onko muilla vastaavia samoja ongelmia kuin nämä mitkä kerron nyt?

Anonyymi-ap

jos alkaa esim rytmihäiriöt iskeä, esim liian nopea syke, tai liian raskaasti pumppu lyö tai lyö hitaasti tai sydän väsyy tuntuvasti tai on pistoksia tai näitä kaikkia oireita niin onko teillä käynyt sama kuin minulla että kun soittaa 112:een niin oireet ehtii mennä jo ohi ??

Aika inhoittavaa että mä oon miettinyt että eikö tällaisissa tilanteissa olis kaikkein älykkäintä olla ns seurannassa tai voi itse jonkun rannekkeen avulla tarkkailla tuleeko niitä rytmihäiriöitä&oireita että miten se näkyy mittauslaitteissa ja jos se on kytkettynä samalla se oma ranneke terveyskeskukseen&sairaalaan niin hoitajat&lääkärit huomaavat siellä mistä on kyse?

On tosi turhauttavaa tämä, että mä kohta taidan luovuttaa.

Voi olla kyse näissä oireiluistani ihan myös paniikkihäiriöstäni. Mulla on todettu noin kuus vuotta sitten paniikkihäiriö-

Mulle tehtiin EKG eikä siellä ollut mitään sydämessä mutta hoitaja kehoitti soittamaan 112:een jos oireet alkaa.

isälläni oli myös ärsyttävää se kun muutaman kerran ambulanssi kun tuli meille niin hänen oireet loppui joten eihän silloin laitteissa näy mitään mutta sitten viimeisellä kerralla tärppäsi eli oikeastaan kävi hyvä tuuri.

Sen sijjaan pikkuveljeäni hoidettiin paremmin että hänet otettiin heti oikein tosissaan että hän sai kotiinsa jonkin rannekkeen jonka kautta lääkärit ja hoitajat ja veljeni itse pystyi seuraamaan tilannetta.

Onkohan noissa rannekejutuissa sitten ns resurssipula että rahaa ei ole ostaa niitä niin paljoa ? ymmärrän kyllä varmaankin kun suomessa on yli 5 miljoonaa ihmistä niin onhan se ymmärrettävää kai ettei kaikki asiat voi mennä ihan nappiin.

On tämä kuitenki hieman haasteellista. nämä oireet on alkaneet nimittäin tulla yleensä iltaisin ja yöllä ja yöllä on ollut haasteita nukkumisen kanssa kun oireet iskee silloin. Paniikkilääkekään ei meinaa aina viedä oiretta pois.

1

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

siis nämä oireet saattaa kestää mulla ihan yhdestä tunnista 2-3 tuntiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3498
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2206
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      224
      1522
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1261
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1231
    6. 37
      1141
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1083
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1041
    9. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      41
      1020
    10. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      1014
    Aihe