Miten voikin kaivata näin paljon. Sua ei varmaa kiinnosta yhtään ja tuskin edes luet tätä, mutta tässä mä vaan kaipaan.
Hitto mä kaipaan sua paljo
17
496
Vastaukset
- Anonyymi
Sama homma.
- Anonyymi
Silloin kun kaipaa toista kovasti, on hyvin mahdollista että toinen kaipaa myös.
- Anonyymi
Samaten olen mäkin ajatellut ❤️
Maailmankaikkeudet yhdistyy siinä hetkessä. Tähtipöly laskeutuu kummankin päälle.
Mulla oli aamupäivällä voimakas tunne ja ajattelin niin
että mun pehmeä ihana ihoni on valmis ottamaan vastaan sun hyväilyjäsi. Annoin itseni sulle kokonaan
että tulisit..
Aamuisin haluaisin herätä kahvinkeittoon sun tuoksuisena 😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaten olen mäkin ajatellut ❤️
Maailmankaikkeudet yhdistyy siinä hetkessä. Tähtipöly laskeutuu kummankin päälle.
Mulla oli aamupäivällä voimakas tunne ja ajattelin niin
että mun pehmeä ihana ihoni on valmis ottamaan vastaan sun hyväilyjäsi. Annoin itseni sulle kokonaan
että tulisit..
Aamuisin haluaisin herätä kahvinkeittoon sun tuoksuisena 😘❤️❤️
- Anonyymi
Niin minäkin. Kutistin sut mun taskuuni ja oot kulkenu siellä mun mukana. ❤️ Olen puhunut sulle kaikki ajatukseni, villeimmätkin unelmani ja haaveeni. Pervotkin asiat 🤭
Suudellut sua taskuun päin. Huultemme kosketus on ollut maailmanympärysmatka ❤️- Anonyymi
Mikä notkeus 😀
- Anonyymi
🩷🩷
- Anonyymi
Tunnisteet ainakin hyvät
- Anonyymi
Etkö tunnista the guben runoilua tähtipölyineen?Ja muita nikkejä siinä ohella?
- Anonyymi
Kyllähän se koko ajan ilmiantaa itseään eri tavoin.
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon tosi surullinen hänen puolestaan.
Mulle tuli kauhea hikka ennen yötä.
On vaan pakko nukkua. Oon niin palasina kaikesta paskasta.
Levollista yötä.
Koita säkin nukkua.
♡♡☆☆
- Anonyymi
👓
😞- Anonyymi
Ne tekee tosi surulliseksi.
😓
- Anonyymi
Mäkin kaipaan häntä.
- Anonyymi
🌾🩷
- Anonyymi
Luinpas ...
Ikävää ja kaipuuta tulee olemaan paljon .
Mut täs umpikujas oon erilläni muista aina
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2562667puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo312353Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2581660Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.571601- 711518
- 771334
- 701133
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431105Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel391105Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3201085