Köyhät ne metsiänsä myy.
"metsänhoito"
9
655
Vastaukset
- Anonyymi
Linjayhtiöt pakkolunastavat alle markkinahintojen ja maksavat puusta huonosti
- Anonyymi
Maata ei myydä vaan ostetaan.
Metsänhoito puolestaan on tarpeen, jotta metsäekosysteemi pysyisi elinvoimaisena, eikä siitä tulisi yksipuolista, pimeää kuusikkoa.
Toinen vaihtoehto on perinteinen malli ajalta ennen ihmisen sekaantumista asiaan: annetaan metsän palaa aina silloin tällöin. Ei kai se niin haittaa, jos samalla palaa joku pienempi kaupunkikin? - Anonyymi
Onko Tampereella tarkoitus taas yrittää sitä ulkoilualueen kuloitusta?
- Anonyymi
Metsiänsä?
Luultavasti tarkoitat kuitenkin puunmyyntiiä?- Anonyymi
Joo mä myyn puut ja jätän metsän pystyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mä myyn puut ja jätän metsän pystyyn.
Minä taasen myyn metsästäni puita ja jätän metsän niille sijoilleen enkä edes yritä nostaa sitä pystyyn…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taasen myyn metsästäni puita ja jätän metsän niille sijoilleen enkä edes yritä nostaa sitä pystyyn…
Ja mulla kasvaa metsä vaatasossa.
- Anonyymi
Aika pilkun nylkyttäjä luultavasti?
- Anonyymi
Miten kulotukset ovat sujuneet tänä kesänä? Sallassa poltettiin iso aukko Metsähallituksen toimesta mutta muut kulotukset eivät ole päätyneet otsikoihin. Lieneekö TeMePa enään alalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222638- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821189