väärälle siellä toisella foorumilla.? Tais mennä. On niin sekavaa taas kun ei ole tunnisteita. Tuli sellainen omituinen tunne.
Ja Sinä tulit mieleen heti. Tuskinpa edes käyt foorumeilla lukemassa mitään, vielä vähemmän vastaamassa niihin. Mut hulluahan tämä on, siis Sinä vaan koko ajan pompit mun päässä.
-Sami
Meniköhän viesti
Anonyymi-ap
4
172
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka on Sami?
- Anonyymi
Kuka pomppii Samin päässä?
Ja missä foorumilla viesti? - Anonyymi
SE suojelisi mua toisin ku sä
- Anonyymi
SE? Antaisin vaikka henkeni hänen puolestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo393108Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja1971894- 701263
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul451242- 841187
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1031145Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu1141083- 441030
- 54971
Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill143969