Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
Hyvää yötä, olen rakastunut suhun
84
2181
Vastaukset
- Anonyymi
Tulihan se sieltä, kun vähän potkii 😂😘.
Minäkin suhun. Hyvää yötä 😘- Anonyymi
Aika ilmiselvää pitäisi jo olla 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika ilmiselvää pitäisi jo olla 😂
Ei se vieläkään ole täysin selvää 😂 pieni virhemarginaali on olemassa 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se vieläkään ole täysin selvää 😂 pieni virhemarginaali on olemassa 😁
Jätetään jotain nyt täällä arvailun varaan😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätetään jotain nyt täällä arvailun varaan😉
Mielummin ei. Päästään nopeemmin kiusaamaan toisiamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmmmmmph
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielummin ei?! Voidaan kiusata sitten kun tavataan 😂 Hänen kanssaan ja vain hänen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmmmmmph
Sinulla tuntuu näitä välispiikkejä riittävän palstasedän monologeihin ängeten🙄
- Anonyymi
Hyvää yötä sinulleki☀️👩🦳🩵
- Anonyymi
No, toivon 😉
- Anonyymi
Sitä löytyy ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä löytyy ☺️
Hyvää yötä 🫶🏻 Kaipaan sua
- Anonyymi
Tuskinpa sanot, edes päivää.
- Anonyymi
Et voi olla rakastumatta.
Sulle.
https://m.youtube.com/watch?v=HPYaIdVeK98 - Anonyymi
Hyvä jos niin
- Anonyymi
Vuonna siis 2525, vai 2080-luvulla?
- Anonyymi
Kiitän kaikkia keskusteluun osallistuneita. Olette tehneet hyvää työtä.
- Anonyymi
👍🤝
- Anonyymi
Kiitos myös omasta puolestani. Rakkaus se vaan kasvaa päivä päivältä, muistakaa lähimmäisiänne ja sanokaa kun rakastatte. Voi olla hienon uuden alku tai painajainen mutta alku kuitenkin. 🤝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos myös omasta puolestani. Rakkaus se vaan kasvaa päivä päivältä, muistakaa lähimmäisiänne ja sanokaa kun rakastatte. Voi olla hienon uuden alku tai painajainen mutta alku kuitenkin. 🤝
😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂
Miltä tuntuu olla katkera pieni lissukka joka elää rupisen palstan kautta ja yrittää leipoa tästä palstasedästä toista henkilöä?
- Anonyymi
Noh. Sanoit sen vihdoinkin. Kerran sanoit "niin minäkin sinua sillä tavoin", ku sanoin rakastavani sua. Odotan sitä henkilökohtaista vielä.pusuja ja haleja rakkaalle🤗🤗😘😘
- AnonyymiUUSI
Tule tänne sanomaan.
T. Tuu tänne sanomaan
- Anonyymi
Miten se voisi ilmiselvää jos et ole sanonut? 🤔☺️
- Anonyymi
Pitää lukea ajatuksia 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää lukea ajatuksia 😘
Tämä on tärkein juttu onnistumisen mahdollisuudelle, samoin kuin aistimukset kahden ihmisen välillä, osuessa kolahtaa ja kovasti 😇🤗
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on tärkein juttu onnistumisen mahdollisuudelle, samoin kuin aistimukset kahden ihmisen välillä, osuessa kolahtaa ja kovasti 😇🤗
Noin minäkin ajattelen! 💕
- Anonyymi
Pidä toi ja oikeasti sano se hänelle. Mikään ei kaduta niin paljon kuin se, että ei saanut suuta auki.
- Anonyymi
Sinä se jaksat elätellä toiveita että tämä emojisetä on joku nainen, joka on aivan tositosi rakastunut sinuun. No ei varmasti ole mm näiden loukkaavien luulojen perusteella. Jos siis olis tietoinen tästä irrationaalisesta kuvittelusta
- Anonyymi
Mä ainakin olin❤️
- Anonyymi
Muumien maailma.
- Anonyymi
Menkää hattivatit edes parturiin tai jotain👍
- Anonyymi
Kohtelitko minua? 🤔
- Anonyymi
Onko tämä miehelle
- Anonyymi
No ei sinänsä ole miehelle yksilöllisesti nämä nolot emojiavaukset, ellei aloittajasedän itsensä kehuskelua muka toisen suulla lasketa. Onko sinulla sellainen vika vintillä, että täällä kirjoittelisi joku tietty nainen ja täällä olisi vaik yksi nainen, joka tilittää rakkaudestaan sinua kohtaan? Lol.
- Anonyymi
Et uskalla
- Anonyymi
Uskallan mitä vaan 😇
- Anonyymi
Tuskin se uskalluksesta tai mistään sellaisesta on kiinni, ettei tätä edistystä tapahdu suhteessa siihen henkilöön minkä hallusinoit tähän guben avaukseen. Ajattelusi on erittäin irrationaalista, vastenmielistä sekä ahdistavan oloista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin se uskalluksesta tai mistään sellaisesta on kiinni, ettei tätä edistystä tapahdu suhteessa siihen henkilöön minkä hallusinoit tähän guben avaukseen. Ajattelusi on erittäin irrationaalista, vastenmielistä sekä ahdistavan oloista
Eikö sulla oo töitä tai elämää tai ystäviä kun joka viestiin on pakko vastata? : D Nolo ämmä
- Anonyymi
Noin jos irlissä tapahtuisi, niin varaudu muutaman sekunnin sanattomuuteen. En itse ole koskaan käyttänyt noita sanoja niiden voiman takia. Eri asia, jos heittäisi kevyesti mutta joillekin tuo merkitsee paljon. Kuin hänelle mutta varmuudeksi ei kenellekään.
- Anonyymi
Onko miehelle?
- Anonyymi
On miehelle, sydämeni valitulle ja taitaa tässä olla jo järkeäkin mukana 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On miehelle, sydämeni valitulle ja taitaa tässä olla jo järkeäkin mukana 🤭
Haaveet kaatui 😫. Luulin, että naiselle.
- Anonyymi
Olet jaksanut jankata läpi ketjun tätä samaa emojien susigubelle mister main character
- Anonyymi
Mä en sano sitä tänne, mutta voin hänelle sanoa. En jaksa enää taistella tätä vastaan. ❤️
- Anonyymi
Miksi olet taistellut vastaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet taistellut vastaan?
Koska on vähän jästipää 🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee se. Voi vaikka maailma aueta sinulle ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin on ,mutta muista tässä maailmassa on hyvä olla välillä vähän jästipää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö olet palstasetä onpa ihanaa tämä retoriikkasi for these friggin dummies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö olet palstasetä onpa ihanaa tämä retoriikkasi for these friggin dummies
Jaha ja taas joukkokannefantasias pukkaa jollakin. Lisäys edelliseen. Tsemppiä ”webitepi”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaha ja taas joukkokannefantasias pukkaa jollakin. Lisäys edelliseen. Tsemppiä ”webitepi”
Höpönassu kaahaa taas täydellä kaasulla , kova paine kahlata ketjuja läpi, muista hengittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ko tuli paha mieli, nykyään vissiin voi yrittää vedota tunteisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ko tuli paha mieli, nykyään vissiin voi yrittää vedota tunteisiin
Herra työmäri näin ei voi jatkua1 No kyllä voi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra työmäri näin ei voi jatkua1 No kyllä voi
Tiiä vaikka alan edustajia olisi täällä nautiskelemassa kun joku sanoo ääneen asioita mitä ei itse ikinä voisi liittyen esim kansalaisten tai kansalaisten suhteettomiin odotuksiin yleisesti. Älä itke siinä mee pois pois pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiiä vaikka alan edustajia olisi täällä nautiskelemassa kun joku sanoo ääneen asioita mitä ei itse ikinä voisi liittyen esim kansalaisten tai kansalaisten suhteettomiin odotuksiin yleisesti. Älä itke siinä mee pois pois pois
So one might have a fanbase with some matter
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So one might have a fanbase with some matter
Miltä tuntuu keskustella itsesi kanssa Justiina pelsepupi
- Anonyymi
Ai muhun vai? No tuskinpa olet, kun et ole minulle sitä tähänkään mennessä suoraan sanonut. Enkä ole ajatustenlukija. Koska jos oikeasti olisit, niin olisit sen sanonut mulle jo aikoja sitten. Ja oltais nyt jo yhdessä. 😍 Mutta ehkä tää on niin tärkeä juttu, että pitää antaa sille aikaa. En ainakaan itse halua hätiköidä. Kiire pilaa kaiken. Hiljaa hyvää tulee ja jaksan odottaa kyllä. Koska oikea rakkaus jaksaa odottaa. 💗 Ei mitään hätää, kaikki järjestyy kyllä. Tiedän sen. Kaikki hyvin ainakin täällä päässä. Miten siellä?
- Anonyymi
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
❤️❤️
- Anonyymi
Oon myös rakastunut mun pikku kurreen.
- Anonyymi
kurri on jo eläkkeellä 95 nevö föget
- Anonyymi
J mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J mies?
Miten suhtautuisit tähän, palstasedältä tiedon tinkaaja?
- Anonyymi
Voi kun kuulisi ihanuus M naiselta aloituksen sanat. Takaisin myös samoin sanoin tarkoittaen vastaisin
- Anonyymi
Kenelle ihanuus ämmän pitäisi tuo kertoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle ihanuus ämmän pitäisi tuo kertoa?
Sille jonka nimi alkaa samalla kuin etu omasi loppuu
- Anonyymi
Ei tarvii ainakaan miettiä että tämä olisi minulle näin ajattelin. Mutta joku on uhka rohkea ❤️
- Anonyymi
Älä tuu yhtään kuule uhoamaan sen katkarapus kanssa
- Anonyymi
Hänellä on komea monsteri gulli 😘
- Anonyymi
On se hurja.
- Anonyymi
Huomenta
- Anonyymi
Naisen etukirjain?
- Anonyymi
Tell your wife instead!
- Anonyymi
Vaihdoit kieltä, olet kuin vapiseva lehti. Kiinnitä se äijäs patteriin niin pysyy kiinni.
- Anonyymi
Tuo olisi pitänyt sanoa jo 2020.
- AnonyymiUUSI
CHRISTEL GRÖNROOS TULE 1130
RAKASTAA USKO SYDÄNI - AnonyymiUUSI
raiskastan sinnuu rakas
- AnonyymiUUSI
Kenelle tarkoitettu?
- AnonyymiUUSI
Minä en rakasta ketään. Kesän jälkeen vasta alan etsiä. En toivottavasti enää loppukesästä asu tässä kaupungissa!
- AnonyymiUUSI
Mäkin T suhun😍
- AnonyymiUUSI
Mä en kestä sitä et joku rakastuu muhun. Tulee pakonomanen tarve irtiottoon saman tien. Sori siitä.
- AnonyymiUUSI
FREEDOM FOR EVER!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102483- 842181
- 561707
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai601683- 1551590
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461496Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1541481- 1161236
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271197Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261196