kävely killissä 🫤 haisen metrien päähän pskalle ja pissa valuu reisille 🫤kun kävelen🫤 hampaita.. niitä eiole🫤 anteeksi kaikille 🫤

• Anonyymi

Pitääkö kaikki vetää aina niin överiks? 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

useimmiten joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun tuttava on tuommoinen

• Anonyymi

Mitä meinaat😜

• Anonyymi

Kauneus tulee sisältä, ei ulkoa, ja sinä et osaa kaunistaa itseäsi, vaan päinvastoin.

• Anonyymi

Voisitteko molemmat jo lopettaa? Miettikää vaikkapa miten voitte parhaiten kostaa toiselle, mutta toki toteuttamatta sitä. Unohtakaa palsta että pääsette eteenpäin.

• Anonyymi

Hyvä neuvo joku kostaminen..Jospa vaikka kasvasivat aikuiseksi,yhyy ollaan rumia kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä neuvo joku kostaminen..Jospa vaikka kasvasivat aikuiseksi,yhyy ollaan rumia kaikki.

”Toteuttamatta” eli opettele sinä lukemaan ennen jotta ymmärrät mistä edes on kyse. Ikävien tunteiden purkamisesta ilman että kohdistaa muihin.

• Anonyymi

Et ole ruma

• Anonyymi

Sitä minäkin olen ihmetellyt, miten hän on sinkku ja minä vain omannäköinen.

• Anonyymi

Eivät kaikki halua pysyä huonoissa suhteissa. Voi kokeilla useita ja todeta että ihan hyvä itsekseen kunnes asiallisesti kohteleva löytyy.

• Anonyymi

Kaikki eivät ole kuin sinä, tai ap. Kaikilla ei ole pakonomaista tarvetta elää jonkun parina. Toiset elää parempaa elämää sinkkuna, kun ei ole toinen riippana.

• Anonyymi

Elämä on alamäkeä jatkuvaa pudotusta. Ikävä ainoa seuralainen

• Anonyymi

Noh, mene ulos hetkeksi kauniiseen ilmaan kävelemään, piristää kummasti ja mieliala on heti parempi.

• Anonyymi

Totta mikään ei onnistu.

• Anonyymi

Ei kaikkien kotona oo samanlaista kuin palstasedän läävässä.

• Anonyymi

Hänelle ei kelpaa kukaan muu kuin sinä.

• Anonyymi

Kasvata itsetuntoasi ja soita äitille, se auttaa

• Anonyymi

Kyllä äiti auttaa tilanteessa kuin tilanteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tainnut auttaa 😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, sairaana ja vanhana ruokkii ja pesee alkoholisti pojan pyykitkin ja hoitaa jälkeläiset. Voi toisten kohtaloa. Ottaa sitten nistijuopon siihen puolisoksi poika.

• Anonyymi

Vielä rumemman sinusta tekee tuo sinun luonteesi ängetä väkisin ihmisten elämään ja pilata niitä.

• Anonyymi

Niin ei ole ihme että komea mies on sinkku, kun rumat kadehtii.

• Anonyymi

Mieluummin sinkkuna, kun sopivaa ei ole sattunut kohdalle. Itsekin saisi kyllä jonkun jos vaan haluaisi, mutta ei se ole reilua itseä eikä toista kohtaan. En tarvitse mitään toiselta toisin kuin monet. Monet tarvitsee seksiä, kodinhoitajaa, seuraa, turvaa. Mitä ikinä. Minä pärjään itsekseni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      115
      2598
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2241
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1760
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      165
      1680
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1546
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1536
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      120
      1299
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1239
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      357
      1224
    Aihe