Voidaanko tehdä isoista muodokkaista nenistä uus kauneusstandardi

Anonyymi-ap

Shrekilläkin on iso nenä, ja shrek on kuuma! Samoin Fiona, nainen tai mies, niin iso muodokas nenä tekee hänestä seksikkäämmän ja paremman näköisen. Ne jotka ei tätä ymmärrä, deittailkoon voldemortteja! Kyllä nenä pitää olla, ja mitä isompi ja muodokkaampi sitä lähempänä Jumalaa/Jumalatarta.

21

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olikohan se niin että iso nenä kertoo terveydestä? Hapenottokyvystä, mikäli oikein muistan. Tänään tuli tvstä maratoni missä oli niitä tietyn näköisiä juoksijoita. Stereotypian mukaan niillä on isot nenät. Voi isonenäisyys selittyä muullakin kuin vain hapenottokyvyllä. Suomalaisilla on tyyliin kaks kertaa isompi pää kuin briteillä :D. Luin joskus wikipediasta päiden koosta.

• Anonyymi

Toivottavasti ei tuu sillä sitte minä en saa missään hetken rauhaa ku niin miehet kun naisetkin tälläsen Fionan elävän ja todellisen kaksoisolennon perässä sitte lähkymäs
      Ja en saakeli tarvi sitä julkisuutta mihinkää.
      Mä oon sellainen mitä kuvaan todellakin.
      Mut kiitos ideasta .
      Tosta vois saada hyvän sarjiksen
      Niinku pitkä nainen. Pieni mies yhdistelmästäkin ..
      Siinon meinaan toinen näky jota taivastella😂

• Anonyymi

🧢
      🕶️
      👃

• Anonyymi

Veronikalla on kunnon kolvi. Kotkan nenä. Miksi se on sotkenut kaikki kuvansa sillä tavalla. Nananasta olen nähnyt oikeat kuvat. Tissitön kotkan nenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veronikalla on kunnon kolvi. Kotkan nenä. Miksi se on sotkenut kaikki kuvansa sillä tavalla. Nananasta olen nähnyt oikeat kuvat. Tissitön kotkan nenä.

Veronika on ihqu❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veronika on ihqu❤️

Onko Veronika tää harmaahiuksinen röökimuija? Onko oikeasti se, jonka kuvaa leviteltiin eli nykyään n.30v. eikä vanhus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Veronika tää harmaahiuksinen röökimuija? Onko oikeasti se, jonka kuvaa leviteltiin eli nykyään n.30v. eikä vanhus?

Ei mitään tietoa. 🤷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla sotkenut?

• Anonyymi

Hoidata fetissisi kuntoon please.

• Anonyymi

Ei oo mikään fetissi joka voidaan tost vaa hoitaa ja kaikki saa tykkää siitä mist tykkää, uskon et mun geenit ohjailee mua juurikin tuohon suuntaan, koska iso nenä = hyvät geenit❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo mikään fetissi joka voidaan tost vaa hoitaa ja kaikki saa tykkää siitä mist tykkää, uskon et mun geenit ohjailee mua juurikin tuohon suuntaan, koska iso nenä = hyvät geenit❤️

❤️❤️

• Anonyymi

Porukalla on mukava kiusata.

• Anonyymi

Sanos! 💪

• Anonyymi

Puolison kaa on mukava pilkata. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanos! 💪

Missäs löytyy tämä kuvitteellinen palstagängi, onko ip monitorit viritetty ja heittelevät yläfemmat pakettiautossaan kun piippaa että on luettu.

Hauska ajatus sinänsä ja hyvinkin varmasti olisi kaiken vaivan arvoista tällainen toiminta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi miten mukavaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutatte sivistyneiltä 🤗

• Anonyymi

Osoittaa vaan että poliisi ei auta ketään.

• Anonyymi

Ketä pitäis auttaa. Hehe

• Luvatulla kansalla on isot nenät.👃🏻👃🏻🇮🇱✡️🕍

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      115
      2608
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2251
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1770
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1757
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      165
      1680
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1546
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1536
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      121
      1319
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1239
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      357
      1234
    Aihe