Onko joku käynyt lähiaikoina? Onko Haukkajärven rannassa vielä toimiva kaivo? Entä liesi katoksessa? Toimiiko se? Pitäisi suunnitella retkimuonat ja -juomat muutamaksi päiväksi. Kiitos, jos jollakulla on tietoa.
Helvetinjärven kansallispuisto Ruovesi
6
1302
Vastaukset
- Ronsu
Terve!
Kannattaa soittaa alueen Metsähallituksen oppaalle, hän takuulla tietää asioiden laidan. Itse en luottaisi keskustelupalstalla annettuihin tietoihin.
T:R- kairankulkija
Oman kokemukseni mukaan ei Metsähallituksen oppaat ym. työntekijät läheskään aina tiedä parhaiten, muilta vaeltajilta/retkeilijöiltä minä varmimmat ja uusimmat tiedot ja vinkit olen saanut.
- royalblau
Olin kesällä 2002 tai 2003 siellä Haukkamajalla, siis sillä "isolla mökillä", haukkajoen rannassa. Muistaakseni kävimme myöskin siellä ruoveden puolella. Siellä ei ollut kaivoa, mutta järvivettä voi juoda, jos sen keittää ensin.
- mari
Nyt sitten mietintämyssy päähän.
- mari
kaivon päällä oli lappu, että ei saa juomavetenä käyttää. Metsähallitus on tutkituttanut veden ja heidän suosituksensa on keittää ennen juomavetenä käyttämistä. Siskoni olivat siellä kolme päivää ja käyttivät keittämättä, eivätkä tulleet kipeiksi.
Keittokatos oli käytössä.- kulkijalta
on kaivo edelleen ja liesi ja omalla riskillä kaikkea luonnon vettä juodaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272024
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021835Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841629Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611484Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331172- 1101093
- 761077
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511073Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471056Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441003