Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
Oletko ymmärtänyt
158
1546
Vastaukset
- Anonyymi
En. Olen edelleen rakastunut, yksipuolisesti.
- Anonyymi
Onko tuo varmistettu asia? Harmi, jos noin.
- Anonyymi
😓ikävä💖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo varmistettu asia? Harmi, jos noin.
No ei noilla sanoilla, mutta selväksi tuli.
- Anonyymi
Olen ymmärtänyt sen kuinka hyvä tyyppi hän on ja kaipaus sen kun lisääntyy.
- AnonyymiUUSI
❤️
- AnonyymiUUSI
Kivasti sanottu.
- Anonyymi
En. Olen edelleen yhtä pihalla hänen tunteistaan.
- Anonyymi
Voisiko niistä yrittää ottaa selvää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko niistä yrittää ottaa selvää?
Totta kai voi.
- Anonyymi
Olen varmistunut hänestä. Vaikka hän kuinka välillä suuttuisi, raivoaisi ja lepertelisi muille niin hetken kuluttua jo intohimoinen vetovoimamme vetää meidät toistemme luo sillä muiden kanssa emme pysty koskaan kokemaan samaa.
- Anonyymi
Tää vähän naurattaa mua :-D mä en vaan ole raivonnut IRL, enkä omasta mielestäni leperrellytkään, mutta ymmärtäisin, jos hän sen kokisi niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää vähän naurattaa mua :-D mä en vaan ole raivonnut IRL, enkä omasta mielestäni leperrellytkään, mutta ymmärtäisin, jos hän sen kokisi niin.
Tarkoitin niitä tappouhkauksia joita mieheltä sain mutta irl välimme ovat kyllä hyvin ihanat aina olleet kuten tälläkin hetkellä ovat ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin niitä tappouhkauksia joita mieheltä sain mutta irl välimme ovat kyllä hyvin ihanat aina olleet kuten tälläkin hetkellä ovat ❤️
Uhkaukset olivat siis palstalla eli saattoivat olla gubbelta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata omia palstalta juttui vaan
Luottaa siihen mitä irlis tapahtuu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uhkaukset olivat siis palstalla eli saattoivat olla gubbelta
No kuuleppa ku tämä tarinoija on se gubbe itse. Sun näkemys naisista on lievästi sanoen piip piip ja piip jos kuvittelet kenenkään naisen kirjoittavan tällaista ja laittavan vielä sydämen perään. Vohoi kun olet alentuva ohjailija
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nonnii justiinsa kaksoisliekkipalstasetå- rakkaus voittaa. Hyppäähän hankeen vaikka huru-ukko
- Anonyymi
Heräsi ajatuksia ja kysymyksiä alussa, ja niitä on vain kertynyt lisää.
- Anonyymi
Ei muuta kuin kyselemään
- Anonyymi
En. Ihan samalla tavalla hän on välinpitämätön kuin aiemminkin.
- Anonyymi
En oo välinpitämätön
Oon sellainen joka sun kanssa pitääkin olla ettet
Ajaudu väärään suuntaan
Pois sun aidon itsen parista
Joka on yliherkkä itkupilli ei sovi dominovan naisen elämään kyllä yhtään.
Parempi van että etsii toisen oikeasti herkän
tunteellinen ,ujon ja nolon
Ja lopettaa ne kaikki typerät ja hullut villit tai viha ajatelmansa kun hän itse henkilönä sovi yhtään niitä toteuttamaan .
Sori ei vittu
susta ei oo siihen!
Miehelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo välinpitämätön
Oon sellainen joka sun kanssa pitääkin olla ettet
Ajaudu väärään suuntaan
Pois sun aidon itsen parista
Joka on yliherkkä itkupilli ei sovi dominovan naisen elämään kyllä yhtään.
Parempi van että etsii toisen oikeasti herkän
tunteellinen ,ujon ja nolon
Ja lopettaa ne kaikki typerät ja hullut villit tai viha ajatelmansa kun hän itse henkilönä sovi yhtään niitä toteuttamaan .
Sori ei vittu
susta ei oo siihen!
Miehelle.Joo oon nainen. 🙄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo oon nainen. 🙄
🤭
- Anonyymi
Että hän voi satuttaa tosi pahasti aivan yllättäen ja että hänellä on paljon rooleja ja naamiota. Siksi ystävällisyys voi olla petollisinta.
- AnonyymiUUSI
Hänellä ei ole rooleja ja naamioita. Siskot pitää niistä huolen.
- AnonyymiUUSI
Pääsiäisenä voisi pitää täällä naamiaisbileet ?
- AnonyymiUUSI
Uua luua halinna luua. Tähän provoosi on palstasetä pakko mainita, että ei pidä ottaa henkilökohtaisesti jos sutkin käytöksen kohde onkin parempi pokerinaama. Lisään myös että naurettavan luonnekuvan piirtelyn ei kannattaisi olla keskenään niin jyrkässä ristiriidassa, että se olisi edes jollain tapaa uskottava vrt kiero-hyväuskoinen jne
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uua luua halinna luua. Tähän provoosi on palstasetä pakko mainita, että ei pidä ottaa henkilökohtaisesti jos sutkin käytöksen kohde onkin parempi pokerinaama. Lisään myös että naurettavan luonnekuvan piirtelyn ei kannattaisi olla keskenään niin jyrkässä ristiriidassa, että se olisi edes jollain tapaa uskottava vrt kiero-hyväuskoinen jne
Osaan se minäkii mairea nääs olla- hymyä hymyä ja sitten matto jalkojen alta. Musta olis voinu tulla mestari ko kentällä ns
- Anonyymi
Kyllä. Kyllä.
- Anonyymi
Haluatko kertoa tarkemmin?
- AnonyymiUUSI
A-nainen?
- Anonyymi
hän on hyvin paljon kunnollisempi ja kiltimpi ja parempi ihminen muhun verrattuna
- Anonyymi
Miten tuohon päädyit?
- Anonyymi
Samaa mietin minä yhest miehestä
Et ei vittu mun pakko vaan pysyä
Siitä kaukana eikä järvellä yhtään
Enempää häntä tai hänen elämäänsä.
Minkä tiedän et kykenisin tekemään
Kyllä
Naiselta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mietin minä yhest miehestä
Et ei vittu mun pakko vaan pysyä
Siitä kaukana eikä järvellä yhtään
Enempää häntä tai hänen elämäänsä.
Minkä tiedän et kykenisin tekemään
Kyllä
NaiseltaNo hyvä pysy naisina esiintyvä setä kaukana kaikista miehistä ja kiusaa naisia mielluummin. Siihen sinun(kin) rahkeet ehkä just ja just riittää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuohon päädyit?
Sinä se olisit heti omimassa nämä palstaäijän itseään nostavat kommentit. Olet narsisti ja varsin harhainen sellainen. Ehkä tämä tällainen teksti on tietyn mentaliteetin omaaville miehille tosi legit esim suhteessa tuntemattomaan naiseen, joka voisi aivan hyvin kertoilla täällä, että kuinka paljon parempi ihminen ”hän” on
- AnonyymiUUSI
Mikä siinä mahtaa olla pelipussihousuja repivää, että kirjoittaa rivien välissä joidenkin miesten olevan juuri niin surkeita, että naisten kiusaaminen on ainoa mikä elämässä onnistuu? Eikö tämä touhu juuri osoita sitä samaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä mahtaa olla pelipussihousuja repivää, että kirjoittaa rivien välissä joidenkin miesten olevan juuri niin surkeita, että naisten kiusaaminen on ainoa mikä elämässä onnistuu? Eikö tämä touhu juuri osoita sitä samaa
Ja lopuksi vaikka kuinka eläisit pää seessä perussuomalaisittain, niin muiden sanan- ha ilmaisun vapaus on sellsinen asia minkä yli ei kävellä varsinkaan tällä tavalla mitä te reppanat yritätte
- Anonyymi
Joo. Ei olekaan tunteita mua kohtaan.
- Anonyymi
Oletko täysin varma asiasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko täysin varma asiasta?
Ei muuta vaihtoehtoa ole, ei hän muuten sellaista "sanoisi".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta vaihtoehtoa ole, ei hän muuten sellaista "sanoisi".
No mitähän on sanonut, herää kysymys?
- Anonyymi
Joo
Kyseinen mies on liian herkkä ja epäilevä ja epäluotettava pääsemään minun elämäni osaksi oikeasti.
En pystynyt luottamaan häneen olenkaan.
A nainen .- Anonyymi
...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
...
Millä tavalla tämä palstasedän naisena esiintyen kirjoitettu analyysi liittyykään mihinkään tällä kertaa, satujen poju?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla tämä palstasedän naisena esiintyen kirjoitettu analyysi liittyykään mihinkään tällä kertaa, satujen poju?
Lisään, että tämä sivustakertojan rooli ollakseen edes jotain on niin betamiehen käytöstä kuin olla ja voi. Koskee eritoten tätä ns vemppausosastoa, jossa rooli on niinikään tiedottaa menemään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisään, että tämä sivustakertojan rooli ollakseen edes jotain on niin betamiehen käytöstä kuin olla ja voi. Koskee eritoten tätä ns vemppausosastoa, jossa rooli on niinikään tiedottaa menemään
Ja jotain niin ikään täyttä hevon peetä puhuvaa toveriaan panomieheksi ylistäen. Mahdollisesti esim juuri näin. Kuka lie tällaisen ylennyksen saanut ja millä perusteella, noh sillä tuskin merkitystä, hyviä arvauksia toki on
- Anonyymi
Hän ei ollut kaivattu ja olen jo pidemmän aikaa ollut sitä mieltä, etten halua olla hänen kanssaan koskaan missään tekemisissä!
- Anonyymi
Mitä sä sitten täältä haet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä sitten täältä haet?
Kirjoittaa tänne toisten asioita hämmentääkseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kiusaamista ja jos kaivattusi tunnistaa sinut voi teh rikosilmoituksen.
Kannattaa kuule lopettaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No millähän logiikalla nämä palstasedän puutaheinää kommentit hämäisi ketään? Omassa päässä on vika näin ollen ja ote keskustelupalstaan ehkä hieman vääristynyt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kiusaamista ja jos kaivattusi tunnistaa sinut voi teh rikosilmoituksen.
Kannattaa kuule lopettaa.Miten tämä jänkytytyksesi palstasedälle nyt taas liittyykään siihen hevon vadelman kaivattuun? Siitä tulikin mieleeni mainita, että aina voi halutessaan testata systeemiä ja marssia verkkosivuille kuvakaappauksiensa kanssa vaatimaan toimenpiteitä, mutta kysesssä on luultavasti vain oma kokemus ja se ei riitä kynnyksien ylittymiseen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä jänkytytyksesi palstasedälle nyt taas liittyykään siihen hevon vadelman kaivattuun? Siitä tulikin mieleeni mainita, että aina voi halutessaan testata systeemiä ja marssia verkkosivuille kuvakaappauksiensa kanssa vaatimaan toimenpiteitä, mutta kysesssä on luultavasti vain oma kokemus ja se ei riitä kynnyksien ylittymiseen
Eli. Tarkoitan sitä, että edellinen mölyäjä rinnastaa jonkun abstaktin kaivatun kirjoittelemaan kaikkea hyvässä ja pahassa, eli elää selvästi harhojen vallassa. Kommentin funktio oli muutenkin lisätä suhteellisuudentajua yleisellä tasolla. No niiin webbana, onhan tämäkin sinne päin eli päin sanonko mitä, mutta koitahan nyt haalia jotain edes🥱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli. Tarkoitan sitä, että edellinen mölyäjä rinnastaa jonkun abstaktin kaivatun kirjoittelemaan kaikkea hyvässä ja pahassa, eli elää selvästi harhojen vallassa. Kommentin funktio oli muutenkin lisätä suhteellisuudentajua yleisellä tasolla. No niiin webbana, onhan tämäkin sinne päin eli päin sanonko mitä, mutta koitahan nyt haalia jotain edes🥱
Huomaa kyllä että millaisen tekstin myötä seuraava kommentti viipyy jossain bittiavaruudessa kun itsevaltuutettu suvereeni toimija painaa hiki p hatussa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa kyllä että millaisen tekstin myötä seuraava kommentti viipyy jossain bittiavaruudessa kun itsevaltuutettu suvereeni toimija painaa hiki p hatussa
Eli täällä kiinnostusta herättää mm seuraava sanasto -viranomaiset, rikosilmoitus
- AnonyymiUUSI
Voi mikä helpotus. Nyt voin keskittyä toiseen kybällä.
- Anonyymi
Ei ole muuttunut ajatus hänestä. Se on kaunis ja katsoo vähän.
