Mutta en kehtaa kertoa näitä sekoilujani kenellekään ammattilaiselle muuten kuin vähätellen tilannetta. Joutuisin varmaan johonkin Niuvaniemeen varmuuden vuoksi. En ole tehnyt enkä tee mitään rikollista, mutta jos ne silti pitäisivät potentiaalisena uhkana. Ei ei, en kehtaa kertoa.
Haluaisin apua
20
311
Vastaukset
- Anonyymi
No mitä olet tehnyt?
- Anonyymi
Olen kiinnostunut liian intensiivisesti ihmisestä tuntemisen aste huomioonottaen. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kiinnostunut liian intensiivisesti ihmisestä tuntemisen aste huomioonottaen. ap
Kuulostaa läheisriippuvuudelta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa läheisriippuvuudelta
Ei läheisriippuvaisuus käsittääkseni tuota tarkoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei läheisriippuvaisuus käsittääkseni tuota tarkoita.
Ei ole, olet ihan oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, olet ihan oikeassa.
Obsessio tai limerenssi voisi osua?
- Anonyymi
Hyvin tyypillinen aihe terapiassa. Ja heillä vaitiolovelvollisuus.
- Anonyymi
Mä tuun sun kanssa sinne Niuvanniemeen 🤣 ja samasta syystä 😂😂😂
- Anonyymi
Ulkopuolisen puolueeton näkökulma voi auttaa ja tuoda ratkaisuja tai työkaluja tilanteeseen. Voi selvitä myös, miksi tilanteeseen on päädytty, mikä sinussa ja hänessä voi vaikuttaa, että sekoilet.
- Anonyymi
Kyllä hän itse tietää miksi hän ei pystynyt sanomaan mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän itse tietää miksi hän ei pystynyt sanomaan mitään.
Tarkoitan, että miksi sinua vetää puoleensa hänen tyyppinen ihminen. Ei kai sinne hänen tunne-elämää mennä selvittämään vaan sinun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitan, että miksi sinua vetää puoleensa hänen tyyppinen ihminen. Ei kai sinne hänen tunne-elämää mennä selvittämään vaan sinun.
Tuo kommentti johon vastasit, ei ollut aloittajalta. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan se on niin, että haluan puhua hänen kanssaan siitä miksi hän toimi niin kuin toimi. Ja haluaisin että hän ymmärtäisi sen etten pysty olemaan hänen kanssaan samassa tilassa, en vain pysty näkemään itseäni sellaisessa tilanteessa. He jotka antoivat hänelle luvan aloittaa projektin tekivät virheen, kun eivät kysyneet aloitukseen lupaa minulta. Miettikää itse jokainen omassa mielessänne olisitteko suostuneet sellaiseen tilanteeseen, mihin minut heitettiin mitään siitä etukäteen kertomatta. Vuosien ajan mitään siitä ymmärtämättä. Jos kautta rantain kertomista ei olisi ollut ollenkaan, olisin voinut tehdä töitä. En ole kaivannut häntä, eikä ole ollut sellaista tunnetta että haluaisin halata häntä. Ehkä paras sana kuvaamaan tunteitani on pysyvä ihmettely siitä, miksi projekti aikoinaan aloitettiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksiriopuvuus niin mitäköhän ongelma niin.
- Anonyymi
Terapia on mukavaa. Voi kerrankin puhua itsestään loputtomasti🤭
- Anonyymi
Et joudu pakkohoitoon, sellaiseen on hyvin korkeat kriteerit.
- Anonyymi
Älä kerro!
-Marko - Anonyymi
Olet vaarallinen ihan jo kamujesi perusteella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152598- 842241
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651760- 561737
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1201299
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571224