Oletko ymmärtänyt

Anonyymi-ap

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?

158

1546

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En. Olen edelleen rakastunut, yksipuolisesti.

• Anonyymi

Onko tuo varmistettu asia? Harmi, jos noin.

• Anonyymi

😓ikävä💖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo varmistettu asia? Harmi, jos noin.

No ei noilla sanoilla, mutta selväksi tuli.

• Anonyymi

Olen ymmärtänyt sen kuinka hyvä tyyppi hän on ja kaipaus sen kun lisääntyy.

• Anonyymi
        UUSI

❤️

• Anonyymi
        UUSI

Kivasti sanottu.

• Anonyymi

En. Olen edelleen yhtä pihalla hänen tunteistaan.

• Anonyymi

Voisiko niistä yrittää ottaa selvää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisiko niistä yrittää ottaa selvää?

Totta kai voi.

• Anonyymi

Olen varmistunut hänestä. Vaikka hän kuinka välillä suuttuisi, raivoaisi ja lepertelisi muille niin hetken kuluttua jo intohimoinen vetovoimamme vetää meidät toistemme luo sillä muiden kanssa emme pysty koskaan kokemaan samaa.

• Anonyymi

Tää vähän naurattaa mua :-D mä en vaan ole raivonnut IRL, enkä omasta mielestäni leperrellytkään, mutta ymmärtäisin, jos hän sen kokisi niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää vähän naurattaa mua :-D mä en vaan ole raivonnut IRL, enkä omasta mielestäni leperrellytkään, mutta ymmärtäisin, jos hän sen kokisi niin.

Tarkoitin niitä tappouhkauksia joita mieheltä sain mutta irl välimme ovat kyllä hyvin ihanat aina olleet kuten tälläkin hetkellä ovat ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin niitä tappouhkauksia joita mieheltä sain mutta irl välimme ovat kyllä hyvin ihanat aina olleet kuten tälläkin hetkellä ovat ❤️

Uhkaukset olivat siis palstalla eli saattoivat olla gubbelta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata omia palstalta juttui vaan
        Luottaa siihen mitä irlis tapahtuu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uhkaukset olivat siis palstalla eli saattoivat olla gubbelta

No kuuleppa ku tämä tarinoija on se gubbe itse. Sun näkemys naisista on lievästi sanoen piip piip ja piip jos kuvittelet kenenkään naisen kirjoittavan tällaista ja laittavan vielä sydämen perään. Vohoi kun olet alentuva ohjailija

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nonnii justiinsa kaksoisliekkipalstasetå- rakkaus voittaa. Hyppäähän hankeen vaikka huru-ukko

• Anonyymi

Heräsi ajatuksia ja kysymyksiä alussa, ja niitä on vain kertynyt lisää.

• Anonyymi

Ei muuta kuin kyselemään

• Anonyymi

En. Ihan samalla tavalla hän on välinpitämätön kuin aiemminkin.

• Anonyymi

En oo välinpitämätön
        Oon sellainen joka sun kanssa pitääkin olla ettet
        Ajaudu väärään suuntaan
        Pois sun aidon itsen parista
        Joka on yliherkkä itkupilli ei sovi dominovan naisen elämään kyllä yhtään.
        Parempi van että etsii toisen oikeasti herkän
        tunteellinen ,ujon ja nolon
        Ja lopettaa ne kaikki typerät ja hullut villit tai viha ajatelmansa kun hän itse henkilönä sovi yhtään niitä toteuttamaan .
        Sori ei vittu
        susta ei oo siihen!
        Miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo välinpitämätön
        Oon sellainen joka sun kanssa pitääkin olla ettet
        Ajaudu väärään suuntaan
        Pois sun aidon itsen parista
        Joka on yliherkkä itkupilli ei sovi dominovan naisen elämään kyllä yhtään.
        Parempi van että etsii toisen oikeasti herkän
        tunteellinen ,ujon ja nolon
        Ja lopettaa ne kaikki typerät ja hullut villit tai viha ajatelmansa kun hän itse henkilönä sovi yhtään niitä toteuttamaan .
        Sori ei vittu
        susta ei oo siihen!
        Miehelle.

Joo oon nainen. 🙄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo oon nainen. 🙄

🤭

• Anonyymi

Että hän voi satuttaa tosi pahasti aivan yllättäen ja että hänellä on paljon rooleja ja naamiota. Siksi ystävällisyys voi olla petollisinta.

• Anonyymi
        UUSI

Hänellä ei ole rooleja ja naamioita. Siskot pitää niistä huolen.

• Anonyymi
        UUSI

Pääsiäisenä voisi pitää täällä naamiaisbileet ?