- AnonyymiUUSI
Onko hän myös intohimoinen ja vaalea? <3
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän myös intohimoinen ja vaalea? <3
Intohimosta tietoakaan, vetelys o 🙄
- Anonyymi
Laitan vaikka tänne, jos se lähellä asuva nainen sattuisi lukemaan, kun irl kontaktia ollaan vältelty. Hieman yli viikko sitten toin ilmi epäluuloni tilannetta kohtaan. Että onko aitoa vai ajankuluvedätystä. Kirjoitit, että aitoa ja oman suhtautumiseni perusteella olisi pitänyt jättää siihen mutta tunteet eivät toimi katkaisijasta. Olen sen jälkeen taikinoinut tätä ja järjellä lisättynä olemme kuin yö ja päivä. Erilaiset. Erilaiset elämäntilanteet. Ainoa yhdistävä seikka on täällä törmäys ja irlissä, noh, tajuat kyllä. Jos ja uskon, että huomaat tämän ja tunnistat itsesi, niin tiedät että olen vitkutellut oman puoleni suhteen niin tähän se loppuu. Nyt. Meidän on viisainta jatkaa edelleen eri teillä. Sinä haet selkeää parisuhdetta kaikilla fyysisillä mausteilla ja minua puolestaan nykyään ohjaa uskon puute ja kyynisyys. Näen vain hyödynetsijöitä kaipuustani huolimatta. Ristiriitaista, tiedän ja korostan että en tässä syytä ketään, ainoastaan omaa venähtänyttä päätöstäni. Kuitenkin luotan, että jatkossakin voimme tervehtiä, kun satumme samaan aikaan autoille tai ovelle. En jännitä kohtaamisia, eikä tässä kenenkään tarvitse mihinkään sisällekään lukittautua. En ajattele tapahtunutta pahalla, ei syytä. Tässä on pääsiäiseen vielä aikaa ja uskon, että huomaat lukea tämän sitä ennen. Kiitos kärsivällisyydestäsi, kaikkea hyvää sinulle, edelleen vilpittömästi. Mieheltä, hyvin läheltä.
- Anonyymi
Nostan tätä harvakseltaan ylös. Mieheltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nostan tätä harvakseltaan ylös. Mieheltä.
Hei. Nostan vielä. Mieheltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Nostan vielä. Mieheltä.
Minkälainen auto naisella on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aasialainen katumaasturi. Mieheltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Liitytkö tähän viestiin 18:55:11, Eli kyseisellä naisella oma A -auto. ?
- AnonyymiUUSI
Olit siis tuonut ilmi naiselle sanan aitoudesta ym.?
Ja hänellä oma auto?
Ilmeisesti ei sitten minulle jos nämä ovat seikat piti olla jotta oikealle henkilölle osoitettu.
- Anonyymi
Minusta tuntuu, että hän on tosissaan minun suhteeni. Tajusin tän, kun viime viikolla tuijotettiin toisiamme silmiin.
- AnonyymiUUSI
Mikä päivä tuijotitte?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä päivä tuijotitte?
Ehkä maanantaina. En ole varma.
- AnonyymiUUSI
Olen. Haluatko ķuulla?
- AnonyymiUUSI
En oikeastaan.
- AnonyymiUUSI
Kaksoismoralismi. Tekee juuri sitä mistä minut tuomitsi. Jos lusikalla antaa jne.
- AnonyymiUUSI
Se on kaksinaismoralismi. Itse en ole tuominnut mistään kaivattuani. Hän taisi vain luulla niin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on kaksinaismoralismi. Itse en ole tuominnut mistään kaivattuani. Hän taisi vain luulla niin.
Miksi hän sitten luulee niin?
- AnonyymiUUSI
Luotan jostain syystä enemmän häneen.
- AnonyymiUUSI
❤️❤️❤️Kiva kuulla. Tärkeä asia. Minäkin luotan häneen, mutta tulevaisuus on epävarma. Haluaisin nähdä häntä muualla kuin siellä missä yleensä. Ei hänellä varmaan ole aikaa.. Tai siis.. Välillä voi ollakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️Kiva kuulla. Tärkeä asia. Minäkin luotan häneen, mutta tulevaisuus on epävarma. Haluaisin nähdä häntä muualla kuin siellä missä yleensä. Ei hänellä varmaan ole aikaa.. Tai siis.. Välillä voi ollakin.
Aika on tekijä......
https://m.youtube.com/watch?v=yOZB6mNqhuA - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulle on aina aikaa. Tuun kyllä parantamaan omaa kommunikointii koska en haluu jännityksen takia antaa epäselviä merkkejä vaan tehdä selväks sen että haluun sut ja siitä asti halunnut kun ekaa kertaa meidän katseet kohtas. Siks jos vastaat myöntyvästi IRL niin tullaan todellakin näkemään ihan muualla kun siellä missä yleensä ollaan nähty. Voidaan siellä sitten paljon vapautuneemmin jutella ja se sitten saattaa johtaa johonkin kauniiseen mutta niin luonnolliseen asiaan 🤩 voi sitten muut juoruta kun näkee meidät kävelemässä käsi kädessä kaupungilla 😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulle on aina aikaa. Tuun kyllä parantamaan omaa kommunikointii koska en haluu jännityksen takia antaa epäselviä merkkejä vaan tehdä selväks sen että haluun sut ja siitä asti halunnut kun ekaa kertaa meidän katseet kohtas. Siks jos vastaat myöntyvästi IRL niin tullaan todellakin näkemään ihan muualla kun siellä missä yleensä ollaan nähty. Voidaan siellä sitten paljon vapautuneemmin jutella ja se sitten saattaa johtaa johonkin kauniiseen mutta niin luonnolliseen asiaan 🤩 voi sitten muut juoruta kun näkee meidät kävelemässä käsi kädessä kaupungilla 😘
Koskahan nämä eksistentiaaliset yksinpuhelut realisoituu sulle palstasetä naiseksi, joka todellakin haluaa että etenee?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koskahan nämä eksistentiaaliset yksinpuhelut realisoituu sulle palstasetä naiseksi, joka todellakin haluaa että etenee?
Että ei se tämäkään kommentti sitten natsannut jos webbana sitä pierua kehräsi
- AnonyymiUUSI
Tajusin tänään että olis ollu aikaa mennä vaikka kuuhun, yhdessä. 🤔 Mutta ei me uskalleta. 🤦🏻♀️
- AnonyymiUUSI
Kyllä,
piti antaa mudan laskea lammen pohjaan, nyt selvästi:
1. Kaikki voimansa menee itsestä huolehtimiseen, mikä aiheuttaa noidankehän. Toisin sanoen hän ei kykene tekemään muille hyvää, ei pahuuttaan vaan voimattomuuttaan.
2. Hän on opetellut neutraalin / muita miellyttävän supliikin, koska ei uskalla olla omana itsenä maailmassa. Ja hän pelkää mutta ajoittain ihailee ihmisiä joilla on ”ääni”.
3. Hän ei ole kainaloon hakeutuva beibe, rakastajatar tms.
Eli ei minun tyyppiäni.
Minulle nainen kumppanina on yhtä kuin se, jota taluttaa ympäri maailmaa, hotellihuoneesta toiseen ja mieluiten lopulta yhteisen kodin makkariin.
Rakkaus on sokea,
voin vahvistaa. 😐- AnonyymiUUSI
Olisin kainalossa jos toinen ottaisi sinne. 🤦🏻♀️
- AnonyymiUUSI
Mikäs rakkaus on sokea? Eikö tuo just ole helposti talutettavissa? Ei ole vitsi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisin kainalossa jos toinen ottaisi sinne. 🤦🏻♀️
Sama
- AnonyymiUUSI
Ootko J mies
Sillä jos oot. Nyt oot todella lähellä totuutta.
Eksäki hermostu muassa tohon 3 osioon
Tunsi olonsa hylätyksi kun en kienannu antaas huomioon 24/6
Saati et nauttisin olla kuin esittely esine
Suoraa pirnolefgoista ...
Mä kaipaa valokeilaan ihan sillä tavoin
Mun tekemät jutut kyllä saa laajaskin huomiota.
Mun osa on olla enempi se kaiken takapiru
tähtien lähellä kun se johon huomio osuu
Niin on ja on ollu aina ..
Tää olis musta kaikkein rehellisin arvio
Kiitos
A nainen. - AnonyymiUUSI
1. Hän käy töissä ja ei läheskään joka päivä ole täällä. Väritettynä kyllä, puhut siis toisten kanssa.
2. Hän ei pelkää mitään ja kun on täällä vastaa niihin ketjuihin kuin huvittaa. Pitää ihmisistä ketkä ovat fiksuja, luovia, avarakatseisia. Normaaleja.
3. Totta. En pidä valehtelijoista. Et ole tutustumisen arvoinen. - AnonyymiUUSI
Aika kova veto tuntematta ihmistä ollenkaan vaan uskot mitä uskot palstan kirjoituksista.
Soitan siskolle että on saanut uuden fanaattisen ihastuneen perään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko J mies
Sillä jos oot. Nyt oot todella lähellä totuutta.
Eksäki hermostu muassa tohon 3 osioon
Tunsi olonsa hylätyksi kun en kienannu antaas huomioon 24/6
Saati et nauttisin olla kuin esittely esine
Suoraa pirnolefgoista ...
Mä kaipaa valokeilaan ihan sillä tavoin
Mun tekemät jutut kyllä saa laajaskin huomiota.
Mun osa on olla enempi se kaiken takapiru
tähtien lähellä kun se johon huomio osuu
Niin on ja on ollu aina ..
Tää olis musta kaikkein rehellisin arvio
Kiitos
A nainen.Ja Toi ykkönen
Itsestä huolehtiminen sairauden ja köyhyyden kera vie multa voimat .
Ei tässä olla oikein keskittyneitä ihmieiin ympärillä . Ei edes siihen rakkauteen
Vaikka miten tahtois .
Keho ei pysy tahdissa ja vaatii lepoa...
Joka sit tulkitaan monin eri tavoin .
Ja aiheuttaa pahaa mieltä
ja kuuluu toa oo. Hylännyt marinas sun muuta .
Mä en vain jaksa... Ja voi kun on hankalaa ja vaikeaa... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja Toi ykkönen
Ei tässä olla oikein keskittyneitä ihmieiin ympärillä . Ei edes siihen rakkauteen
Vaikka miten tahtois .
Mä en vain jaksa... Ja voi kun on hankalaa ja vaikeaa...Mulla on yhtä ihana sisko. Hoitaa sut kuntoon kesäksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja Toi ykkönen
Vaikka miten tahtois .
Mä en vain jaksa... Ja voi kun on hankalaa ja vaikeaa...Käy palstasetä vaikka terkkarilla kysymässä mielipiteitä siitä, että miten saisit paremmin yhteyden kehoosi. Oikeastaan kommentoin sulle ylipäätään muiden kiusaksi, sellaisten joilla on tarve leimata kaikkein kälyisimät kommentit jonkun tietyn piikkiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Käy palstasetä vaikka terkkarilla kysymässä mielipiteitä siitä, että miten saisit paremmin yhteyden kehoosi. Oikeastaan kommentoin sulle ylipäätään muiden kiusaksi, sellaisten joilla on tarve leimata kaikkein kälyisimät kommentit jonkun tietyn piikkiin
Huomenta verkkomiliisi joko räätälöinti alkaa näyttää siltä miten on saneltu, että sen tulisi näyttää? Onnea simasuu sullekkin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta verkkomiliisi joko räätälöinti alkaa näyttää siltä miten on saneltu, että sen tulisi näyttää? Onnea simasuu sullekkin
Ei oikea työ ole mitään bipolaarista mielikuvien tyrkyttämistä kuin poikuutta aikoinaan hox
- AnonyymiUUSI
Veivari, roikottaja tai vastuunpakoilija. Ei tätä muuten mikään selitä.
- AnonyymiUUSI
No miten se sun oma käytös, oletko miettiny?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä.
- AnonyymiUUSI
Taidat olla mustamölyapinan sukulainen, hih
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika abstrakteja nämä vastakkainasettelut, mitä käyt palstasedän kommenttien kautta läpi…
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän hänen mielensä liikkeitä nykyään paljon paremmin.
- AnonyymiUUSI
Mikä niissä ennen oli niin vaikea ymmärtää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä niissä ennen oli niin vaikea ymmärtää?
Ei tuntenut silloin ja nyt vielä vähemmin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuntenut silloin ja nyt vielä vähemmin.
Silti ymmärrät paremmin?
- AnonyymiUUSI
On lopulta aika kylmä nainen 🥶
- AnonyymiUUSI
Miten ilmenee?
- AnonyymiUUSI
Itsestä saattaa sen kuvan saada kun en uskalla näyttää lämpöä. Annan sitten nimittäin kaiken.
- AnonyymiUUSI
Tosi Cool🌬❄️🌡
- AnonyymiUUSI
Ooh
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten ilmenee?
Joku se jaksaa täällä aina kärtellä anonyymeilta mitä tahansa naisiin liittyvää negatiivista tarinaa, minkä yhdistää obsession kohteeseensa. Ajattelussa on lievästi sanoen psy koottisia piirteitä. Onko kommentti rikollinen?
- AnonyymiUUSI
Se,että mitä täällä lukee on irl jotain muuta.
- AnonyymiUUSI
Kun se kirjoittaja ei ole välttämättä se, keneksi luulee🤔
- AnonyymiUUSI
On tietysti, jos siellä IRL ei ole mitään välejä, eikä kommunikointia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On tietysti, jos siellä IRL ei ole mitään välejä, eikä kommunikointia.
Joo mun tapaukses kumpikaan ei osaa kommunikoida tai tavata irlis
Mut Töölö Prkl juttu jatkuu 🤣 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo mun tapaukses kumpikaan ei osaa kommunikoida tai tavata irlis
Mut Töölö Prkl juttu jatkuu 🤣Osaa jos tietää oikean:)
- AnonyymiUUSI
En ole muuttanut mielipidettä, en vaan pysty muodostamaan sitä, että on tukalaa.
- AnonyymiUUSI
Hän on luultavasti viimeiset pari vuotta vaan naureskellut ja puhunut muille pahaa minusta. Näkee entisten yhteisten tuttujen ilmeestä. Kyllähän se tuntuu tosi pahalta, mutta ei kai sille voi muuta, kuin vältellä heitä kuin ruttoa.
