Niin että rutisee. Tänään on juhlien aika 🍷🍷🍷🍷🍷
LAPUALAIS-hallitus ottaa takkiinsa
11
220
Vastaukset
- Anonyymi
Siinäpä sitten juhlitte, kun vasurit vie tämän maan konkurssiin.
- Anonyymi
Lapualaiset sen vie konkurssiin kun ottss velkaa, että riistäjien verotusta voidaan alentaa
- Anonyymi
Maat ei mene konkkaan.
- Anonyymi
Täytyy muistaa, että jokainen puolue ajaa EU:n valtaapitävien asiaa. Ketään ei Suomi kiinnosta.
- Anonyymi
Riikka todella hieno ihminen. Ajaa Suomen parasta hyvinvointiyhteiskunnan yllä pitämiseksi. Hänellä vasemmisto ja koko media vastassaan silti hän ei ala luvata ja jakaa rahaa velaksi. Hän on paras. 👍🌺
- Anonyymi
Yksi Suomen historian pahimmista kansan kurjistajista ja riistoporsaiden etujen ajajista.
- Anonyymi
Aika ruma, sanoisin....xxxxxmaine, nauttii kun saa kiusata äänestäjiään.
- Anonyymi
Mitäs vaaleja se aloittaja on käynyt??!!
Äänestys oli kylläkin kunta- ja aluevaaleissa!
Ei se hallitus näissä vaaleissa mihinkään muutu!- Anonyymi
Kyllä se sen verran vaikuttaa että riistäjähallitus voi kaatua ennenaikaisesti eikä PeruSS-natseilla ole enää asiaa seuraavaan hallitukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se sen verran vaikuttaa että riistäjähallitus voi kaatua ennenaikaisesti eikä PeruSS-natseilla ole enää asiaa seuraavaan hallitukseen
Ei kaadu mihinkään hallitus.
Ei se ole vassareiden etu että kaatuisi. Niille se on vaan hyvä asia että tämä hallitus laittaa talouden kuntoon, niin pääsevät sitten itse porskuttamaan puhtaalta pöydältä jos pääsevät seuraavaan hallitukseen.
Sitten taas rahahanat auki ja lisää velkaa ja rahaa kaikille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaadu mihinkään hallitus.
Ei se ole vassareiden etu että kaatuisi. Niille se on vaan hyvä asia että tämä hallitus laittaa talouden kuntoon, niin pääsevät sitten itse porskuttamaan puhtaalta pöydältä jos pääsevät seuraavaan hallitukseen.
Sitten taas rahahanat auki ja lisää velkaa ja rahaa kaikille.Ei nuo riistäjät laita taloutta kuntoon, vaan ottaa velkaa, että loisporsaat voi rikastua entisestään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1277129KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4116836Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693463Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521323038Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092614Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442181- 1251894
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211757Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821427- 741307