• Anonyymi
        UUSI

Uua luua halinna luua. Tähän provoosi on palstasetä pakko mainita, että ei pidä ottaa henkilökohtaisesti jos sutkin käytöksen kohde onkin parempi pokerinaama. Lisään myös että naurettavan luonnekuvan piirtelyn ei kannattaisi olla keskenään niin jyrkässä ristiriidassa, että se olisi edes jollain tapaa uskottava vrt kiero-hyväuskoinen jne

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uua luua halinna luua. Tähän provoosi on palstasetä pakko mainita, että ei pidä ottaa henkilökohtaisesti jos sutkin käytöksen kohde onkin parempi pokerinaama. Lisään myös että naurettavan luonnekuvan piirtelyn ei kannattaisi olla keskenään niin jyrkässä ristiriidassa, että se olisi edes jollain tapaa uskottava vrt kiero-hyväuskoinen jne

Osaan se minäkii mairea nääs olla- hymyä hymyä ja sitten matto jalkojen alta. Musta olis voinu tulla mestari ko kentällä ns

• Anonyymi

Kyllä. Kyllä.

• Anonyymi

Haluatko kertoa tarkemmin?

• Anonyymi
        UUSI

A-nainen?

• Anonyymi

hän on hyvin paljon kunnollisempi ja kiltimpi ja parempi ihminen muhun verrattuna

• Anonyymi

Miten tuohon päädyit?

• Anonyymi

Samaa mietin minä yhest miehestä
        Et ei vittu mun pakko vaan pysyä
        Siitä kaukana eikä järvellä yhtään
        Enempää häntä tai hänen elämäänsä.
        Minkä tiedän et kykenisin tekemään
        Kyllä
        Naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mietin minä yhest miehestä
        Et ei vittu mun pakko vaan pysyä
        Siitä kaukana eikä järvellä yhtään
        Enempää häntä tai hänen elämäänsä.
        Minkä tiedän et kykenisin tekemään
        Kyllä
        Naiselta

No hyvä pysy naisina esiintyvä setä kaukana kaikista miehistä ja kiusaa naisia mielluummin. Siihen sinun(kin) rahkeet ehkä just ja just riittää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tuohon päädyit?

Sinä se olisit heti omimassa nämä palstaäijän itseään nostavat kommentit. Olet narsisti ja varsin harhainen sellainen. Ehkä tämä tällainen teksti on tietyn mentaliteetin omaaville miehille tosi legit esim suhteessa tuntemattomaan naiseen, joka voisi aivan hyvin kertoilla täällä, että kuinka paljon parempi ihminen ”hän” on

• Anonyymi
        UUSI

Mikä siinä mahtaa olla pelipussihousuja repivää, että kirjoittaa rivien välissä joidenkin miesten olevan juuri niin surkeita, että naisten kiusaaminen on ainoa mikä elämässä onnistuu? Eikö tämä touhu juuri osoita sitä samaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä siinä mahtaa olla pelipussihousuja repivää, että kirjoittaa rivien välissä joidenkin miesten olevan juuri niin surkeita, että naisten kiusaaminen on ainoa mikä elämässä onnistuu? Eikö tämä touhu juuri osoita sitä samaa

Ja lopuksi vaikka kuinka eläisit pää seessä perussuomalaisittain, niin muiden sanan- ha ilmaisun vapaus on sellsinen asia minkä yli ei kävellä varsinkaan tällä tavalla mitä te reppanat yritätte

• Anonyymi

Joo. Ei olekaan tunteita mua kohtaan.

• Anonyymi

Oletko täysin varma asiasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko täysin varma asiasta?

Ei muuta vaihtoehtoa ole, ei hän muuten sellaista "sanoisi".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuta vaihtoehtoa ole, ei hän muuten sellaista "sanoisi".

No mitähän on sanonut, herää kysymys?

• Anonyymi

Joo
      Kyseinen mies on liian herkkä ja epäilevä ja epäluotettava pääsemään minun elämäni osaksi oikeasti.
      En pystynyt luottamaan häneen olenkaan.
      A nainen .

• Anonyymi

...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...

Millä tavalla tämä palstasedän naisena esiintyen kirjoitettu analyysi liittyykään mihinkään tällä kertaa, satujen poju?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla tämä palstasedän naisena esiintyen kirjoitettu analyysi liittyykään mihinkään tällä kertaa, satujen poju?

Lisään, että tämä sivustakertojan rooli ollakseen edes jotain on niin betamiehen käytöstä kuin olla ja voi. Koskee eritoten tätä ns vemppausosastoa, jossa rooli on niinikään tiedottaa menemään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään, että tämä sivustakertojan rooli ollakseen edes jotain on niin betamiehen käytöstä kuin olla ja voi. Koskee eritoten tätä ns vemppausosastoa, jossa rooli on niinikään tiedottaa menemään

Ja jotain niin ikään täyttä hevon peetä puhuvaa toveriaan panomieheksi ylistäen. Mahdollisesti esim juuri näin. Kuka lie tällaisen ylennyksen saanut ja millä perusteella, noh sillä tuskin merkitystä, hyviä arvauksia toki on

• Anonyymi

Hän ei ollut kaivattu ja olen jo pidemmän aikaa ollut sitä mieltä, etten halua olla hänen kanssaan koskaan missään tekemisissä!

• Anonyymi

Mitä sä sitten täältä haet?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä sitten täältä haet?

Kirjoittaa tänne toisten asioita hämmentääkseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on kiusaamista ja jos kaivattusi tunnistaa sinut voi teh rikosilmoituksen.
        Kannattaa kuule lopettaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No millähän logiikalla nämä palstasedän puutaheinää kommentit hämäisi ketään? Omassa päässä on vika näin ollen ja ote keskustelupalstaan ehkä hieman vääristynyt

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on kiusaamista ja jos kaivattusi tunnistaa sinut voi teh rikosilmoituksen.
        Kannattaa kuule lopettaa.

Miten tämä jänkytytyksesi palstasedälle nyt taas liittyykään siihen hevon vadelman kaivattuun? Siitä tulikin mieleeni mainita, että aina voi halutessaan testata systeemiä ja marssia verkkosivuille kuvakaappauksiensa kanssa vaatimaan toimenpiteitä, mutta kysesssä on luultavasti vain oma kokemus ja se ei riitä kynnyksien ylittymiseen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tämä jänkytytyksesi palstasedälle nyt taas liittyykään siihen hevon vadelman kaivattuun? Siitä tulikin mieleeni mainita, että aina voi halutessaan testata systeemiä ja marssia verkkosivuille kuvakaappauksiensa kanssa vaatimaan toimenpiteitä, mutta kysesssä on luultavasti vain oma kokemus ja se ei riitä kynnyksien ylittymiseen

Eli. Tarkoitan sitä, että edellinen mölyäjä rinnastaa jonkun abstaktin kaivatun kirjoittelemaan kaikkea hyvässä ja pahassa, eli elää selvästi harhojen vallassa. Kommentin funktio oli muutenkin lisätä suhteellisuudentajua yleisellä tasolla. No niiin webbana, onhan tämäkin sinne päin eli päin sanonko mitä, mutta koitahan nyt haalia jotain edes🥱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli. Tarkoitan sitä, että edellinen mölyäjä rinnastaa jonkun abstaktin kaivatun kirjoittelemaan kaikkea hyvässä ja pahassa, eli elää selvästi harhojen vallassa. Kommentin funktio oli muutenkin lisätä suhteellisuudentajua yleisellä tasolla. No niiin webbana, onhan tämäkin sinne päin eli päin sanonko mitä, mutta koitahan nyt haalia jotain edes🥱

Huomaa kyllä että millaisen tekstin myötä seuraava kommentti viipyy jossain bittiavaruudessa kun itsevaltuutettu suvereeni toimija painaa hiki p hatussa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaa kyllä että millaisen tekstin myötä seuraava kommentti viipyy jossain bittiavaruudessa kun itsevaltuutettu suvereeni toimija painaa hiki p hatussa

Eli täällä kiinnostusta herättää mm seuraava sanasto -viranomaiset, rikosilmoitus

• Anonyymi
        UUSI

Voi mikä helpotus. Nyt voin keskittyä toiseen kybällä.

• Anonyymi

Ei ole muuttunut ajatus hänestä. Se on kaunis ja katsoo vähän.

• Anonyymi
        UUSI

Onko hän myös intohimoinen ja vaalea? <3

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hän myös intohimoinen ja vaalea? <3

