Jos vaikutan ristiriitaiselta, se johtuu siitä, että yritän peittää tunteeni ja näyttää itsestäni kaiken sen normaalin ja huononkin. Jutella arkisia, normaaleja juttuja, tehdä itsestäni arkisen ja normaalin sulle. Sit aina välillä vaan lipeän polulta, huomaan katsovani sua liian pitkää silmiin ja hymyileväni. Nauravani sun jutuille ja kyllä, flirttailevani. Oon pahoillani, tää on nyt parasta, johon tällä hetkellä pystyn.
Jos vaikutan ristiriitaiselta
10
1183
Vastaukset
- Anonyymi
Naiselle? Mihin?
- Anonyymi
Ei, kun naiselta miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kun naiselta miehelle.
Turhaan peität kun näen kyllä mitä tunnet mut itsekin pelkäsin näyttää tunteita enempää sulle mut nyt lähiaikoina päätin lopettaa peittelyn koska satutan vaan itseäni jos en näytä selkeämmin mitä tunnen sua kohtaan
- Anonyymi
....
- Anonyymi
Mikä tässä palstaäijän kertomuksessa meni ns tynteisiin tai siis minkä tunnetilan halusit välittää, karheudenko, karju?
- Anonyymi
Ryhdistäydy vellihousu
- Anonyymi
Älä ole pahoillasi. Olet parasta mitä minulle on koskaan tapahtunut. En vaihtaisi niitä pieniä hetkiä kanssasi mihkään.
Hänelle, J:lle. - Anonyymi
Se mitä teet riittää... Olen huomannut itsekin tekeväni samoin. 🌞💗 Olet rakas. Voi että kun me uskallettaisi lähentyä. Niin lähellä mutta niin kaukana. Kumpikin tietää toistemme tunteet mutta... Mikähän voisi olla se hyvä seuraava askel että lähentyisimme?
- Anonyymi
Tämä oli tosi kiva viesti. Olisipa jokin tunniste.
- Anonyymi
Aloitus on naiselta miehelle. Näimme tänään ja olin ehkä ristiriitainen, mut lähetin hänelle myös viestin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2204085Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382295Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801400Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45866