Kolari, jossa kuoli 2 teinityttöä, aiheuttaja oli kuljettaja, niinikään ylinpeutta kaahannut teinityttö, 17 vuotias poikkeusluvalla ajokortin saanut tyttö. Tässä tullaan jälleen ikävään tosiasiaan että lapsille ei tule myöntää ajokorttia. Porissakin näkee näiden onnetonta mopoautoilua, ei mitään käsitystä liikennekäyttäytymisestä .
Liikenneministeriön pitäisi ottaa pää pois perseestä ja alkaa ajattelemaan aivoilla, teinit ovat hengenvaarallisia likkenteessä, ei vain itselleen vaan myös muille tielläliikkujille.
Nurmijärven onnettomuus
10
291
Vastaukset
- Anonyymi
Tilastoja pöytään, kuinka suuri osuus kuolonkolareissa on nuorilla juuri kortin saaneilla kuljettajilla. Juuri ehdimme toipua jäiseen jokeen vajonneeseen autoon hukkuneiden nuorten tapaus. Siinäkin nuoria, joiden kerrottiin koheltaneen autolla kylällä usein iltaisin ja öisin häiriten keskustassa asuvien ihmisten rauhaa.
Ei heru sympatiaa.- Anonyymi
ei muuta kuin tena päähän ja baanalle liikennettä tukkimaan, kaikilla on hauskaa ja turvallinen matka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei muuta kuin tena päähän ja baanalle liikennettä tukkimaan, kaikilla on hauskaa ja turvallinen matka
kyllä kalevit ja marjatat osaa :D
- Anonyymi
Lapset ei kuulu ratin taakse.
- Anonyymi
Ei ne kuulu oikeastaan mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä kuuluVAT, mutta ei todellakaan ratin taakse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä kuuluVAT, mutta ei todellakaan ratin taakse
Jonnekin suljetulle saarelle, ja muiden joukkoon vasta joskus kolmenkympin jälkeen tapauskohtaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poripalstallako Nurmijärvi?Muiden asiat Porin asioina,kun kostettaa varmaan kovasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poripalstallako Nurmijärvi?Muiden asiat Porin asioina,kun kostettaa varmaan kovasti.
No onhan se porilaistenkin asia, kun sitä tänne asti uutisoitiin. Sitä paitsi autossa oli Porista ostetut renkaat.
- Anonyymi
Stadissa roadman näytti miten nastarengas pitää kesäkelillä
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=45570
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii1551489- 771422
- 621224
Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme
Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?531023Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p60953Kirk ei ollut hyvä ihminen
Hän edusti kristillistä äärioikeistoa puhtaimmillaan ja pahimmillaan: hengellistä sodankäyntiä, nationalismia, kristilli237940Siksi meidän suhteesta
Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko73840Minulla on edelleen
ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o36830Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa
Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol161829Mä unohdan kyllä
Sut ajallaan. Mitä enemmän aikaa kuluu niin olet muisto. Toki tämä yhteys hankaloittaa mut et sä jaksa kovin pitkään vai25747