Köyhät ne metsiänsä myy.
"metsänhoito"
9
917
Vastaukset
- Anonyymi
Linjayhtiöt pakkolunastavat alle markkinahintojen ja maksavat puusta huonosti
- Anonyymi
Maata ei myydä vaan ostetaan.
Metsänhoito puolestaan on tarpeen, jotta metsäekosysteemi pysyisi elinvoimaisena, eikä siitä tulisi yksipuolista, pimeää kuusikkoa.
Toinen vaihtoehto on perinteinen malli ajalta ennen ihmisen sekaantumista asiaan: annetaan metsän palaa aina silloin tällöin. Ei kai se niin haittaa, jos samalla palaa joku pienempi kaupunkikin? - Anonyymi
Onko Tampereella tarkoitus taas yrittää sitä ulkoilualueen kuloitusta?
- Anonyymi
Metsiänsä?
Luultavasti tarkoitat kuitenkin puunmyyntiiä?- Anonyymi
Joo mä myyn puut ja jätän metsän pystyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mä myyn puut ja jätän metsän pystyyn.
Minä taasen myyn metsästäni puita ja jätän metsän niille sijoilleen enkä edes yritä nostaa sitä pystyyn…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taasen myyn metsästäni puita ja jätän metsän niille sijoilleen enkä edes yritä nostaa sitä pystyyn…
Ja mulla kasvaa metsä vaatasossa.
- Anonyymi
Aika pilkun nylkyttäjä luultavasti?
- Anonyymi
Miten kulotukset ovat sujuneet tänä kesänä? Sallassa poltettiin iso aukko Metsähallituksen toimesta mutta muut kulotukset eivät ole päätyneet otsikoihin. Lieneekö TeMePa enään alalla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624