Onko jotain ideaa,

Anonyymi-ap

miten tämä, mitä ikinä sitten onkaan, loppuisi?

25

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hänelle: minä en näistä tunteista eroon pääse, vaikka et haluakaan mitään enempää kanssakäymistä.

• Anonyymi

Kyllä minä haluan, mutta se tuntuu mahdottomalta.

• Anonyymi

Avoimuus.

• Anonyymi

Kyllä.

• Anonyymi

Hörhö aika loppuu

• Anonyymi

Joo joudutte ikävä kyllä luopumaan tästä olemattoman töryn etsimisestä myös muiden laitteita koskien

• Anonyymi

Jutellaan ja katellaan?

• Anonyymi

Niin, tämä voisi auttaa.

• Anonyymi

Annetaan ajan kulua?

• Anonyymi

En usko tähän, mutta kuluuhan se.

• Anonyymi

Aika kuluttaa.

• Anonyymi

Olisko juttelu mitään? Sitten joko loppuu haihattelu tai alkaa yhteinen elo. Kuhan ehdotan.
      Nainen sivusta

• Anonyymi

Tuo voi olla hyvä idea. Se, että tuohon pääsee, voi silti olla ylivoimaista.
        Olen nainen myös ja ajattelen erästä miestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on toisinaan hyviäkin ideoita. Ja vaikka keskustelu kuulostaa suunnitelmalta, niin oon sen verran reppana, että suuta en saa auki muuten kuin syödessä. Voe voe, miten voi kaivata näin paljon miestä yhtä ainoaa.
        Nainen sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmas nainen tässä moi! Mikään ei tule koskaan muuttumaan sen miehen suhteen. Ei uskollisuuden puute eikä kikkailut. Ei edes se tule muuttumaan, että tulen naimaan häntä aina. Tiesittepä te siitä tai ette. Hyvää ja epävarmaa tulevaisuutta teille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmas nainen tässä moi! Mikään ei tule koskaan muuttumaan sen miehen suhteen. Ei uskollisuuden puute eikä kikkailut. Ei edes se tule muuttumaan, että tulen naimaan häntä aina. Tiesittepä te siitä tai ette. Hyvää ja epävarmaa tulevaisuutta teille!

😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

Et sinä pimatsu taida uskoa tähän palstasedän loruiluun kunhan yrität lohduttaa iteäsi kun koet kateutta maalittamaasi naista vastaan, joka saa huuomiota, vaikka tuoreempaakin lörtsyä olisi tarjolla tjsp en tiä mistä psyk oosi juantaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä pimatsu taida uskoa tähän palstasedän loruiluun kunhan yrität lohduttaa iteäsi kun koet kateutta maalittamaasi naista vastaan, joka saa huuomiota, vaikka tuoreempaakin lörtsyä olisi tarjolla tjsp en tiä mistä psyk oosi juantaa

Mutta tämä yksinäisen Höhöttäjön maalitus netissä tuskin ratkaisee tätä dilemmaa. Toisekseen boikotti on jo voimassa toisesta syystä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

Onko sulla käpsä tänää työpäivä tiskin takana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen kieli. Onnea sulle uskollisuuden puutteesi kanssa.

• Anonyymi

No senku menet palstasetä turinoimaan jollekin toiselle foorumille ja katsot asiaa uuden ”erittäin älykkään” yleisön silmin

• Anonyymi

Miltä tämä ajatus kuulostaa, verkkomiliisi? Vai aloituksenko muutaman sanan perässä olit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miltä tämä ajatus kuulostaa, verkkomiliisi? Vai aloituksenko muutaman sanan perässä olit?

Uusin fool of the day

• Anonyymi

No enpä gubbe kuule tiiä- ennen pelotti nyt nyt on pilotti? Voimia kaikille kakkaraisille

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe