Ikävöineet ja kaivanneet täällä? Millaisia vaiheita siihen mahtuu? Mitä toivotte kaivatun suhteen tulevaisuudelta?
Miten pitkään olette
27
382
Vastaukset
- Anonyymi
Viime syksystä oon kaivannut.
- Anonyymi
Mikä oli se nuoli sydämeen? Tapahtuiko silloin jotain erityistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli se nuoli sydämeen? Tapahtuiko silloin jotain erityistä?
Näin hänet ekaa kertaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin hänet ekaa kertaa?
Oliko näkeminen vain vilaus auton ohi kiitäessä vai esim. kaupan hyllyjen välistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko näkeminen vain vilaus auton ohi kiitäessä vai esim. kaupan hyllyjen välistä?
Ihan semmonen pidempi hetki ja silmiin tuijottelua!
- Anonyymi
Tietääkö hän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö hän?
Hyvä kysymys! Mut siis kyllä hän ainakin varmasti epäilee, jos ei jo jotain enemmänkin.
- Anonyymi
Ihan poskettoman kauan. Kukaan täysjärkinen ei kaipaa jotain ihmistä näin kauan
- Anonyymi
Voin kuvitella tuon kauan asian ja se pelottaa. Olen kyllä sitä mieltä, ett vuosi kun tulee täyteen, lyön hanskat tiskiin, marssin nenän eteen ja teen asiat selväksi omalta osaltani. Ja jos ei kiinnosta, niin se on siinä. Jatkan eteenpäin ilman hänen rakkauttaan ja ilman omia kuvitelmiani.
Hähäh luulet vaan 🫣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kuvitella tuon kauan asian ja se pelottaa. Olen kyllä sitä mieltä, ett vuosi kun tulee täyteen, lyön hanskat tiskiin, marssin nenän eteen ja teen asiat selväksi omalta osaltani. Ja jos ei kiinnosta, niin se on siinä. Jatkan eteenpäin ilman hänen rakkauttaan ja ilman omia kuvitelmiani.
Hähäh luulet vaan 🫣Hyvä että olet asettanut aikarajan. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että olet asettanut aikarajan. Sivusta
Vuoden loppuun mennessä 🤪
- Anonyymi
Ei ole kaipaamisen arvoinen.
- Anonyymi
Miksi sitten kirjoitat tänne?
- Anonyymi
Enpä kerro, just nyt ei pysty 😄
- Anonyymi
syksystä
- Anonyymi
Viime kesästä satunnaisesti, lokakuusta lähtien jonkin verran enemmän pään ja tunteiden purkua.
- Anonyymi
Kauan. Alkuaikoina se oli energistä ja toiveikasta kaipuuta, monesti iloistakin. Hän toi elämääni niin paljon lämpöä ja uskoa tulevaan. Viime vuosi on ollut hankala. Enemmän surua kuin mitään muuta. Realismi on syrjäyttänyt haaveet ja unelmat ja nyt en oikeastaan anna itseni enää edes kuvitella mitään positiivista. Hetkittäin on parempi olo, mutta enimmäkseen olo on kuin maahan lyödyllä.
- Anonyymi
Oletteko jo jutelleet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko jo jutelleet
Meillä ei ole minkäänlaista yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä ei ole minkäänlaista yhteyttä.
Mitä jos hän tuntee samoin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos hän tuntee samoin?
Tuohon on monen monta vastausvaihtoehtoa. Vastaus vaihtelee sen hetken toivon ja epätoivon asteen mukaan.
a) Sitten tätä kipua on maailmassa kaksinkertainen määrä.
b) En usko, että tilanne on tuo.
c) Se ei valitettavasti muuttaisi realiteetteja mitenkään.
d) Kaikki on mahdollista, jos uskoo siihen, että rakkaus lopulta voittaa.
e) Kenties jokin muu vaihtoehto: __________________.
- Anonyymi
Syksystä. Havahtuminen, tarkkailu, ihastuminen, tunteiden syventyminen... Minä toivoisin selvyyttä. Mitä me halutaan olla toisillemme.
- Anonyymi
Sama hyvin pitkälti.
- Anonyymi
Kolmannella kerralla onnistuin irrottautumaan enkä ottanut enää yhteyttä. Olin kuukausia ontossa ja masentuneessa tilassa. Liikun ja tein mutta sisältä olin surua lukuunottamatta täysin tyhjä. Sitten se masennu/epätoivon tila syveni ja eristäytyin ihmisistä ja aloin purkaa ja käsitellä asioita joita olisi pitänyt käsitellä ennenkuin päästin ketään lähelle.
Hienoa tässä kuitenkin on että häntä en enää nähnyt kuin harvoin tämän jälkeen ja aina uuden naisen seurassa joten päätös oli hänekin kannalta oikea. Minä en ollut hänelle se ihminen mutta joku muu voi olla ja vaikuttaa olevan tyytyväinen tilanteeseensa eikä päivääkään katsonut taakseen ja kaivannut minua.
Minä löysin vihdoin itseni ja hän toivon mukaan löysi sen oman rakkaansa mistä ei uskaltanut silloin unelmoida. - AnonyymiUUSI
16.1.2023 saakka. Ikävä on ikuista,kohteet vaihtuu.
- AnonyymiUUSI
Olen kaivannut aalloittain. On ollut muitakin suhteita, mutta hän kummittelee toisinaan ajatuksissani ja unissani. Hän tulee eri yhteyksissä vastaan. Tällä palstalla vuoden verran, se on liikaa. Miksi täällä? Emme selvittäneet välejämme. En uskalla ottaa yhteyttä. Toivoin näkeväni häntä. Olen hyväksynyt, ettemme tapaa. Toisaalta palan halusta olla ystävä, mutta ei se ole realistista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142561- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631742- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281219Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216