Intohimosta tietoakaan, vetelys o 🙄

• Anonyymi

Laitan vaikka tänne, jos se lähellä asuva nainen sattuisi lukemaan, kun irl kontaktia ollaan vältelty. Hieman yli viikko sitten toin ilmi epäluuloni tilannetta kohtaan. Että onko aitoa vai ajankuluvedätystä. Kirjoitit, että aitoa ja oman suhtautumiseni perusteella olisi pitänyt jättää siihen mutta tunteet eivät toimi katkaisijasta. Olen sen jälkeen taikinoinut tätä ja järjellä lisättynä olemme kuin yö ja päivä. Erilaiset. Erilaiset elämäntilanteet. Ainoa yhdistävä seikka on täällä törmäys ja irlissä, noh, tajuat kyllä. Jos ja uskon, että huomaat tämän ja tunnistat itsesi, niin tiedät että olen vitkutellut oman puoleni suhteen niin tähän se loppuu. Nyt. Meidän on viisainta jatkaa edelleen eri teillä. Sinä haet selkeää parisuhdetta kaikilla fyysisillä mausteilla ja minua puolestaan nykyään ohjaa uskon puute ja kyynisyys. Näen vain hyödynetsijöitä kaipuustani huolimatta. Ristiriitaista, tiedän ja korostan että en tässä syytä ketään, ainoastaan omaa venähtänyttä päätöstäni. Kuitenkin luotan, että jatkossakin voimme tervehtiä, kun satumme samaan aikaan autoille tai ovelle. En jännitä kohtaamisia, eikä tässä kenenkään tarvitse mihinkään sisällekään lukittautua. En ajattele tapahtunutta pahalla, ei syytä. Tässä on pääsiäiseen vielä aikaa ja uskon, että huomaat lukea tämän sitä ennen. Kiitos kärsivällisyydestäsi, kaikkea hyvää sinulle, edelleen vilpittömästi. Mieheltä, hyvin läheltä.

• Anonyymi

Nostan tätä harvakseltaan ylös. Mieheltä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nostan tätä harvakseltaan ylös. Mieheltä.

Hei. Nostan vielä. Mieheltä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hei. Nostan vielä. Mieheltä.

Minkälainen auto naisella on?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aasialainen katumaasturi. Mieheltä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Liitytkö tähän viestiin 18:55:11, Eli kyseisellä naisella oma A -auto. ?

• Anonyymi
        UUSI

Olit siis tuonut ilmi naiselle sanan aitoudesta ym.?
        Ja hänellä oma auto?
        Ilmeisesti ei sitten minulle jos nämä ovat seikat piti olla jotta oikealle henkilölle osoitettu.

• Anonyymi

Minusta tuntuu, että hän on tosissaan minun suhteeni. Tajusin tän, kun viime viikolla tuijotettiin toisiamme silmiin.

• Anonyymi
        UUSI

Mikä päivä tuijotitte?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä päivä tuijotitte?

Ehkä maanantaina. En ole varma.

• Anonyymi
      UUSI

Olen. Haluatko ķuulla?

• Anonyymi
        UUSI

En oikeastaan.

• Anonyymi
      UUSI

Kaksoismoralismi. Tekee juuri sitä mistä minut tuomitsi. Jos lusikalla antaa jne.

• Anonyymi
        UUSI

Se on kaksinaismoralismi. Itse en ole tuominnut mistään kaivattuani. Hän taisi vain luulla niin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kaksinaismoralismi. Itse en ole tuominnut mistään kaivattuani. Hän taisi vain luulla niin.

Miksi hän sitten luulee niin?

• Anonyymi
      UUSI

Luotan jostain syystä enemmän häneen.

• Anonyymi
        UUSI

❤️❤️❤️Kiva kuulla. Tärkeä asia. Minäkin luotan häneen, mutta tulevaisuus on epävarma. Haluaisin nähdä häntä muualla kuin siellä missä yleensä. Ei hänellä varmaan ole aikaa.. Tai siis.. Välillä voi ollakin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️❤️Kiva kuulla. Tärkeä asia. Minäkin luotan häneen, mutta tulevaisuus on epävarma. Haluaisin nähdä häntä muualla kuin siellä missä yleensä. Ei hänellä varmaan ole aikaa.. Tai siis.. Välillä voi ollakin.

Aika on tekijä......
        https://m.youtube.com/watch?v=yOZB6mNqhuA

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle on aina aikaa. Tuun kyllä parantamaan omaa kommunikointii koska en haluu jännityksen takia antaa epäselviä merkkejä vaan tehdä selväks sen että haluun sut ja siitä asti halunnut kun ekaa kertaa meidän katseet kohtas. Siks jos vastaat myöntyvästi IRL niin tullaan todellakin näkemään ihan muualla kun siellä missä yleensä ollaan nähty. Voidaan siellä sitten paljon vapautuneemmin jutella ja se sitten saattaa johtaa johonkin kauniiseen mutta niin luonnolliseen asiaan 🤩 voi sitten muut juoruta kun näkee meidät kävelemässä käsi kädessä kaupungilla 😘

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle on aina aikaa. Tuun kyllä parantamaan omaa kommunikointii koska en haluu jännityksen takia antaa epäselviä merkkejä vaan tehdä selväks sen että haluun sut ja siitä asti halunnut kun ekaa kertaa meidän katseet kohtas. Siks jos vastaat myöntyvästi IRL niin tullaan todellakin näkemään ihan muualla kun siellä missä yleensä ollaan nähty. Voidaan siellä sitten paljon vapautuneemmin jutella ja se sitten saattaa johtaa johonkin kauniiseen mutta niin luonnolliseen asiaan 🤩 voi sitten muut juoruta kun näkee meidät kävelemässä käsi kädessä kaupungilla 😘

Koskahan nämä eksistentiaaliset yksinpuhelut realisoituu sulle palstasetä naiseksi, joka todellakin haluaa että etenee?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koskahan nämä eksistentiaaliset yksinpuhelut realisoituu sulle palstasetä naiseksi, joka todellakin haluaa että etenee?

Että ei se tämäkään kommentti sitten natsannut jos webbana sitä pierua kehräsi

• Anonyymi
      UUSI

Tajusin tänään että olis ollu aikaa mennä vaikka kuuhun, yhdessä. 🤔 Mutta ei me uskalleta. 🤦🏻‍♀️

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä,
      piti antaa mudan laskea lammen pohjaan, nyt selvästi:

1. Kaikki voimansa menee itsestä huolehtimiseen, mikä aiheuttaa noidankehän. Toisin sanoen hän ei kykene tekemään muille hyvää, ei pahuuttaan vaan voimattomuuttaan.

2. Hän on opetellut neutraalin / muita miellyttävän supliikin, koska ei uskalla olla omana itsenä maailmassa. Ja hän pelkää mutta ajoittain ihailee ihmisiä joilla on ”ääni”.

3. Hän ei ole kainaloon hakeutuva beibe, rakastajatar tms.
      Eli ei minun tyyppiäni.
      Minulle nainen kumppanina on yhtä kuin se, jota taluttaa ympäri maailmaa, hotellihuoneesta toiseen ja mieluiten lopulta yhteisen kodin makkariin.

Rakkaus on sokea,
      voin vahvistaa. 😐

• Anonyymi
        UUSI

Olisin kainalossa jos toinen ottaisi sinne. 🤦🏻‍♀️

• Anonyymi
        UUSI

Mikäs rakkaus on sokea? Eikö tuo just ole helposti talutettavissa? Ei ole vitsi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin kainalossa jos toinen ottaisi sinne. 🤦🏻‍♀️

Sama

• Anonyymi
        UUSI

Ootko J mies
        Sillä jos oot. Nyt oot todella lähellä totuutta.
        Eksäki hermostu muassa tohon 3 osioon
        Tunsi olonsa hylätyksi kun en kienannu antaas huomioon 24/6
        Saati et nauttisin olla kuin esittely esine
        Suoraa pirnolefgoista ...
        Mä kaipaa valokeilaan ihan sillä tavoin
        Mun tekemät jutut kyllä saa laajaskin huomiota.
        Mun osa on olla enempi se kaiken takapiru
        tähtien lähellä kun se johon huomio osuu
        Niin on ja on ollu aina ..
        Tää olis musta kaikkein rehellisin arvio
        Kiitos
        A nainen.

• Anonyymi
        UUSI

1. Hän käy töissä ja ei läheskään joka päivä ole täällä. Väritettynä kyllä, puhut siis toisten kanssa.
        2. Hän ei pelkää mitään ja kun on täällä vastaa niihin ketjuihin kuin huvittaa. Pitää ihmisistä ketkä ovat fiksuja, luovia, avarakatseisia. Normaaleja.
        3. Totta. En pidä valehtelijoista. Et ole tutustumisen arvoinen.

• Anonyymi
        UUSI

Aika kova veto tuntematta ihmistä ollenkaan vaan uskot mitä uskot palstan kirjoituksista.
        Soitan siskolle että on saanut uuden fanaattisen ihastuneen perään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko J mies
        Sillä jos oot. Nyt oot todella lähellä totuutta.
        Eksäki hermostu muassa tohon 3 osioon
        Tunsi olonsa hylätyksi kun en kienannu antaas huomioon 24/6
        Saati et nauttisin olla kuin esittely esine
        Suoraa pirnolefgoista ...
        Mä kaipaa valokeilaan ihan sillä tavoin
        Mun tekemät jutut kyllä saa laajaskin huomiota.
        Mun osa on olla enempi se kaiken takapiru
        tähtien lähellä kun se johon huomio osuu
        Niin on ja on ollu aina ..
        Tää olis musta kaikkein rehellisin arvio
        Kiitos
        A nainen.