- AnonyymiUUSI
Täysin sama fiilis yhteisistä tutuista. Itse en muuta ole kuin kehunut. Ja se vasta nolottaakin nyt.
- AnonyymiUUSI
Olen ymmärtänyt kaiken jo vuosia sitten, mutta se ei johdu pelkästään niistä tiedoista, etten ole koskaan halunnut häntä. Syy on se, ettei hän ole millään tavalla sellainen ihminen joista pidän. Hän ei herätä minkäänlaisia kiinnostuksen tunteita!
- AnonyymiUUSI
Hän rakasti yhtä ei ikinä ketään toista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän rakasti yhtä ei ikinä ketään toista.
Tuokin on sanottu täällä monta kertaa. Aina saa haaveilla näköjään hyvällä tai pahalla.
- AnonyymiUUSI
Vuosia sitten kertoo sen että sinulla ollut useita hän ihastuksia.
- AnonyymiUUSI
Kuinka sellainen olisi sitten kaivattu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka sellainen olisi sitten kaivattu.
No eihän näissä palstasedän tarinallisuuksissa ole edes kyse siitä tun kaipaamisesta mistä toiset jankkaa jatkuvasti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vuosia sitten kertoo sen että sinulla ollut useita hän ihastuksia.
Eikö se ole erotomaaninen ihminen ihan luonnollistakin, että ihastuksia tulee ja menee? Tunnut aina jumahtavan hetkeksi aikaa johonkin tiettyyn palstaäijän kommenttiin hapattamaan jonnin joutavia
- AnonyymiUUSI
Menin nurin hänen toimestaan, ja ymmärrän nyt että se oli tarpeen. Tiedän nyt paremmin missä seistä.
- AnonyymiUUSI
Toivoisin
Et mies jonka rikoin tajuasi et ei hitto
aina ei ookkasnnniin paha asia päästää jostakusta irti ja kulkea etiäpäin
Naiselta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivoisin
NaiseltaToivoit rikkovan mutta et onnistunut siinä. Pidä vain omista asioistasi huolta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivoit rikkovan mutta et onnistunut siinä. Pidä vain omista asioistasi huolta.
Kelle kuvittelet kirjoittavasi :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivoit rikkovan mutta et onnistunut siinä. Pidä vain omista asioistasi huolta.
Kiitos tiedosta sä sivulta sen tiedätkin taas ..
Tyyppi on varmaan huvikseen sit vinkunu kk et miten rikki se on tuol irlis
Kun asiat ei menny niin ku toivo😂
Mut hyvä jos jaksaa jatkaa etiäpäin
Upeaa suorastaan . Vau ,💪 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta sä sivulta sen tiedätkin taas ..
Tyyppi on varmaan huvikseen sit vinkunu kk et miten rikki se on tuol irlis
Kun asiat ei menny niin ku toivo😂
Mut hyvä jos jaksaa jatkaa etiäpäin
Upeaa suorastaan . Vau ,💪Kuka tää hän täällä on joka pyörii monissa ketjuissa ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tää hän täällä on joka pyörii monissa ketjuissa ?
J-mies ja T-nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kuvittele ..
Tietää tasan kelle vastasi .
Tosin asiat alkaa pitkälti olla nii .sselviö et ei tarvi pääsiäisen jälkeen enöö Suomi 24
tulla ..
Odotan hiukan kauhulla kyllä et
Tuleeko muita seurauksia irl .
Mut asiat selviää kyllä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu uteliaille
Riittää kun me tiedetään se
Asiaa on käsitelty hyvin ..
Pian ei enää tarvi ❤️
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä kirjoittaa pirpana Hyvä aina itselleen. Joko on haikea huomen? Kellonajasta päättelin, että rapelia pukkaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on palstasetä se yksinpujelujargoneineen. Kuivui kasaan sinun tarinallisuus kenties jo ajat sitten. Jos ja kun ei ole muuta elämää kuin vatvoa suomi24n kirjoituksia oman elämänsä uutispäällikkönä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivoisin
NaiseltaEli käyt tass naisena esiintyvä setä läpi sitä, että joku niistä leideistä vuosikymmenten varrella sanoi, että painu hiiteen en laske ees viiteen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on palstasetä se yksinpujelujargoneineen. Kuivui kasaan sinun tarinallisuus kenties jo ajat sitten. Jos ja kun ei ole muuta elämää kuin vatvoa suomi24n kirjoituksia oman elämänsä uutispäällikkönä
Joo eli sinä 2 eri persoonalla
Muut ei edes puhu sun mielikuvitus hahmoista
Koko sivustolla
Mut sä jaksat roskata joka ketjun paskalla
Hankkisit oikean elämän joskus.
