On aika heikko luottamus suhun nykyään. Lähinnä pelkään että näen sut jossain.
Anteeksi äskeinen
15
523
Vastaukset
- Anonyymi
Ok eihän siinä mitään sitten.
- Anonyymi
Olen tehnyt päätöksen alkaa liikkua enemmän eri paikoissa. Näkeminen on hyvin mahdollista.
- Anonyymi
Toimit äsken hyvin eri tavalla kuin yleensä. Viesti ymmärretty. Ei kai siinä sitten mitään.
- Anonyymi
Asia jäi vähän kaivertamaan. Mut sun näkeminen pelästytti ihan totaalisesti. Kuvittelin etten enää sua nää ja sulla uudet kuviot. Vieläkin sydän hakkaa, vaikka kotona.
- Anonyymi
Turha säikkyä ...
Mulla ei oo mitään himoa ja paloa enää.
Enkä oo mikään paha...
Sun mielikuvitus on luonut musta pahemman
Version kuin oikeasti oon ja oon koskaan ollut .
Sen takia myös lähettävä
en vain kykene olemaan mitään muuta muutakun se joka olen aidosti .
- Anonyymi
Toivoin että näkisin sut ees jossakin, vaikka telkkarissa 😏
- Anonyymi
Hah hah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah
Heh heh.
No mut oikeasti nää sinut ihan kaikessa :)
♥️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh.
No mut oikeasti nää sinut ihan kaikessa :)
♥️Näkee kaikkialla ja kaikki on samaa näköä.
- Anonyymi
Taas joku julkkis?
- Anonyymi
Toivottavasti en loukannut pahasti. En osannut ennakoida, että menisin paniikkiin. Mä olen ollut nyt pitkään näkemättä ihmisiä. Ja pelottaa etenkin kaikki yhteiset tutut. Nyt olin pitkästä aikaa sosiaalisissa kuvioissa ja väkijoukossa. Oli ihan hyvä ja onnellinen olo. Menin odottamaan sinne bussia ja en yhtään ajatellut että olisit siellä. Kaikki vain sillä hetkellä vyöryi päälle ja pelkäsin, että hajoan. Mä en ole terve tällä hetkellä ja tämä palsta hajottaa mut. Onneksi ei ole aikaa ja mahdollisuuksiakaan nyt olla täällä. En pidä sua pahana. Ei ole sellaisesta kyse. Mutta en osaa tällä hetkellä jutella mistään. Näköjään. Liikaa tunteita laidasta laitaan. Turvattomuus ehkä voimakkain juuri nyt. Mun täytyy nyt selviytyä työn ja muiden ihmisten ja itsenikin takia. Haluaisin kovasti, että voisimme taas joskus puhua ja olla ihan normaalisti. Vielä mä en siihen kykene. Anteeksi vielä.
Ap. - Anonyymi
Haluan miehen tai naisen joka ei ole muitten perään.
- Anonyymi
Tuliko väärään ketjuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko väärään ketjuun?
Ei, miksi olisi väärä, ihan oikeaan ketjuun tuli.
- Anonyymi
Mun luotto meni eston myötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223