Tietty ISO PEKKA torikauppias!
Tää on totta....
Kuka on Suonenjoen kunnallisvaalien suurin äänten haalija?
10
1433
Vastaukset
- Anonyymi
Pekka sai äänivyöryn!
- Anonyymi
Tori Pekka oli vaalien moraalinen voittaja
- Anonyymi
Tatu voitti vaalit ylivoimaisesti. Nyt rupeaa asiat sujumaan kun Tatu sanoo kovan sanan?
- Anonyymi
Kovin hiljaista....kaikki myyntiin
- Anonyymi
Surullista miten täällä jaksaa ihmiset nimimerkin takaa jauhaa.
Tatu on ehdottomasti yksi eniten koko kaupungin puolesta asioita tekevistä ihmisistä. Sitä on ihan turha kiistää. Varmasti tekee asioita mitkä ei kaikkia miellytä, eikä tarviikkaan miellyttää.
Sen sijaan että tiällä itkette, niin alkakaa itse tekemään paremmin.
- Anonyymi
Tatu pitää sada eduskuntaan. Hoitaa suonenjoen ja Savon etuja jämäkästi!
- Anonyymi
Tälle peukku. Ajaisi varmasti Suonenjoen etuja ja toisi meille kaikille sitä kautta hyvää.
- Anonyymi
Tatu Brysseliin niinkuin olis jo!
- Anonyymi
Pekka putosi valtuustosta. Mutta persuilla edelleen 3 valtuutettua ja kokoo.uksella vain yksi.
- Anonyymi
Joo kieltämättä tynkkysen apurit pärjäsivät hyvin. Seuraaviin vaaleihin persun riveihin Essolainen...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970