Olet tuonut valoa

Anonyymi-ap

Elämääni rakastamalla minua. Olin ehkä masentunut ennen sinun kohtaamistasi.

36

670

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskin. Oireita rakastettavan ihmisen läsnäolo voi helpottaa, mutta ei se masennusta paranna.

Terv. oikeasti masentunut

• Anonyymi

Sinun pitäisi käydä sitten läpi että mihin et ole tyytyväinen elämässäsi. Et elä elämääsi nyt siten että olisit tyytyväinen. Mikä on suurin pelkosi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun pitäisi käydä sitten läpi että mihin et ole tyytyväinen elämässäsi. Et elä elämääsi nyt siten että olisit tyytyväinen. Mikä on suurin pelkosi?

Minun henkilökohtaiset asiani eivät kuulu kenellekään täällä.

• Anonyymi

Masennusta on eri asteista. Aloittaja mainitsee "ehkä", joten täysin tarpeeton kommentti noin kivaan viestiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit toki pohtia niitä ilman tänne kirjoittamista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mielelläsi niitä jaat kuitenkin. Jos viranomainen tulisi ilmoituksen perusteella käymään niin mitäköhän löytäisi, pitää ajatella parastasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masennusta on eri asteista. Aloittaja mainitsee "ehkä", joten täysin tarpeeton kommentti noin kivaan viestiin.

Samaa mieltä, kaikki ei ole rakkauden arvoisia. Haluaisin itsekin löytää rakkauden arvoisen naisen. Yksi on mielessä, johon en osannut tarttua siinä hetkessä, kun oli mahdollisuus sille. Toivottavasti saan uuden tilaisuuden lähempään kanssakäymiseen hänen ehdoilla mun tapauksessa?

Uskon pystyväni joustamaan paremmin kuin hän omissa asioissaan. Tapauksesta on jo aikaa puoli vuotta. Olen luotettava ja hän myös minulle (vahva usko siihen). Meillä on erilaiset taustat ja siksi minun hyvä olla se joustavampi osapuoli. Hän tuntuu olevan aloitteellisempi osapuoli?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, kaikki ei ole rakkauden arvoisia. Haluaisin itsekin löytää rakkauden arvoisen naisen. Yksi on mielessä, johon en osannut tarttua siinä hetkessä, kun oli mahdollisuus sille. Toivottavasti saan uuden tilaisuuden lähempään kanssakäymiseen hänen ehdoilla mun tapauksessa?

Uskon pystyväni joustamaan paremmin kuin hän omissa asioissaan. Tapauksesta on jo aikaa puoli vuotta. Olen luotettava ja hän myös minulle (vahva usko siihen). Meillä on erilaiset taustat ja siksi minun hyvä olla se joustavampi osapuoli. Hän tuntuu olevan aloitteellisempi osapuoli?

😘😘😘😘

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😘😘😘😘

❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😘😘😘😘

👩🍒🥰🥰🥰🥰🥰

• Anonyymi
        UUSI

Se oli ärsyttävä tyyppi 😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä. Tilanteet ja ihmiset ovat erilaisia. Joillakin rakkaus on se ratkaiseva tekijä, joka tukee masennuksesta eroon pääsemistä antaen uskoa ja motivaatiota.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä rakkaus parantaa. Ero voi myös masentaa. Rakkaus ja sen puute vaikuttaa aivojen toimintaan ja erilaisiin mielihyvähormoneihin. Myös traumat ja sitä kautta itsensä rakastaminen vaikuttaa koko elimistöön. Hassua, että kiellät tämän asian masentumisessasi. Taustalla voi olla myös jokin persoonallisuushäiriö, joka estää rakkauden hyväksymisen ja sitä kautta masennusta.
        Kaikkea hyvää sinulle.

• Anonyymi

Kivaa, että jollakulla on noin kiva vaikutus tässä maailmassa jossa niin monet ihmiset ovat minäminäminä olen maailman napa.
      Toivottavasti kaivattusi pysyy elämäsdädi tuottamassa iloa. Tavalla tai toisella.

• Anonyymi

❤️🩷

• Anonyymi

Hän on tuonut myös niin paljon iloa, valoa ja onnellisuutta elämääni. Kiitos hänelle siitä. Miehelle.

• Anonyymi

Rakastatko sinä häntä? Annatko iloa ja valoa hänelle takaisin?

• Anonyymi
        UUSI

En tietenkään anna, otan ainoastaan vastaan kaiken mitä saan, muista viis.

• Anonyymi

Tietääkseni olen kyvytön rakastamaan toki täyttä varmuutta ei asiasta ole nää kun en ole antanu itseni tunteaa mitään ketään muuta kohtaan kuin lapsiani niillä kun ei ole biologiselle isälleen vaihtoehtoa

• Anonyymi

Ihanaa, että jollain tuollainen vaikutus.
      Minä sain myös voimaa pitkään hänestä, kunnes tilanne meni kuluttavaksi.

• Anonyymi
        UUSI

Kulutat turhaan aikaa kuluta sitä mikä on käytössä

• Anonyymi
      UUSI

Huomasin silloin 5 v sitten, että olit nainen surullinen, mikä oli ymmärrettävää. Saman kokenut jo sinua aiemmin. En ole ap. m>n

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä, että huomasin. Oon taas masentunut tähän tilanteeseen

• Anonyymi
        UUSI

Oletko sä jo silloin ollut kiinnostunut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sä jo silloin ollut kiinnostunut?

Olen ollut kiinnostunut jo silloin eräästä naisesta. m>n

• Anonyymi
      UUSI

Hauskaa miten olet valmis heivaamaan kaiken yhden palstan takia.

• Anonyymi
      UUSI

Alotuksen ajatus oli kaunis. Uskon, että kaikki mielellään tuo hyvää ihmisten elämään. Sillä voi muuten tietyillä hetkillä olla suurikin merkitys, siksikin alotuksen sanoma tärkeä. Itse sain vähän aikaa sitten niin paljon voimaa kauniista sanoista vanhalta tuttavalta, että olen tosi kiitollinen. Pitää laittaa hyvää eteenpäin. Tosin alotus kuulostaa myös pelottavalta, onko se pyytetön.

• Anonyymi
      UUSI

Korvauksia odotellessa

• Anonyymi
      UUSI

Tiedän sen ja olen ollut onnellinen sieltä kaivosta nousemisesta.

• Anonyymi
        UUSI

Kansi kiinni sivulliset väärässä

• Anonyymi
      UUSI

Onko mitään tunnistetta jotta voin kirjoittaa jotakin?

• Anonyymi
        UUSI

J-mies

• Anonyymi
      UUSI

Säkin vaikka ei olla taas nähny sun hymy

• Anonyymi
      UUSI

Olit naimisissa, J…

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      1907
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1489
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      52
      1092
    4. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      75
      1064
    5. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      72
      1023
    6. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      981
    7. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      22
      956
    8. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      920
    9. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      819
    10. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      38
      769
    Aihe