Anteeksi pyynnön paikka vai onko se sinulle todellakin niin vaikeaa tai etkö koe tehneesi mitään väärää🤔💔
Olisiko mies
21
484
Vastaukset
- Anonyymi
Anteeksi rakas🥺
- Anonyymi
Ps, en rakas koskaan vahingossa tökkää väärään.
- Anonyymi
Mä en tunteitani pyydä anteeksi, kesti ne sitten vaikka koko loppuelämäni. Ja jos olisin rohkea, huutaisin ne koko maailmalle, vaikka mörökölli minut veisi!
- Anonyymi
En koe tehneeni väärää, osaan kyllä pyytää anteeksi…miten olen loukannut sinua?
- Anonyymi
Perseilet.
- Anonyymi
Semmosta.
- Anonyymi
Ei ollut minulta. Joku yrittää nyt kyykyttää.
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa
- Anonyymi
Ei kiinnosta manipulointiyrityksesi
- Anonyymi
Sivusta - mä olen myös samaa mieltä ap:n kanssa että olisi vähintäänkin kohtuullista pyytää anteeksi. Mielestäni se että on tarinoinut runsaasti joka suuntaan saadakseen itselle maksimaalista hyötyä on manipulointia ja siitä olisi ihan kohtuullista pyytää anteeksi kaikilta osapuolilta. Tappouhkauksista myös.
- Anonyymi
Tietysti olisi, anteeksi, että olen ollut mitään saamaton, sitten tuli jotain ihmeellista kontenttia etten pysynyt enäö perässä eikä varmuutta olitko ees sama henkilö ja lisäksi irl jutut jota pystynyt oikein selvittää
- Anonyymi
En tee jääryttä kelleen en sinulle en muille.
- Anonyymi
Ei tunnu missään. Tukehdu peiton alla vaeltavaan tuhnuusi.😊
- Anonyymi
Jääryys on ongelma naiselle jääräpää
- Anonyymi
Jos sen kirjottaa väärälle ihmiselle sekin on ajattelematonta jääräpäisyyttä.
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Anteeksi rakas. 🧡
- Anonyymi
Pitäisi ensin tietää kuinka paljon välität minusta, sitten voisin hahmottaa, olenko loukannut ja kuinka paljon.
- Anonyymi
Todella paljon!
- Anonyymi
Mitä tämä mies on tehnyt väärin?
- Anonyymi
No se on kyllä sä joka olet pelleilyjesi takia anteeksi pyynnön velkaa olet niin itsekäs ettet sä sellaiseen pysty eikä mulla ole mitään tunteita sua kohtaan enään en tunne edes sääliä kun oot niin sairas päästäsi mulla muutenkin on lokakuun jälkeen vauva hommia ettei paljon kyl pääse sua näkemään ja hyvä niin mene pelleileen muiden miesten kans ja jätä mut rauhaan narsisti nainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1212779- 872451
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761830
- 561817
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3991337Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289