Muistatteko tai tiedättekö ainakin Li:n ja Paavo A:n taustoista seuraavat aiheet:
Paavo on rikollinen ja tuomittu graffiteista, oliko hän jopa puolueen puheenjohtaja maalaillessaan. Li ei ole rikollinen, mutta hän on lausunut myötäkarvaisia kommentteja heistä, jotka heittelivät pyörätelineitä näyteikkunat rikkoen eräänä itsenäisyyspäivänä Tampereella. Hän ei suinkaan tuominnut heitä, vaikka kaikki muut kommentoijat tuomitsivat. Vasemmistoliittolaiset vievät Suomen ja Äänekosken taloutta tuhoon.
Aiotko äänestää vasemmistoliittolaista?
9
290
Vastaukset 9
- Anonyymi
Voi mahdoton 😳
- Anonyymi
Tämä avaus on persujen paniikkinappula yrittää viimetingassa välttää tulossa oleva kannatuksen romahdus.
- Anonyymi
Vasemmistolle meni ääni että heilahti vain.
- Anonyymi
Pummi
- Anonyymi
Vihervasemmisto pelaa täysin bolsheviikkien pelikirjan mukaan.
- Anonyymi
Kaikki annamme äänemme vasemmistolle, demareille ja vihreille. Reiluja ja fiksuja sekä koulutettuja.
- Anonyymi
Ja laiskoja tuilla eläviä *askoja. Vasemmistoliiton eukon mukaan (tonnin takki päällä), on ok maata kotona ja nauttia muiden ansaitsemista rahoista.
- Anonyymi
Rajat auki, meille mahtuu lisää pakolaisia, kyllä kansa maksaa, totta myös velkaa pitää ottaa että sosialismi nousee.
- Anonyymi
Onnea Demarit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20955Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl504821- 48776
- 45702
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE180589Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59558Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550