Tiedän, J, että jos näemme

Anonyymi-ap

edes vilaukselta, et sinä tervehdi. Ja olen taas järkyttynyt 😔 On luultavasti hyvä, ettemme näe toisiamme enää eikä meillä ole mitään tekemistä…

29

583

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi! 👋🏼

❤️J💋

• Anonyymi

Onpa kurja Jii, jos ei edes tervehdi! Kyllä "mun" Jii moikkais. Luulisin.

• Anonyymi

Hän katsoo silmiin ja kulkee silti hiljaa ohi 🫢😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän katsoo silmiin ja kulkee silti hiljaa ohi 🫢😬

Kysymys kuuluu teetkö sää samoin ja tuomittet toisen ei kai siä ole tuomari Martta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys kuuluu teetkö sää samoin ja tuomittet toisen ei kai siä ole tuomari Martta.

Teen samalla tavalla, toista ei voi syyttää kaikesta.
        sivu

• Anonyymi

Tervehtimiseen vastaaminen on kyllä ihan hyvän tavan mukaista vaikkei muuten silleen kiinnosteliskaan.

• Anonyymi

Jotkut kulkevat ns. nollat taulussa kuten minä eli voin helposti jättää toisen huomiotta sillä keskityn vain omaan tekemiseeni. Pitäisi varmaan tarkkailla hieman enemmän ihmisiä jotta heistä voi laatia tilannearvion. Osa on esimerkiksi ongelmallisia hörhöjä. Katselen pikemminkin etäältä ihmisiä mutten niinkään silloin kun he ovat tervehtimisetäisyydellä.

• Anonyymi

juuso juusto

• Anonyymi

Miehenä olen jotenkin tiukka siinä mielessä et jos ei ole ennakkoon sovittua tapaamista, minun on vaikea lähteä tuttavallisesti edes tervehtimään, ellei aikaisemmin olla oltu kunnolla tekemisissä naisen kanssa, koska ajattelen ettei hän minun vuokseni ole siellä paikalla ja enkä tavallaan lähde tunkettelemaan kenenkään elämään pyytämättä.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen mielipide 🤔En luule että olet hän. Kyllä muut miehet tervehtivät mua aina. Siksi mies, joka ei koskaan tervehtii tietyn rakennuksen ulkopuolella, näyttää musta oudolta 🫤🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoinen mielipide 🤔En luule että olet hän. Kyllä muut miehet tervehtivät mua aina. Siksi mies, joka ei koskaan tervehtii tietyn rakennuksen ulkopuolella, näyttää musta oudolta 🫤🙄

Anteeksi jos en ole hän 🤔

• Anonyymi

Kyllä tervehdin. Lupaan sen.

• Anonyymi

En ole J, mutta tapanani on tervehtiä ihmisiä.

• Anonyymi

Halveksunnan voi ja pitää myös näyttää.

• Anonyymi

Eikö olis jo aika luovuttaa J:n suhteen. En ole sinusta kiinnostunu. Hanki itelles elämä, älä haikaile menneitä.

• Anonyymi

Just, ja kellekähän tää menee?

• Anonyymi

Mun J:n suhteen ei saa luovuttaa. Olen kiinnostunut hänestä.

• Anonyymi

En ymmärrä mitä kuuluu kenellekään että jossain nettipalstoilla ikävöi? Kunhan ei livenä häiritse. Keskity omiin asioihisi ja pysy pois jos häiritsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hän kaukana 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hän kaukana 🤔

Ei ole kaukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️❤️

❤️🩷❤️

• Anonyymi

Onko tarkoitus mennä heti sänkyyn?

• Anonyymi

Miltä tuntuu?

• Anonyymi

Mitä ihmettä te jälleen höpöttelette jostain tapauksesta. Tämä on anonyymipalsta. Käykö mielessä.

• Anonyymi

Yks Jii on kyllä sellainen villi tapaus että sitä on täysin mahdotonta kenenkään ”kesyttää” tai yrittää sitoa mihinkään vaikka hän itse sanoisi tai lupailisi mitä tahansa. Komea, kuuma tyyppi joka saa hyvälle mielelle. Varmasti hän on monta sydäntä särkenyt ja hämmentänyt ristiriitaisella käytöksellään. Loppujen lopuksi ihmiset on hyväksyttävä sellaisina kuin he ovat ja mietittävä mitä itse haluaa. Olen iloinen, että hän on elämässäni ja nautimme toisistamme, mutta minulle hän on kuin lintu jota en edes yritä omia. Kuuntelen miten hän visertää.

• Anonyymi

Tällä kertaa en tervehdi vaan pyrin kosketusetäisyydelle
      koska vain silloin voi olla varma kuka katsoo ja ketä.

• Anonyymi

Hyvä niin sitä pitää!

• Anonyymi

Älä nyt taas pelleile minulla mutta tuossa olet ihan oikeassa mitä puhuit minun sairas olet j nainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe