Jos vaikutan ristiriitaiselta, se johtuu siitä, että yritän peittää tunteeni ja näyttää itsestäni kaiken sen normaalin ja huononkin. Jutella arkisia, normaaleja juttuja, tehdä itsestäni arkisen ja normaalin sulle. Sit aina välillä vaan lipeän polulta, huomaan katsovani sua liian pitkää silmiin ja hymyileväni. Nauravani sun jutuille ja kyllä, flirttailevani. Oon pahoillani, tää on nyt parasta, johon tällä hetkellä pystyn.
Jos vaikutan ristiriitaiselta
10
1150
Vastaukset
- Anonyymi
Naiselle? Mihin?
- Anonyymi
Ei, kun naiselta miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kun naiselta miehelle.
Turhaan peität kun näen kyllä mitä tunnet mut itsekin pelkäsin näyttää tunteita enempää sulle mut nyt lähiaikoina päätin lopettaa peittelyn koska satutan vaan itseäni jos en näytä selkeämmin mitä tunnen sua kohtaan
- Anonyymi
....
- Anonyymi
Mikä tässä palstaäijän kertomuksessa meni ns tynteisiin tai siis minkä tunnetilan halusit välittää, karheudenko, karju?
- Anonyymi
Ryhdistäydy vellihousu
- Anonyymi
Älä ole pahoillasi. Olet parasta mitä minulle on koskaan tapahtunut. En vaihtaisi niitä pieniä hetkiä kanssasi mihkään.
Hänelle, J:lle. - Anonyymi
Se mitä teet riittää... Olen huomannut itsekin tekeväni samoin. 🌞💗 Olet rakas. Voi että kun me uskallettaisi lähentyä. Niin lähellä mutta niin kaukana. Kumpikin tietää toistemme tunteet mutta... Mikähän voisi olla se hyvä seuraava askel että lähentyisimme?
- Anonyymi
Tämä oli tosi kiva viesti. Olisipa jokin tunniste.
- Anonyymi
Aloitus on naiselta miehelle. Näimme tänään ja olin ehkä ristiriitainen, mut lähetin hänelle myös viestin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372363
- 561352
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586