Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
Teki mieli
61
1494
Vastaukset
- Anonyymi
Saat huutaa niin kovaa kuin pystyt🤣
- Anonyymi
Niin. Täällä se on. Palas hoidon kautta.
- Anonyymi
Huuda
- Anonyymi
Kenen nimeä toivot palstasedän huutavan- omaasiko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenen nimeä toivot palstasedän huutavan- omaasiko?
Ei kun sinun ja sen tyypin, että vihdoinkin saamme tietää kenen takia sinä trollaat täällä.
- Anonyymi
Kohta tuun äkäpussi kesyttämään sut.
Odotahan vaan🙄- Anonyymi
😠🩷
- Anonyymi
Huuda ihmeessä johan ne naapurit muutenkin on kovin mielissään sinust 😂
- Anonyymi
Millä tavalla tämä naapureiden epäsuosio näyttäyyyu esim suhteessa palstasedän juttuihin netissä? Ja olisiko tämä sinun pienen elämäsi täyttymys, ulkopaikkakuntalainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla tämä naapureiden epäsuosio näyttäyyyu esim suhteessa palstasedän juttuihin netissä? Ja olisiko tämä sinun pienen elämäsi täyttymys, ulkopaikkakuntalainen?
Eli hän on hyvä ja muuttelee sieltä mamman piharakennuksesta tms just sinne minkä asioihin haluaa vaikuttaa paikallispoliittisesti. Höynää sakkia ainakin jotkut, pitäisi olla suht helppo duuni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli hän on hyvä ja muuttelee sieltä mamman piharakennuksesta tms just sinne minkä asioihin haluaa vaikuttaa paikallispoliittisesti. Höynää sakkia ainakin jotkut, pitäisi olla suht helppo duuni
No mikäpä jottei kun kuulemma räkäisimille Vosuille jopa maksettu taskurahaa perättömien juttujen levittämisestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäpä jottei kun kuulemma räkäisimille Vosuille jopa maksettu taskurahaa perättömien juttujen levittämisestä
Kaks lavaa sandelsia siis ainakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaks lavaa sandelsia siis ainakin
Osaavat muuten ilmeisesyi lueskella täällä nykyään jopa aivan itsenäisesti ilman että joku muu kertoo mitä kirjoituksia on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaavat muuten ilmeisesyi lueskella täällä nykyään jopa aivan itsenäisesti ilman että joku muu kertoo mitä kirjoituksia on
Siinä meni pikkukallelta ns päivätyö kun ei saa päteä soopaa muiden päiviteltäväksi. Mitä webitepo tähän tuumaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on nähdäkseni se huoruuden määritelmä tätä tienoota koskien, riittääkö muuten aina näissä stooreissa se, että menee siitä mistä aita on matalin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan sillä tavalla että naapuritkin karttaa tätä erakkopatua eli palstasetää
- Anonyymi
No niin tekis mieli tehdä.
- Anonyymi
Urpo on kyllä nykyään aika harvinainen nimi.
Etkö pelkää paljastavasi nyt liikaa?- Anonyymi
Viisastelua palstasedän aloituksessa havaittavissa ulapalla🥱
- Anonyymi
Se on myös lempeä moitesana arkikielessä. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on myös lempeä moitesana arkikielessä. Sivusta.
Kyllä me täälä oltiin molemmat ihan
todella
J Mies että minä.
A-nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisastelua palstasedän aloituksessa havaittavissa ulapalla🥱
Hah hah voi vittu mä häippäsen nyt täältä ja sanon heippa! Yritän pitää taukoa. Tämä palstailu ei ole ihmisarvoista elämää. Oon nainen, vaikka kielenkäyttö tälläistä. Omalle hassun hauskalle H kaivatulle iloista pääsiäistä ja nuku hyvin! Oot rakas edelleen. Ne mun rakkauden tunteet on tallella ne täytyy vaan kaivaa esiin. Ikäääävääääääää on sua. Otahan yhteyttä!:) 💓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah voi vittu mä häippäsen nyt täältä ja sanon heippa! Yritän pitää taukoa. Tämä palstailu ei ole ihmisarvoista elämää. Oon nainen, vaikka kielenkäyttö tälläistä. Omalle hassun hauskalle H kaivatulle iloista pääsiäistä ja nuku hyvin! Oot rakas edelleen. Ne mun rakkauden tunteet on tallella ne täytyy vaan kaivaa esiin. Ikäääävääääääää on sua. Otahan yhteyttä!:) 💓
Minusta sinä naisia tyhjäpäille esittävä kekkeruusi olet pelkkä katalysaattori, et mitään muuta. Tarkentavia kysymyksiä odotellessa
- Anonyymi
No miks et huutanu luultavammin ois jääny epäselväksi silti empä ny ole lähiaikoina keneltäkään nimiä nimeä kyselly noi viiteen vuoteen ainakaa ja kun ei muutenkaan kuulu tapoihin yleensä niitä kysellään siksi että voivat jostain etsiä nimellä facesta tai vastaavasta
- Anonyymi
Vai sillee
- Anonyymi
Eiköhän sun huutelus oo tässä vaiheessa jo todettu turhiksi.
