🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑
Hyvää yötä
12
233
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä kunhan tuo melatoniini vaikuttaa … 😥
- Anonyymi
Ei kannata melatoniinia ottaa, se aiheuttaa muistisairauksia tulevaisuudessa. Saanko antaa luonnonmukaisemmat vinkit: eli nosta jalat ylös hetkeksi ennenkuin käyt nukkumaan ja toinen konsti on että menet sellaisen rullan päälle selälleen ja keinuttelet siinä puolelta toiselle. Jalat koukussa ja jalkaterät lattiassa. Onko sulla sellaista noin metrin mittaista rullaa, sopivan paksuista? Ei maksa hirveenä jossain marketissa tai tokmanni tms
- Anonyymi
Olet tärkeä niin haluan että voit hyvin❤️
Olen personal trainer niin tiedän vinkkejä.
Ohjaan monenlaista tanssi-jumppa-pilatesryhmiä 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata melatoniinia ottaa, se aiheuttaa muistisairauksia tulevaisuudessa. Saanko antaa luonnonmukaisemmat vinkit: eli nosta jalat ylös hetkeksi ennenkuin käyt nukkumaan ja toinen konsti on että menet sellaisen rullan päälle selälleen ja keinuttelet siinä puolelta toiselle. Jalat koukussa ja jalkaterät lattiassa. Onko sulla sellaista noin metrin mittaista rullaa, sopivan paksuista? Ei maksa hirveenä jossain marketissa tai tokmanni tms
Kiitos vinkistä! Kokeilen mitä vaan mistä voi olla apua😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tärkeä niin haluan että voit hyvin❤️
Olen personal trainer niin tiedän vinkkejä.
Ohjaan monenlaista tanssi-jumppa-pilatesryhmiä 🤭👯🥰😘
- Anonyymi
Monesko lammas on menossa?
Pääsiäisenä varmaan myyt noi lihoiksi 🤭- Anonyymi
Kuudes😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuudes😂
Oletko vanhempi nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko vanhempi nainen?
Lowkey 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko vanhempi nainen?
Sivusta - tuo pässi omi tuon mun tunnisteen jo ajat sitten joten nyt täytynee tunnistella vain irl tapahtumien vinkeillä 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - tuo pässi omi tuon mun tunnisteen jo ajat sitten joten nyt täytynee tunnistella vain irl tapahtumien vinkeillä 😁
Mitäs irl on tapahtunut? Lampaita vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs irl on tapahtunut? Lampaita vai?
Ei ole nuo lammas jutut multa 😂
Toivottelen hyvät yöt ihan henkilökohtaisesti enkä tee aloituksia…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1212779- 872451
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761830
- 561817
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3991337Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289