Vaalit ratkeaa illalla

Anonyymi-ap

Onhan se lysti seurata illalla kun petturi persut saa jytky tappion illalla. Purra taas selittelee.

9

258

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan parasta viihdettä!

• Anonyymi

Voi olla että keskustan äänestysalueella saavat lisää paikkoja. Etelä-Suomessa demarit saa valtaa lisää. Aina on kommareita jotka haluaa jakaa toisten tienaamat rahat.

• Anonyymi

Suomessa ei ole kommunisteja eduskunnassa, aluevaltuustoissa eikä kunnanvaltuustoissa.

Että ihan tiedoksi vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa ei ole kommunisteja eduskunnassa, aluevaltuustoissa eikä kunnanvaltuustoissa.

Että ihan tiedoksi vaan.

Demarit on perinteisesti ollut kommareita. Historiassa hyvin vahvasti olleet itään päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että ihan tiedoksi vaan.

Kaikki vasemmistossa on kommareita. Aivan kaikki. Jokainen. Nämä joutaa ajaa itärajan taakse. Pois suomesta loisimasta ja tuhoa tekemästä. Pois pois pois pois

• Anonyymi

Pienempää suuta anonyymi-ip.Illalla se vasta nähdään.Kun äänet on laskettu,

• Anonyymi

Noniin selvitystilassa ollaan pian.
      Hetkinen, tai ollaan siellä jo.

• Anonyymi

Nyt vaan toteuttamaan konsultin neuvoja tai uhkaa yhdistyminen Taivalkosken kanssa.

• Anonyymi

Ihmiset ei ilmeisesti ymmärrä millaiseen tilaan kunnan talous on ajettu. Vaalituloksen perusteella sama meininki halutaan jatkuvan. Saapahan kuntalaiset syyttää itseään kun valtion pukumiehet tulevat ottamaan tilanteen haltuun ja silloin on kyyti kylmää. Heillä ei ole tunnesiteitä kuntaan ja katsotaan pelkkiä numeroita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1249
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1047
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      990
    4. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      933
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      919
    6. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      139
      890
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      836
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      751
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      685
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      684
    Aihe