Ja Toi ykkönen
        Itsestä huolehtiminen sairauden ja köyhyyden kera vie multa voimat .
        Ei tässä olla oikein keskittyneitä ihmieiin ympärillä . Ei edes siihen rakkauteen
        Vaikka miten tahtois .
        Keho ei pysy tahdissa ja vaatii lepoa...
        Joka sit tulkitaan monin eri tavoin .
        Ja aiheuttaa pahaa mieltä
        ja kuuluu toa oo. Hylännyt marinas sun muuta .
        Mä en vain jaksa... Ja voi kun on hankalaa ja vaikeaa...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Toi ykkönen
        Ei tässä olla oikein keskittyneitä ihmieiin ympärillä . Ei edes siihen rakkauteen
        Vaikka miten tahtois .

Mulla on yhtä ihana sisko. Hoitaa sut kuntoon kesäksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Toi ykkönen
        Vaikka miten tahtois .

Käy palstasetä vaikka terkkarilla kysymässä mielipiteitä siitä, että miten saisit paremmin yhteyden kehoosi. Oikeastaan kommentoin sulle ylipäätään muiden kiusaksi, sellaisten joilla on tarve leimata kaikkein kälyisimät kommentit jonkun tietyn piikkiin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Käy palstasetä vaikka terkkarilla kysymässä mielipiteitä siitä, että miten saisit paremmin yhteyden kehoosi. Oikeastaan kommentoin sulle ylipäätään muiden kiusaksi, sellaisten joilla on tarve leimata kaikkein kälyisimät kommentit jonkun tietyn piikkiin

Huomenta verkkomiliisi joko räätälöinti alkaa näyttää siltä miten on saneltu, että sen tulisi näyttää? Onnea simasuu sullekkin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta verkkomiliisi joko räätälöinti alkaa näyttää siltä miten on saneltu, että sen tulisi näyttää? Onnea simasuu sullekkin

Ei oikea työ ole mitään bipolaarista mielikuvien tyrkyttämistä kuin poikuutta aikoinaan hox

• Anonyymi
      UUSI

Veivari, roikottaja tai vastuunpakoilija. Ei tätä muuten mikään selitä.

• Anonyymi
        UUSI

No miten se sun oma käytös, oletko miettiny?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä.

• Anonyymi
        UUSI

Taidat olla mustamölyapinan sukulainen, hih
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aika abstrakteja nämä vastakkainasettelut, mitä käyt palstasedän kommenttien kautta läpi…

• Anonyymi
      UUSI

Ymmärrän hänen mielensä liikkeitä nykyään paljon paremmin.

• Anonyymi
        UUSI

Mikä niissä ennen oli niin vaikea ymmärtää?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä niissä ennen oli niin vaikea ymmärtää?

Ei tuntenut silloin ja nyt vielä vähemmin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuntenut silloin ja nyt vielä vähemmin.

Silti ymmärrät paremmin?

• Anonyymi
      UUSI

On lopulta aika kylmä nainen 🥶

• Anonyymi
        UUSI

Miten ilmenee?

• Anonyymi
        UUSI

Itsestä saattaa sen kuvan saada kun en uskalla näyttää lämpöä. Annan sitten nimittäin kaiken.

• Anonyymi
        UUSI

Tosi Cool🌬❄️🌡

• Anonyymi
        UUSI

Ooh

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ilmenee?

Joku se jaksaa täällä aina kärtellä anonyymeilta mitä tahansa naisiin liittyvää negatiivista tarinaa, minkä yhdistää obsession kohteeseensa. Ajattelussa on lievästi sanoen psy koottisia piirteitä. Onko kommentti rikollinen?

• Anonyymi
      UUSI

Se,että mitä täällä lukee on irl jotain muuta.

• Anonyymi
        UUSI

Kun se kirjoittaja ei ole välttämättä se, keneksi luulee🤔

• Anonyymi
        UUSI

On tietysti, jos siellä IRL ei ole mitään välejä, eikä kommunikointia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On tietysti, jos siellä IRL ei ole mitään välejä, eikä kommunikointia.

Joo mun tapaukses kumpikaan ei osaa kommunikoida tai tavata irlis
        Mut Töölö Prkl juttu jatkuu 🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mun tapaukses kumpikaan ei osaa kommunikoida tai tavata irlis
        Mut Töölö Prkl juttu jatkuu 🤣

Osaa jos tietää oikean:)

• Anonyymi
      UUSI

En ole muuttanut mielipidettä, en vaan pysty muodostamaan sitä, että on tukalaa.

