Trump on niin pahannäköinen, että en vain pysty esteettisyyssyistä lukemaan yhtä ainutta juttua, missä kerrotaan tämän herran toilauksista.
Sama ilmiö on herra Putinin kohdalla.
Eli hyppään aina yli ne jutut. missä on herrojen Trumpin ja Putinin karmeuksia.
Valitan.
Esteettinen ongelma
7
100
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän tuskasi.
En seuraa kummankaan puheita enää valehtelevaa sekoilua
Vainoharhaisen Venäjän nuolenta jäi jotenkin päälle Suomessa kekkoskauden jälkeen ja GorbaJeltsin- liennytyskauden takia
Pitää kuitenkin muistaa että PutinLavtovMedvedev ovat kommunistikoulutuksen saaneita sotarikollisia ja äärimmäisen vaarallisia Suomelle
Sen sijaan Trump on jonkinlainen takapajuinen merkantilisti ei markkinatalousmies ei osakesijoittaja ... ja toivottavasti trumpismi loppuu 3,5 vuoden päästä
On myös pieni mahdollisuus että piensijoittaja voi käyttää hyväksi Trump- kaaosta Mitä hyötyä piensijoittajista jos yritysten toiminta heikkenee ympäri maapallon Trumpin takia.
- Anonyymi
Tyhmäähän teidän kamisuus on Keinottelua.
Leena alas haha hah
- Anonyymi
Huomenna maanantaina pörssit nousevat voimalla?
Trump perui puheitaan, taas
Tällä kertaa vahvasti
Eli hyöty tulee myös piensijoittajille nyt, jotka täydensivät salkkujaan Trump-pudotuksessa
Suurin osa aktiivisista varmaan osasi tällä kertaa
Eli nyt kannattaa tarkkailla liikkeitä ja tehdä tiliä
Heilunta kyllä jatkuu - Anonyymi
Minulla on erilainen vaiva tullut valitettavasti. Nähdessäni suvakkien ääliömäisiä kirjoituksia ihanista maahanmuuttajista ja heidän aivan ihanista tekosistaan alkaa oksettamaan ihmisen tyhmyys.
Kuten loputtomat raiskaus tapaukset. Oksettaa suvakkien käytös,, puolustellevat tuollaisia sikoja.
Onneksi pahoinvointi tulee vain suvakkien hölmöistä kirjoituksista,,ja menee helpoiten ohi kun näkee isänmaallisen,,oikean ihmisen järkevää ja asiapitoista tekstiä.
Kuten kunnon perus-suomalaisten kannattajan kuuluukin.- Anonyymi
Avatkaapa mikä lehti tahansa, niin eikö tuo rumilus oo heti eka sivulla toljottamassa.
Onko lehtien pakko julkaista KOKO AJAN sen äijän kuvaa?
Kirjoittakaa joukolla lehtiin, että eivät julkaise niin ruman äijän kuvaa!
Riittää että vasta viidennessä kohassa kirjoitetaan, että Trump, mutta ilman kuvaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avatkaapa mikä lehti tahansa, niin eikö tuo rumilus oo heti eka sivulla toljottamassa.
Onko lehtien pakko julkaista KOKO AJAN sen äijän kuvaa?
Kirjoittakaa joukolla lehtiin, että eivät julkaise niin ruman äijän kuvaa!
Riittää että vasta viidennessä kohassa kirjoitetaan, että Trump, mutta ilman kuvaa!Oli tuossa juttu (ei ollut kuvaa), että tullihommassa hävisi 48 tunnissa 5 biljoonaa dollaria!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821259Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021047Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611000Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12959Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ139900Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68846Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119761- 77695
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121694