- Anonyymi
🤣 Vttu mitä tyyppejä 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣 Vttu mitä tyyppejä 👍
Kieltämättä. Jos ei maksullisetkaan sedälle anna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieltämättä. Jos ei maksullisetkaan sedälle anna
Sä nyt taas et saa kun korkeintaan kramppeja sormiin noista kaikista tehtailuistas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä nyt taas et saa kun korkeintaan kramppeja sormiin noista kaikista tehtailuistas.
Haluatko valaista tämän kommentin funktiota, jonkun informaatiosodan hävinnyt ujeltaja? Sivusta tämä
- Anonyymi
Mitä turhia. Eiköhän siellä päässä ole tarpeeksi viihdykettä. Heippa.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Mitä sinä lentävä arvuuttelija ihmemaa otsista oikein yrität hakea näistä palstaäijän hihkaisuista😄
- Anonyymi
Suomi-filmeissä nimikirjaimet kaiverrettiin puuhun. Nyt ne raapustetaan tänne bittiavaruuteen.
- Anonyymi
Jos sen teet, pääset käräjille. VPN/Proxy ei salaa mitään nykypäivänä.
- Anonyymi
Etunimillä tuskin on yhtään mitään merkitystä jos tavallisia nimiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: kyllä tää ratkeis sillä ehkä, voi luoja tätä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: kyllä tää ratkeis sillä ehkä, voi luoja tätä....
Mun ja hänen etunimiä ei kyllä kannata minnekään postata 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta hyvä että jaksat jankuttaa aloittajaäijän draamaan ja osoittaa yksinkertaisuuttasi
- Anonyymi
Se olis kiva yllätys
- Anonyymi
Miksi tänne? Ihan yhtä hyvin voisi kirjoittaa suoraan kohteelle. Mikä merkitys tällä paikalla on? Mieti nyt!
- Anonyymi
Joo, jonnekin muualle jos laittaisit. Mä en jaksa nyt huutaa.
- Anonyymi
Toisilla ymmärrys riittää ja toisilla ei. Miten mä en taas ole mitenkään yllättynyt kommenteista.
- Anonyymi
Aloittaja, kuka olet.
- Anonyymi
Ei sen väliä.
- Anonyymi
CAPS LOCKilla vaan, antaa mennä!
- Anonyymi
Eiköhän palstaäijä, eli aloittaja mongerra pian caps lock pohjassa jotain todella herrkullista kaksoiskaasusta vai mikä se ny olikaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän palstaäijä, eli aloittaja mongerra pian caps lock pohjassa jotain todella herrkullista kaksoiskaasusta vai mikä se ny olikaan
Pietilästä paukkuu!
- Anonyymi
jos mulle, niin sillä ei ole väliä kun Minulla ei ole ikävä enkä rakasta. eikä se muuta mitään asiaa.
- Anonyymi
Mitäpä luulet, onko sulle?
- Anonyymi
jos ei tuu ja on viety niin ei oteta mitään vastaan muuta kuinhaa, saatavat jäävät sititen roikkumaan mutta muistutettu mitä voi tapahtua. ja jos on minua hakattu annetaan kierron jatkua hakataan takaisin.
- Anonyymi
johan sanoin siellä hakkaa saatavia ja, estää teidän touhua ja, repii rietoa 3 eri tyyppistä demonia, loppuu kun asiat täällä on.
- Anonyymi
en ole vielä kokeillut uskaltanut jotain hiusen muotovaahtoa tehokas noniin kaljuus on aina tyhmyyden merkki
- AnonyymiUUSI
No sano etunimet, ei ole kuin vain muutama tuhat samannimistä. Mikä ongelma siinä?
- AnonyymiUUSI
Ihan turhaan huutelee. Se mikä on mun sydämessä on ja pysyy. Mä en ikinä tuu saamaan sua. Silti oot mun ihme ja mun rakkaus yltää taivaisiin. Mut näin just riittää mulle. Mä en vaadi enkä anele sulta mitään. Ole rauhas tän asian suhteen 🤍💛
- AnonyymiUUSI
Mutta haluan sen miehen. 💛
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta haluan sen miehen. 💛
Oon nainen jos luulit mieheksi🤍💛
- AnonyymiUUSI
Huuda vaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11810293
- 525030
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422211Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24993Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977