Näin vaan taas yksi raiskaaja saa suosiota, hänet otetaan takaisin SM-liigaan.
Kyseessä Topirönni.
Paluu SM-liigaan
11
145
Vastaukset
- Anonyymi
Kuiskaajat vaanivat rajalla.
- Anonyymi
Kuulemma tuomion kärsinyt on sitten vapaa.
Ja kun eduskuntaa katsoo jok kuulemma on pienois koossa kansamme, niin onhan siellä vapausrangaistuksen kärsineitä ja tuomittuja ja sakotettuja niin ettei itse kehtaisi mitää huudella.- Anonyymi
Ei kerro!
- Anonyymi
Kerran kun on makuun päässyt niin kohta tekee uuden.
- Anonyymi
Jääkiekko kaikkine lieveilmiöineen on vastenmielinen laji! Ja myöskin erittäin marginaalinen, jota pelataan tosimielessä enintään 6-7 maapallon maassa.
- Anonyymi
Minä katson alahuulet pyöreänä. T: Lissu
- Anonyymi
Samoin se on politiikka. Toivon Suomestakin Pohjois-Korean tapaista valtiota jossa mestauskirves heilahtaa herkästi.
- Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20155955
Raiskaus on mitätön rikos. Ei vaikuta työsuhteisiin. Voi olla nuorille esikuvana.
Samoin laulaja Siltsu, suosio on Suomessakin nyt taattu. Vanhat rouvat kuolaa Siltsun perää...perään.- Anonyymi
Päinvastoin konsertteja perutaan ja lipunmyynti takkuaa. Olet ajasta jäljessä pahasti.
- Anonyymi
Uhri varmaan kärsii pitempään kuin tämä mies.
- Anonyymi
Toivottavasti seuraava junnu, jonka syliin tunkee pussailemaan ei erehdy sormella koittamaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986