Pilattiinko me kaikki meidän väliltä?
Kyllä otan osan vastuusta itsekin ja mietin olisiko mun pitänyt olla sinnikkäämpi kanssasi? Tiedätkö hän sinä, mikä mun puolelta on häirinnyt sitä meidän kemiaa?
Pilattiinkp
32
504
Vastaukset
- Anonyymi
No mikä?
- Anonyymi
Kysyin miehen näkemystä ja siksi en vastausta laittanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin miehen näkemystä ja siksi en vastausta laittanut.
En ole kp, mut aina tällaiset vaatii ymmärtämistä ja asettumista toisen asemaan, että ymmärtää myös toista paremmin ja ehkä lähentyminen silloin enemmän mahdollista?
- Anonyymi
Mikä, kerrohan?
- Anonyymi
En ymmärrä mikä sinuun meni?
Mitä tapahtui ja missä on mikäkin?
En vain osaa kuin kädet ristissä olla.- Anonyymi
Hän varmaan tietää, mikä muuttui hänen elämässä, mikä vaikutti minun suhtautumiseen.
- Anonyymi
Kaikki aloitettava alusta? Pestävä alusta. Sitten vasta liikkeelle.
- Anonyymi
Ja miten se tapahtuu?
- Anonyymi
En aloita alusta
Miksi tekisin taas niin. ?
Kun lopputulos oon aina kyyneleet .
En oo sitä tyhmää pään seinään hakkaaja tyyppiä
Saa joku muu tehdä sen.
Mä vain luovutan ja jatkan toiseen suuntaan
Sivusta
- Anonyymi
Olet liian sinnikäs. Et osaa luovuttaa vaikka kuinka on vihjattu.
- Anonyymi
Onko näin? Miten on vihjattu? Ei kyllä nyt osu mielestäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näin? Miten on vihjattu? Ei kyllä nyt osu mielestäni.
Et halua huomata sitä kun olet niin katkera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et halua huomata sitä kun olet niin katkera.
Ohi vtun pelle 🤣
- Anonyymi
Voi olla jossain kohti olis kai hyvä ymmärtää että pelkkä sinnikkyys ei ai riitä parisuhteessa ainakaan vaatii jo itsellään ilman kummankaan vaatimuksia parisuhde itsellään jo jos sen meinaa pitää toimivana
- Anonyymi
No ei tietenkään riitä. Kukaan näistä kommentoijista ei ole vielä päässyt siihen parisuhteeseen saakka.
- Anonyymi
Liika sinnikkyys on pahasta. Pitää uskoa jo hienovaraisesta vihjauksesta, jos toinen ei ole kiinnostunut.
- Anonyymi
Miten on hienovaraisesti vihjattu? Ei ole näkynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on hienovaraisesti vihjattu? Ei ole näkynyt.
Tuo just sitä, kun ihmiset ei usko, tai halua ymmärtää, ettei toista kiinnosta. Jokaisen pitää tajuta selvät vihjeet, ilman että täytyy sanoa 10 kertaa painu vttuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo just sitä, kun ihmiset ei usko, tai halua ymmärtää, ettei toista kiinnosta. Jokaisen pitää tajuta selvät vihjeet, ilman että täytyy sanoa 10 kertaa painu vttuun.
Kunnon putkiaivoja. Pikkusen turhauttaa aivotttomat juntit, jotka vaan peesaa edellisiä. Hankkikaa omat ajatukset!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon putkiaivoja. Pikkusen turhauttaa aivotttomat juntit, jotka vaan peesaa edellisiä. Hankkikaa omat ajatukset!
Missä sinun omat ajatukset ja perustelut niille on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sinun omat ajatukset ja perustelut niille on?
Eiköhän tuossa aloituksessa ollut sitäkin. Muutenkin olen täällä kertonut asioita paljon rohkeammin, kuin hyvin moni muu. Kaikki ei ole kaikille.
- Anonyymi
Kyllä taisitte pilata. Kuinka monta teitä sitten olikaan.
- Anonyymi
4-6 riippuu laskutavasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4-6 riippuu laskutavasta.
Ok, täällä palstallako tarkoitat? Tunnenko minä heitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko vastata. Tai joku teistä. Onko E tällä palstalla? En ole lukenut yhtäkään E-juttua täällä, kun en ole ajatellut että liittyy minuun. Muut jotain sun kavereita? Onko nekin noita kirjainhahmoja? Hyppään ne yli, jopa oman kirjaimen kohdalla. Tai onko ne noita emoji-hahmoja? Niitäkään en ole seurannut.
Olis reilua kyllä, jos jotenkin toisit ilmi keitä täällä on/on ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tunne. Ne on mun mielikuvitusystäviä. Voin kyllä esitellä heidät, jos haluat?
- Anonyymi
Mä ainaki pilasin oman mahdollisuuteni.
En selvitä asiaa tän enempää
Kaikki on ohi
Mutta nyt lähen täältä viimein vapaana
Hevon helvettiin .
Ei jää ikävä s24 tai palstaa yhtään kyllä mun kokemuksin. - Anonyymi
Se jo suvussasi ollut ämmähän se sinun osuuteesi meissä vaikutti. Pitäköön sut, en arvosta tuommoisia miehiä.
- Anonyymi
Olit varattu niin se pilasi hyvän alun jälkeen etenemisen ja tutustumisen.
- Anonyymi
En ole varattu.
- Anonyymi
En ole varattu vai olitko sinä kuitenkin varattu vaikka muuta mies uskottelit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole varattu vai olitko sinä kuitenkin varattu vaikka muuta mies uskottelit?
Tämä sivusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167220- 1992607
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1112264En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761628Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911129- 451044
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461019- 99961
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6773- 46773