Tai kaivattuni saa mut pilvilinnoi rakentamaan ja ääripositiiviseks, muulloin oon vaan itsekäs piru. 😈 Kaivattuni seuras mun enkelipuolet vois kyllä tulla esille, mut vaan koska ihailen hänen epäitsekkyyttä ja kykyä olla kiltti.
Ilman kaivattua oon vaa itsekäs aikapommi. Tää nainen todella inspiroi mua oleen parempi, mut samaan aikaan luonne ja traumat ei anna periksi.😬
Oon epäitsekäs vaan sillon kun siitä on hyötyä mulle
3
206
Vastaukset
- Anonyymi
Sun mielikuvitusseurallasi ei oo kovin suurta painoarvoa.
- Anonyymi
Kuullostat ihan exmieheltäni, jota rakastan edelleen 😍
- Anonyymi
Suomalaisilla ja pohjoismaalaisilla muutenkin on semmoinen kylmä sisuluonne geeneissä, ei täälä ole muuten pärjätty. Se äityy helposti pahaksi.
Itekkin olen pahimmillani niin vittu sadistisen häijy kusipää, että sääliksi käy läheisiä jotka joutuu tämän väkisinkin kohtaamaan. Toki on hyvääkin ja pyrin hyvään.
Kanavoin tätä voittajaenergiaani milloin mihinkin projekteihin niin pysyy pakka kasassa.
Vinkki sulle? Älä mieti, kunhan vaan koitat tehdä oikein ja parhaasi. Enempää ei keltään voi vaatia. Viimeisellä tuomiolla saat ansiosi mukaaan, ei sinun tarvi itseäsi tuomita päivästä toiseen. Tuomio kuuluu Jumalalle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223