kun en sinusta tykkää. Kun kaikki se huonous valui päälle, kuin musta terva, nin enhän mä mä sanonut, että hyi kauhea vaan, että antaa tulla sitten, niin latsotaan tämä läpi aivan täysivaltaisena. Ohihan se menee ja aikansahan se elää, kuin höyryveturit ja muut tuommoiset.
Siinä oli jotain semmoista vuorovastaisuutta, kin mussakinhan on semmoisia mustia puolia.
Mutta se, että sain puristaa sun kättä siinä tiukemmin, se oli mun koko maailma, nyt yksi mun kauneimmista muistoista. Valaiset mun sisimmän, saat mut tuntemaan niin ihanasti.
Tykkään siitäkin
Anonyymi-ap
2
343
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos
Mä yritin rakastaa sua
Mut unohdin itseni varsin karmein seurauksin🥺🥺😥 💔💔💔💔💔
Olit elämäni valo sen ajan
Kuin kykenin sut pitään ...
Sivusta - Anonyymi
Niin pitkä teksti ettei jaksanu lukea. Mut ei siin, onnee tulevaisuutee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142561- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631742- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281219Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216