- AnonyymiUUSI
Olen ymmärtänyt pienen osan siitä mikä tekee hänestä hänet. Jos ymmärtäisin kaiken olisin hän.
- AnonyymiUUSI
Hiljaisena näkee paljon enemmän kuin mitä saattoi tulla ajatelleeksi. Sisäinen elämänsä on normaalia vaikka kuinka tahtoisi mystifioida sen salaperäiseksi. Ja todellisuudentajunsa lyö aika ajoin ällikällä.
- AnonyymiUUSI
Tämä. Jotenkin mä luulen, että hän myös tietää enemmän asioita minusta, kun on hiljaisempi. Se johtuu siitä, että kirjoitan enemmän jos en löydä viitteitä hänestä. Hauskasti kirjoitat mystifioinnista. Tuohon myös itse menen usein.
Jäin miettimään, että mitenhän kaivattusi todellisuudentaju on yllättänyt sinut. Itse olen melko sekaisin monista asioista hänen suhteensa. Välillä tunnistan kuin äänensä ja sitten vajoan taas kuvitelmiin ja omiin mietteisiini. - AnonyymiUUSI
Sellainen mies
- AnonyymiUUSI
Onko se syy miksi tykkäät?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko se syy miksi tykkäät?
Taidat olla kehuja ja tunnustusta kalastava mies, kun nämä palstaäijän höpinät imartelee sinua. Naisen sen sijaan kannattaa ottaa heti jalat alle jos kuulee vastaavaa ylikarismaattista kieuntaa. Se ero meissä sukupuolittain nääs on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla kehuja ja tunnustusta kalastava mies, kun nämä palstaäijän höpinät imartelee sinua. Naisen sen sijaan kannattaa ottaa heti jalat alle jos kuulee vastaavaa ylikarismaattista kieuntaa. Se ero meissä sukupuolittain nääs on
O' sweet mama s shootin every morning und nightntime
- AnonyymiUUSI
Pidän hänen aurastaan tai jostain. Pidän hänestä. En ole muuttanut mielipidettä. Pitäisikö?
- AnonyymiUUSI
Ei varmaan. Miksi olet vielä täällä kaipaamassa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Onhan se aika hassua. Ajatteleekohan hän minua ollenkaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En osaa äkkiseltään vastata, miksi olen täällä edelleen.
- AnonyymiUUSI
Mitä ois pitän ymmärtää ja miksi mun olisi tarvinnu omaa mielipidettäni muuttaa miksikään sen mä hokasin jo ajat si et hää ihte päätti jo kauan si että saa mut tavalla tai toisella omakseen
- AnonyymiUUSI
Miksi ei ole vielä saanut?
- AnonyymiUUSI
Kyllä, ymmärsin sen että mies ei enää vaan rakastanut. Eikä koskaan rakastanut niinkuin minä. Reilu 4 vuotta, annoin enemmän mitä itse sain. Nyt jäi vaan paha mieli ja katkeruus tästä kaikesta.
- AnonyymiUUSI
Onko 4 vuoden takainen mies todella vielä täällä ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko 4 vuoden takainen mies todella vielä täällä ?
No koitappa sinä naisina esiintyvälle äijälle pätevä räpläillä vaikka tätä kommenttia. Ellet sitten ole niitä jotka uskoo jollain tapaa palstasedän luomaan hattaraiseen maailmaan
- AnonyymiUUSI
Olen ymmärtänyt kaiken jo pidemmän aikaa ja minulle on ollut selvää se jo useamman vuoden ajan, että pidän vain saman ikäisistä miehistä kuin itse olen. Ikäeroa voi olla vain viisi vuotta!
- AnonyymiUUSI
Tämä on oman itsesi mielen tuotos. Minulla omani. Voihan sitä yrittää keskustella, mutta vaikeaa se on ;)
- AnonyymiUUSI
Samaan olen päätynyt, jos olet kaivattuni mies ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaan olen päätynyt, jos olet kaivattuni mies ;)
No aivan varmasti olen vaikka mitä, mutta kyllä mä nainen olen tähän asti ollut 😄
- AnonyymiUUSI
En nyt tiedä ihan just viime aikoina, mutta onhan tässä vuosien varrella tullut ymmärrettyä hiton monta häneen liittyvää "pulmaa".
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152598- 842241
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651760- 561737
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1201299
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571224