edes vilaukselta, et sinä tervehdi. Ja olen taas järkyttynyt 😔 On luultavasti hyvä, ettemme näe toisiamme enää eikä meillä ole mitään tekemistä…
Tiedän, J, että jos näemme
29
583
Vastaukset
- Anonyymi
Moi! 👋🏼
❤️J💋 - Anonyymi
Onpa kurja Jii, jos ei edes tervehdi! Kyllä "mun" Jii moikkais. Luulisin.
- Anonyymi
Hän katsoo silmiin ja kulkee silti hiljaa ohi 🫢😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän katsoo silmiin ja kulkee silti hiljaa ohi 🫢😬
Kysymys kuuluu teetkö sää samoin ja tuomittet toisen ei kai siä ole tuomari Martta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys kuuluu teetkö sää samoin ja tuomittet toisen ei kai siä ole tuomari Martta.
Teen samalla tavalla, toista ei voi syyttää kaikesta.
sivu
- Anonyymi
Tervehtimiseen vastaaminen on kyllä ihan hyvän tavan mukaista vaikkei muuten silleen kiinnosteliskaan.
- Anonyymi
Jotkut kulkevat ns. nollat taulussa kuten minä eli voin helposti jättää toisen huomiotta sillä keskityn vain omaan tekemiseeni. Pitäisi varmaan tarkkailla hieman enemmän ihmisiä jotta heistä voi laatia tilannearvion. Osa on esimerkiksi ongelmallisia hörhöjä. Katselen pikemminkin etäältä ihmisiä mutten niinkään silloin kun he ovat tervehtimisetäisyydellä.
- Anonyymi
juuso juusto
- Anonyymi
Miehenä olen jotenkin tiukka siinä mielessä et jos ei ole ennakkoon sovittua tapaamista, minun on vaikea lähteä tuttavallisesti edes tervehtimään, ellei aikaisemmin olla oltu kunnolla tekemisissä naisen kanssa, koska ajattelen ettei hän minun vuokseni ole siellä paikalla ja enkä tavallaan lähde tunkettelemaan kenenkään elämään pyytämättä.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen mielipide 🤔En luule että olet hän. Kyllä muut miehet tervehtivät mua aina. Siksi mies, joka ei koskaan tervehtii tietyn rakennuksen ulkopuolella, näyttää musta oudolta 🫤🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen mielipide 🤔En luule että olet hän. Kyllä muut miehet tervehtivät mua aina. Siksi mies, joka ei koskaan tervehtii tietyn rakennuksen ulkopuolella, näyttää musta oudolta 🫤🙄
Anteeksi jos en ole hän 🤔
- Anonyymi
Kyllä tervehdin. Lupaan sen.
- Anonyymi
En ole J, mutta tapanani on tervehtiä ihmisiä.
- Anonyymi
Halveksunnan voi ja pitää myös näyttää.
- Anonyymi
Eikö olis jo aika luovuttaa J:n suhteen. En ole sinusta kiinnostunu. Hanki itelles elämä, älä haikaile menneitä.
- Anonyymi
Just, ja kellekähän tää menee?
- Anonyymi
Mun J:n suhteen ei saa luovuttaa. Olen kiinnostunut hänestä.
- Anonyymi
En ymmärrä mitä kuuluu kenellekään että jossain nettipalstoilla ikävöi? Kunhan ei livenä häiritse. Keskity omiin asioihisi ja pysy pois jos häiritsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän kaukana 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän kaukana 🤔
Ei ole kaukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️
❤️🩷❤️
- Anonyymi
Onko tarkoitus mennä heti sänkyyn?
- Anonyymi
Miltä tuntuu?
- Anonyymi
Mitä ihmettä te jälleen höpöttelette jostain tapauksesta. Tämä on anonyymipalsta. Käykö mielessä.
- Anonyymi
Yks Jii on kyllä sellainen villi tapaus että sitä on täysin mahdotonta kenenkään ”kesyttää” tai yrittää sitoa mihinkään vaikka hän itse sanoisi tai lupailisi mitä tahansa. Komea, kuuma tyyppi joka saa hyvälle mielelle. Varmasti hän on monta sydäntä särkenyt ja hämmentänyt ristiriitaisella käytöksellään. Loppujen lopuksi ihmiset on hyväksyttävä sellaisina kuin he ovat ja mietittävä mitä itse haluaa. Olen iloinen, että hän on elämässäni ja nautimme toisistamme, mutta minulle hän on kuin lintu jota en edes yritä omia. Kuuntelen miten hän visertää.
- Anonyymi
Tällä kertaa en tervehdi vaan pyrin kosketusetäisyydelle
koska vain silloin voi olla varma kuka katsoo ja ketä.- Anonyymi
Hyvä niin sitä pitää!
- Anonyymi
Älä nyt taas pelleile minulla mutta tuossa olet ihan oikeassa mitä puhuit minun sairas olet j nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223