Jes muijani odottaa meille yhteistä lasta ja tämä on ihan tosi syntyy 27.10 silloin. Kun minulla on syntymä päivät myös ettäs sitten j nainen tiedät en pääse enään näkemään sinua kun olen vain ja hoidan lastani mutta eipähän edes ole tuollaista sinunlaista pelleilijä ihmistä edes ikävä toivoo tu mies p.s luulet että sanon vain ei kun nämä on ihan totta
Vauva 2025
Anonyymi-ap
6
213
Vastaukset
- Anonyymi
Yea better keep 'em barefoot & pregnant between fist and stove.. all your wives in your little minion patriarchy.
- Anonyymi
Ei muuta kun lol
- Anonyymi
miten vtussa tää vaikuttaa mun elämään -nainen j
Ole sen vtun vaimosi kanssa ja jätä mut rauhaan PELLE - Anonyymi
Meillä oli kivaa vaimosi kanssa tammikuun paikkeilla ja laskin siemenet sisään :)
- Anonyymi
Kandii isyystestit ottaa tänä päivänä. Ettet joudu toisen miehen lapsesta maksamaan elareita.
- Anonyymi
Ei kai sentään. Pientä luottamusta voisi olla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223