Köyhät ne metsiänsä myy.
"metsänhoito"
9
800
Vastaukset
- Anonyymi
Linjayhtiöt pakkolunastavat alle markkinahintojen ja maksavat puusta huonosti
- Anonyymi
Maata ei myydä vaan ostetaan.
Metsänhoito puolestaan on tarpeen, jotta metsäekosysteemi pysyisi elinvoimaisena, eikä siitä tulisi yksipuolista, pimeää kuusikkoa.
Toinen vaihtoehto on perinteinen malli ajalta ennen ihmisen sekaantumista asiaan: annetaan metsän palaa aina silloin tällöin. Ei kai se niin haittaa, jos samalla palaa joku pienempi kaupunkikin? - Anonyymi
Onko Tampereella tarkoitus taas yrittää sitä ulkoilualueen kuloitusta?
- Anonyymi
Metsiänsä?
Luultavasti tarkoitat kuitenkin puunmyyntiiä?- Anonyymi
Joo mä myyn puut ja jätän metsän pystyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mä myyn puut ja jätän metsän pystyyn.
Minä taasen myyn metsästäni puita ja jätän metsän niille sijoilleen enkä edes yritä nostaa sitä pystyyn…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taasen myyn metsästäni puita ja jätän metsän niille sijoilleen enkä edes yritä nostaa sitä pystyyn…
Ja mulla kasvaa metsä vaatasossa.
- Anonyymi
Aika pilkun nylkyttäjä luultavasti?
- Anonyymi
Miten kulotukset ovat sujuneet tänä kesänä? Sallassa poltettiin iso aukko Metsähallituksen toimesta mutta muut kulotukset eivät ole päätyneet otsikoihin. Lieneekö TeMePa enään alalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741