Naureskelee vammaisille?Mitä ihmeellistä siinä on?
Miksi ihmiset
26
343
Vastaukset
- Anonyymi
En mäkään ymmärrä sitä. Mun rakkaalla on paha selkävamma ja ei siinä mun mielestä oo mitään ihmeellistä.🤍
- Anonyymi
Ihmisiä hekin on ja tunteet myös heillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisiä hekin on ja tunteet myös heillä.
Apua 😂😂 Mikä kommentti. 😅😅🤣😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apua 😂😂 Mikä kommentti. 😅😅🤣😂😂
🤣😂
- Anonyymi
Näytän vammaiselta mutten ole vammainen. Tekeekö se minusta vammaisen?
- Anonyymi
Ei aikuinen ihminen naura vammaisille.
- Anonyymi
Käytöstavat muuttuvat maailman menon mukana, ja muutoksissa mukana pysyminen edellyttää uusien tapojen ja asenteiden omaksumista.
- Anonyymi
Nykyisin sitä ollaan aiempaa itsekeskeisempiä. Ollaan myös yksinäisempiä kuin koskaan ei toki kaikki. Teemme etätöitä, tilaamme ostokset netistä ja viestittelemme puhumisen sijaan. Eristäytyminen haastaa käytöstapoja.
- Anonyymi
Ihmiset eivät osaa enää alkeellisiakaan käytöstapoja. Täydessä junassa pidetään laukkua penkillä. Tukitaan kulkuväylät, roskataan, tönitään, ei pyydetä anteeksi, ei tervehditä.
- Anonyymi
Kyllä!olen tuon huomannut,menen silti vapaalle paikalle tungoksessa ja kysyn onko tässä tilaa?aina löytyy tilaa.
- Anonyymi
Kaikista pahinta on kun osoitellaan erityisiä ihmisiä.Heitä pitäisi auttaa kaikin tavoin eikä pitää pilkkana.
- Anonyymi
Kännykkä on nykyään näkyvästi mukana kaikkialla ja sitä tuijotellaan ja vilkuillaan.
Ei tunnu kivalta, jos on sopinut tapaamisen ja kaveri plärää luuriaan.- Anonyymi
Turvakapula se on...
- Anonyymi
Ei naureskele. Sinulla on vaan normaalia alempi ÄO.
- Anonyymi
Kuule,mulla normaali äo,olen itse nähnyt tilanteen kun erityistä osoitellaan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule,mulla normaali äo,olen itse nähnyt tilanteen kun erityistä osoitellaan!!
Aihe tuntuu olevan lähellä sydäntäsi, kun haluat avautua aiheesta palstalla, joka on tarkoitettu romanttisessa mielessä kaipuunsa kohdetta ikävöiville. Tästä päättelin, että käsityskykysi on ehkä hieman madaltunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aihe tuntuu olevan lähellä sydäntäsi, kun haluat avautua aiheesta palstalla, joka on tarkoitettu romanttisessa mielessä kaipuunsa kohdetta ikävöiville. Tästä päättelin, että käsityskykysi on ehkä hieman madaltunut.
Ei suinkaan,ikävöin minäkin erästä.Halusinpa tuoda tällaisen asian esille.
- Anonyymi
Huonon itsetunnon omaavat niin tekee. Kerrankin löytävät vertaisensa.
- Anonyymi
Niin sen täytyy olla!
- Anonyymi
Itse en kyllä naura. Hymyilen, juttelen ja kohtelen kuten muitakin. Lähipiirissä on vammainen ja hänelle voi puhua kuin kelle tahansa aikuiselle. Ehkä enemmän lämpöä huokuu heille kuin muille. Toivottavasti sitä ei käsitä kukaan väärin.
Sivukysymys? Onko joku nauranut nähtesi vammaiselle vai luuletko vain?
Vai onko kyse nettinaureskelusta ja keskenkasvuisten trollaamisesta?
Puhutko liikunta vai aivovammaisuudesta?- Anonyymi
Aivovammainen ja olen itse nähnyt osoittelua ja naureskelua.
- Anonyymi
Moni kehitysvammainen on hienompi ihminen kuin täällä näistä kiusaajista yksikään. Todennäköisesti näillä itselläkin älyssään joku vamma. Sama kuin itselleen nauraisivat. Myös päihteiden väärinkäyttö aiheuttaa ihan suoranaista tyhmenemistä.Ja fyysisesti vammautuneille naurajat toivottavasti saavat maistaa omaa lääkettään. Pitää muistaa että kuka tahansa voi joutua esim. pyörätuoliin.
- Anonyymi
Sama kun kaikessa mikä koetaan itsestä liian vieraaksi. Outous pelottaa. Tai säälittää monia. On ilmeisesti ihan tutkimusta että vammaisella on kohonnut riski kokea fyysistä väkivaltaa, ja nimenomaan sitä vammautunutta osaansa kohtaan. Niin paljon se herättää vihaa ja kauhua, jos ei ole ymmärrystä ja empatiaa. Siksi vammat varmasti usein ovat häpeällisiä. Eivät ongelma kantajalle itselleen, mutta yhteiskunnalle sitäkin enemmän.
- Anonyymi
*ovat häpeällisiä= koetaan häpeälliseksi.
- Anonyymi
En oo koslaan nauranut vammaisille, niin alkoi naurattamaan kun luin otsikon. Kai sitten moni nauraa. Paha maailma.
- Anonyymi
Kun työskentelette vammaisten kanssa niin te huomaatte kyllä että he eivät ole valinneet vammaisuutta . He eivät ole saaneet valita syntyessään että haluampa olla vammainen ja 24/7 avuntarpeessa. Olen nähnyt läheltä vaikeavammaisia ja he eivät ole koskaan saaneet kokea elää ilman vammaansa. Jos joku nauraa vammaisille niin se on lapsellista ja raukkamaista. Henkilö joka ei kykene ilmaisemaan itseään ei ansaitse pilkkaa.Hän ei ole itse syypää että on vammainen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2542587puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo292269Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2581599Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.571561- 671466
- 761295
- 701113
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431095Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3201065Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel391065