Varmaan menen kohta tinderiin ja unohdan sinut😔🤯
Aina vaan odotan viestiä
18
374
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin tapahtuu näin …!❤️😔🤤❤️
- Anonyymi
Ootat sitä et sanon sulle Jälleen
Et rakas hyvää yötä ❤️- Anonyymi
Irl kiitos
- Anonyymi
Se onnse seksiseuran haku mesta helpompaa ois baarista sitä hakea näkee edes mitä on tarjolla
- Anonyymi
Mä käytän jo tinneriä.
- Anonyymi
Olen ollut vuosikausia siellä ihan vain sinua etsiessäni 🥺
- Anonyymi
mene vaan, mä en mene vaan odotan sinisilmäistä miestä.
- Anonyymi
Voi mennä mihin tahansa, kaikkea voi kuitenkaan unohtaa.J
- Anonyymi
Mene vain juksuttumaan ja pelleileen ukkojen kans koska se on sinusta hauskaa no meille on nykysen kanssa tulossa vauva lokakuussa etten ehdi sinua näkemään itsehän aloit pelleilemään
- Anonyymi
Senkus, tuskin hän kovin tärkeä on, kun noin mietit.
- Anonyymi
Se on kyllä niin ahistava paikka. No ehkä sopii joillekin.
- Anonyymi
Mikset aloittaja itse laita viestiä?
- Anonyymi
Ollu siel kokoajan. Puolisolta ”salaa”.
- Anonyymi
Olin tiindedissö siihen asti kymmenen vuotta sitten kunnes palvelu ylensi mut Sydänten sarkiäksi .
Taisin veivata miljoona kertaa vasempaan .
En mee ikinä yhteenkään äppiin kun tiedän etten kohtaa niissä kerää johon olis edes pientä halua tutustua
A-nainen - Anonyymi
En ole tinderissä. Ei ole minun juttu, vaikka yhtä kaipaankin.
Sinisilmäinen mies. - Anonyymi
Kyllä tinderistäkin voi löytää jonkun kivan, on moni löytänytkin, ainakin vähäks aikaa.
- Anonyymi
Hurja uhkaus toi Tinder 🤭
- AnonyymiUUSI
Minäpä löysin ihanan miehen jodelista
Sulan kun ajattelen häntä ❤️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223