Et ole enää pelissä mukana.
Nähtiin pitkästä aikaa ja selvisi
18
466
Vastaukset
- Anonyymi
Missä pelissä?
En ole ikinä ollut missään pelissä mukana. - Anonyymi
Missä nähtiin, onko varma että molemmat näki ? Ja mikä peli?
- Anonyymi
Kylmäkiskoinen olit ja se siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ei ollut sama, m läheltä joka mahdollisesti sama tänään tien toisella puolella tai salilla sitä aiemmin. En nähnyt hyvin ilman silmälaseja. ?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönnän
Olen aika hyinen ihminen...🥶🥶🤯
Ei ois ehkä kanattanu opetella
lukeen kauhuromaaneilla .. siinä meni koko elämä vikaan
Olen myös luonut elämästäni kauhutarinan 😂
- Anonyymi
En kyllä ollut ketään kohtaa kylmäkiskoinen.
Enkä pelaa mitään. - Anonyymi
Selvä.
- Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
Parempi etsiä joku jolle ei ole peliä.
- Anonyymi
Se on näin keväällä monissa lajeissa finaalien aika, mutta sitähän sanotaan, että ei aina voi voittaa. Enpä oikein kyllä sitäkään tiedä, että kuka loppujen lopuksi tykkäisi, jos esittelisi kumppaninsa muille sanoin, että tää on nyt hopeapalkinto, kun kultaan ei rahkeet riittäneet, mutta eihän hopea ole häpeä. Niin: ihmissuhteet ei oo peli.
- Anonyymi
Omaapeliä voit pelata 👋
- Anonyymi
Sitähän tuo pelaa, korvien välissä sillä varmaan heittää.
- Anonyymi
Sä olet ainoa joka yrittää tehdä asioista peliä onnistumatta siinä kun ette edes ole tekemisissä toisin kuin me joten turha manipuloida.
- Anonyymi
Toivottavasti tää olisi kaivatulta. Olisi helpompi suhtautua ja kohdata. Uskon että on.
- Anonyymi
Voi voi. Pilaa jonkun muun elämä.
- Anonyymi
Aijaa. Mäki luulin tänään nähneeni ihmisen kaukaa. Tuli aikamoinen tunteiden ryöppy ja ikävä.
- Anonyymi
Hostile. Final counts.
- Anonyymi
Minä en sun kanssa ole aikeissa ollut pelailla koskaan ja näkemisestä oli vähän erilainen kuva kuin sulla. Ensinkin ajattelin että vietämme kaksin ensin aikaa ja sitten näemme muita kun mielestäni jäi kesken aiemmin asioita joita olisimme voineet selvitellä ja sitten pussailla ja iloita jälleen näkemisestä myös niiden muiden kanssa. Olit itse kylmäkiskoinen!
Miehelle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142561- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631742- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281219Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216