• Anonyymi
      UUSI

Hän on luultavasti viimeiset pari vuotta vaan naureskellut ja puhunut muille pahaa minusta. Näkee entisten yhteisten tuttujen ilmeestä. Kyllähän se tuntuu tosi pahalta, mutta ei kai sille voi muuta, kuin vältellä heitä kuin ruttoa.

• Anonyymi
        UUSI

Täysin sama fiilis yhteisistä tutuista. Itse en muuta ole kuin kehunut. Ja se vasta nolottaakin nyt.

• Anonyymi
      UUSI

Olen ymmärtänyt kaiken jo vuosia sitten, mutta se ei johdu pelkästään niistä tiedoista, etten ole koskaan halunnut häntä. Syy on se, ettei hän ole millään tavalla sellainen ihminen joista pidän. Hän ei herätä minkäänlaisia kiinnostuksen tunteita!

• Anonyymi
        UUSI

Hän rakasti yhtä ei ikinä ketään toista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän rakasti yhtä ei ikinä ketään toista.

Tuokin on sanottu täällä monta kertaa. Aina saa haaveilla näköjään hyvällä tai pahalla.

• Anonyymi
        UUSI

Vuosia sitten kertoo sen että sinulla ollut useita hän ihastuksia.

• Anonyymi
        UUSI

Kuinka sellainen olisi sitten kaivattu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka sellainen olisi sitten kaivattu.

No eihän näissä palstasedän tarinallisuuksissa ole edes kyse siitä tun kaipaamisesta mistä toiset jankkaa jatkuvasti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vuosia sitten kertoo sen että sinulla ollut useita hän ihastuksia.

Eikö se ole erotomaaninen ihminen ihan luonnollistakin, että ihastuksia tulee ja menee? Tunnut aina jumahtavan hetkeksi aikaa johonkin tiettyyn palstaäijän kommenttiin hapattamaan jonnin joutavia

• Anonyymi
      UUSI

Menin nurin hänen toimestaan, ja ymmärrän nyt että se oli tarpeen. Tiedän nyt paremmin missä seistä.

• Anonyymi
        UUSI

Toivoisin
        Et mies jonka rikoin tajuasi et ei hitto
        aina ei ookkasnnniin paha asia päästää jostakusta irti ja kulkea etiäpäin
        Naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivoisin
        Naiselta

Toivoit rikkovan mutta et onnistunut siinä. Pidä vain omista asioistasi huolta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kelle kuvittelet kirjoittavasi :D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tiedosta sä sivulta sen tiedätkin taas ..
        Tyyppi on varmaan huvikseen sit vinkunu kk et miten rikki se on tuol irlis
        Kun asiat ei menny niin ku toivo😂

Mut hyvä jos jaksaa jatkaa etiäpäin
        Upeaa suorastaan . Vau ,💪

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tiedosta sä sivulta sen tiedätkin taas ..
        Tyyppi on varmaan huvikseen sit vinkunu kk et miten rikki se on tuol irlis
        Kun asiat ei menny niin ku toivo😂

Mut hyvä jos jaksaa jatkaa etiäpäin
        Upeaa suorastaan . Vau ,💪

Kuka tää hän täällä on joka pyörii monissa ketjuissa ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

J-mies ja T-nainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se kuvittele ..

Tietää tasan kelle vastasi .
        Tosin asiat alkaa pitkälti olla nii .sselviö et ei tarvi pääsiäisen jälkeen enöö Suomi 24
        tulla ..

Odotan hiukan kauhulla kyllä et
        Tuleeko muita seurauksia irl .
        Mut asiat selviää kyllä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulu uteliaille
        Riittää kun me tiedetään se
        Asiaa on käsitelty hyvin ..
        Pian ei enää tarvi ❤️
        Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasetä kirjoittaa pirpana Hyvä aina itselleen. Joko on haikea huomen? Kellonajasta päättelin, että rapelia pukkaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on palstasetä se yksinpujelujargoneineen. Kuivui kasaan sinun tarinallisuus kenties jo ajat sitten. Jos ja kun ei ole muuta elämää kuin vatvoa suomi24n kirjoituksia oman elämänsä uutispäällikkönä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivoisin
        Naiselta

Eli käyt tass naisena esiintyvä setä läpi sitä, että joku niistä leideistä vuosikymmenten varrella sanoi, että painu hiiteen en laske ees viiteen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on palstasetä se yksinpujelujargoneineen. Kuivui kasaan sinun tarinallisuus kenties jo ajat sitten. Jos ja kun ei ole muuta elämää kuin vatvoa suomi24n kirjoituksia oman elämänsä uutispäällikkönä

Joo eli sinä 2 eri persoonalla
        Muut ei edes puhu sun mielikuvitus hahmoista
        Koko sivustolla
        Mut sä jaksat roskata joka ketjun paskalla
        Hankkisit oikean elämän joskus.

