Mietin suuresti, miten tuollainen henkilö kuin kamaotski on lähtenyt ehdolle ja otettu ehdokkaaksi? Tunnettu hyvin etenkin takavuosilta...noh, itse en luottaisi mitään yhteistä asiaa hoidettavaksi. Tarkemmin en tietenkään kerro, enkä ihmettele ettei päässyt läpi. Toivottavasti ymmärtää itsekin jättäytyä pois jatkossa. Tuskin, mutta syytä olisi vaikka hävetä.
Kuntavaalit ja kamaotskin
4
278
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan ehkä jätkän aikojentakaa jostain torilta tai barista hillumasta eikä ja jääny mielee mitään hyvä sanottavaa ihme jos asuu porvoossa vieläki oikeesti ? ? ? Aika ei kulta muistoja
- Anonyymi
Olihan täällä ehdokkaana ja taisi päästä läpi muuan nahkatukka natsi, joten ei mitään uutta auringon alla näiden häiriköiden suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan täällä ehdokkaana ja taisi päästä läpi muuan nahkatukka natsi, joten ei mitään uutta auringon alla näiden häiriköiden suhteen.
Sanos muuta. Näitä häiriköitä nimenomaan, jotka kovina kundeina pääasiassa...noh, haastaneet riitaa kännissä aikanaan. Isolla porukalla.
Häpeäporvolaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanos muuta. Näitä häiriköitä nimenomaan, jotka kovina kundeina pääasiassa...noh, haastaneet riitaa kännissä aikanaan. Isolla porukalla.
Häpeäporvolaisia.Jatkan vielä edelliseen, että toiset kasvaa miehiksi ja aikuisiksi, toiset ei kasva ikinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318