Kuinka pian miehet olette halunneet harrastaa yhdyntää, kun nainen on alateitse synnyttänyt?
Entä naiset pelottaa vähän, ompeleet on parantuneet 4- viikon jälkeen.
Ehkäisyä ei ole pillereitä ei ja on kondomi allergia.
Mies kysyi varoen koska.....?
En kehtaa kysyä muilta, kun vastaus on 3-kuukautta tai jopa puoli.
Liukasta voidetta on ja olemme hieroneet toisillemme orgasmin käsin.
Uskaltaako jo kokeilla?
Mieli tekisi kokeilla.
Kokemuksia
3
244
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä harrastettiin seksiä, kun nainen halusi itse.
Ei siinä montaa päivää mennyt tikkien pois ottamisen jälkeen mennyt- Anonyymi
😋😋😋😋Seksielämä napakymppi, 6-viikon jälkeen aloitimme ja nyt 4 kertaa viikossa. Ei kyllä alapään tikkejä pois oteta, ne sulaa. Täälläkin sivustolla kommentteja, kuinka synnytyksen jälkeen häpyhuulet repsottaa ei tasan ole totta.
Paremmalta tuntuu miehen mukaan kuin ennen. Seksiä ei pidä unohtaa väsymyksen ja kiireen keskellä. Ehkäisystä kannattaa pitää huolta...ettei sen takia jää seksi. Meillä ei nyt käytetä, toinen on tervetullut. Onhan seksi muutakin kuin yhdyntää. Alkuun on hyvä aloittaa suuseksillä. Mä annan nyt miehen laueta käsiini, niin saan vähemmän tavaraa sisääni.
Möksällä kahden olimme yön. Sujui kun on alkuun kahden.
- Anonyymi
Me on pantu aina viikon päästä. Toki kumin kanssa. En olisi ikinä suostunut ilman ku mä oon aina tullu samantien raskaaksi niin en alkanut koittaa vaikka ois yrittäny keskeyttää. Mutta sä tiedät itses kuinka helposti tuut raskaaksi, mieti siitä kannattaako ilman mitään ja haluatko ottaa riskin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337