• Anonyymi
      UUSI

Olen ymmärtänyt pienen osan siitä mikä tekee hänestä hänet. Jos ymmärtäisin kaiken olisin hän.

• Anonyymi
      UUSI

Hiljaisena näkee paljon enemmän kuin mitä saattoi tulla ajatelleeksi. Sisäinen elämänsä on normaalia vaikka kuinka tahtoisi mystifioida sen salaperäiseksi. Ja todellisuudentajunsa lyö aika ajoin ällikällä.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä. Jotenkin mä luulen, että hän myös tietää enemmän asioita minusta, kun on hiljaisempi. Se johtuu siitä, että kirjoitan enemmän jos en löydä viitteitä hänestä. Hauskasti kirjoitat mystifioinnista. Tuohon myös itse menen usein.
        Jäin miettimään, että mitenhän kaivattusi todellisuudentaju on yllättänyt sinut. Itse olen melko sekaisin monista asioista hänen suhteensa. Välillä tunnistan kuin äänensä ja sitten vajoan taas kuvitelmiin ja omiin mietteisiini.

• Anonyymi
        UUSI

Sellainen mies

• Anonyymi
        UUSI

Onko se syy miksi tykkäät?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se syy miksi tykkäät?

Taidat olla kehuja ja tunnustusta kalastava mies, kun nämä palstaäijän höpinät imartelee sinua. Naisen sen sijaan kannattaa ottaa heti jalat alle jos kuulee vastaavaa ylikarismaattista kieuntaa. Se ero meissä sukupuolittain nääs on

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla kehuja ja tunnustusta kalastava mies, kun nämä palstaäijän höpinät imartelee sinua. Naisen sen sijaan kannattaa ottaa heti jalat alle jos kuulee vastaavaa ylikarismaattista kieuntaa. Se ero meissä sukupuolittain nääs on

O' sweet mama s shootin every morning und nightntime

• Anonyymi
      UUSI

Pidän hänen aurastaan tai jostain. Pidän hänestä. En ole muuttanut mielipidettä. Pitäisikö?

• Anonyymi
        UUSI

Ei varmaan. Miksi olet vielä täällä kaipaamassa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Onhan se aika hassua. Ajatteleekohan hän minua ollenkaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa äkkiseltään vastata, miksi olen täällä edelleen.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä ois pitän ymmärtää ja miksi mun olisi tarvinnu omaa mielipidettäni muuttaa miksikään sen mä hokasin jo ajat si et hää ihte päätti jo kauan si että saa mut tavalla tai toisella omakseen

• Anonyymi
        UUSI

Miksi ei ole vielä saanut?

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä, ymmärsin sen että mies ei enää vaan rakastanut. Eikä koskaan rakastanut niinkuin minä. Reilu 4 vuotta, annoin enemmän mitä itse sain. Nyt jäi vaan paha mieli ja katkeruus tästä kaikesta.

• Anonyymi
        UUSI

Onko 4 vuoden takainen mies todella vielä täällä ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko 4 vuoden takainen mies todella vielä täällä ?

No koitappa sinä naisina esiintyvälle äijälle pätevä räpläillä vaikka tätä kommenttia. Ellet sitten ole niitä jotka uskoo jollain tapaa palstasedän luomaan hattaraiseen maailmaan

• Anonyymi
      UUSI

Olen ymmärtänyt kaiken jo pidemmän aikaa ja minulle on ollut selvää se jo useamman vuoden ajan, että pidän vain saman ikäisistä miehistä kuin itse olen. Ikäeroa voi olla vain viisi vuotta!

• Anonyymi
      UUSI

Tämä on oman itsesi mielen tuotos. Minulla omani. Voihan sitä yrittää keskustella, mutta vaikeaa se on ;)

• Anonyymi
        UUSI

Samaan olen päätynyt, jos olet kaivattuni mies ;)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samaan olen päätynyt, jos olet kaivattuni mies ;)

No aivan varmasti olen vaikka mitä, mutta kyllä mä nainen olen tähän asti ollut 😄

• Anonyymi
      UUSI

En nyt tiedä ihan just viime aikoina, mutta onhan tässä vuosien varrella tullut ymmärrettyä hiton monta häneen liittyvää "pulmaa".

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      115
      2598
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2241
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1760
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      165
      1680
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1546
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1536
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      120
      1299
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1239
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      357
      1224
    Aihe