ja luottamusta tulevan? MIstä tuollainen usko on peräisin ?
Uskooko tuo repo todella räyhäämällä ja riitelyllä ääniä
10
334
Vastaukset
- Anonyymi
Meidän pitää uskoa Eskon paremman vaihtoehdon tuovan !
- Anonyymi
näin aloitti Esko ja jatkoi Esko
- Anonyymi
Repo ei räyhää eikä riitele. Turhaa mustamaalaamista. Katson kaikki valtuuston kokoukset. Asiaa puhuu ja hyvin on taustat selvittänyt. Repo on Haapaveden Hannu Karpo. Menkäähän äänestämään 55.
Kotona samaa mieltä oleminen ei auta. Käy rustaan lappuun 55 . Jokainen yksittäinenkin ääni on tärkeä. Keput Vihtiin omiaan äänestää. Muutos tulee vain sillä,että käyt sen tuen antamassa persuille äänestyskopissa.- Anonyymi
Totta. Tuo räyhäämisestä puhuminen on lähtöisin puolueilta, joiden tekemisiä Repo on arvostellut. Ei siinä mitään räyhäämistä ole.Kannattaa itse katsoa niitä kokouksia niin omin korvin kuulee mistä on kysymys. Repoa nimitellään räyhääjäksi kun uskaltaa kertoa asiat niin kuin ne ovat ja se kismittää varsinkin keskustaa, koska toimivat niin epärehellisesti. Ja nyt on saatu kuulla tarkemmin myös viranhltijoiden lakien vastaisista toimista. Kyllä se pistää haukkumaan räyhääjäksi.
- Anonyymi
Repo on oikiassa puolueessa, mutta hänen tapansa tehä politiikkaa on väärä. Hän on sinänsä ihan oikian asian takana, mutta toimintatavat aika, öh ikävänlaiset. Lisäksi sanavalinnat aika törkeitä välillä. On siis pakko äänestää nyt kepua, joka on pettäny monneen otteeseen. Jospa nyt kepu ajais oikeita asioita.
- Anonyymi
Repo Top 3 äänisaaliissa. Usko pois.
- Anonyymi
Repo tulee takuuvarmasti menemään läpi. Se on selevää. Mutta harmi, että hänen tapansa tehä politiikkaa on kovin räyhäävä. Hyvällä asialla Repo on, mutta otteet ovat väärät.
- Anonyymi
Repo ääniharava vaaleissa....keput pettäny riittävästi...
- Anonyymi
Ilkkakin näiden sivujen mukaan ääenstänyt Repoa 27 kertaa.
- Anonyymi
Onko tuomio jo tullut?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029