Juhlitaan tänään illalla nytjäkkeiden mahtavaa vaalivoittoa venäläisellä Lukoil Teboililla. Juhlinnassa maistuu pivo, tzaiju, tattaripuuro, blinit ja hapankaali. Huudetaan yhdessää uraa, uraa ja naatitaan menestyksestä.
Juhlitaan tänään
10
363
Vastaukset
- Anonyymi
Älkää jaksako. Teboililla kaikki on suomalaista, paitsi polttoaineiden myyntituotot menevät Lukioille.
- Anonyymi
Minä ainakin juonsiellä piwoa. Siitä saa hyvät kiksit.
- Anonyymi
Tankkaatko kulkuneuvosi siellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin juonsiellä piwoa. Siitä saa hyvät kiksit.
Se on hyvä että joillakin on erityiskohtelu. Minä juon siellä kahvia ja taitaa olla juhla mokkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tankkaatko kulkuneuvosi siellä?
Kyllä. Olen aina ollut venäläisyyden ihailija, sekä nykyään kova putinisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Olen aina ollut venäläisyyden ihailija, sekä nykyään kova putinisti.
Minä myös rakastan presidentti Putinia ja käytän ainoastaan venäläistä Teboil asemaa.
- Anonyymi
Muistahan lääkkeet ottaa samalla.
- Anonyymi
Minä syön siellä aina tattaripuuroa.
- Anonyymi
Me suomen venäjämielisin puolue nytjäkkeet juhlimme tänään valtavaa vaalivoittoa, mitä ei olisi saatu aikaan ilman Harkimoa ja hänen venäjältä saamiaan rahoja.
- Anonyymi
Tulkaa nyt kaikki putinistit tebskalle. Tzaiju on kuumaa ja piwo kylmää. Julitaan yhdessä meitä nytjäkkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595