Kumartukaa ääni kuninkaan efessä
Tosirealistin vaalivoitto oli suuri
11
252
Vastaukset
- Anonyymi
Eläköön uusi vaalivoittaja Tosirealisti
- Anonyymi
Tyhmä😆
- Anonyymi
Hyvä. Ainoa keino päästä vaikuttamaan on asettua vaaleissa ehdolle ja tulla valituksi ja muistaa mennä sinne kokouksiin myös ja ei liikaa rähinätärpättiä nauttineena.
- Anonyymi
Luulee olevansa hurmaava ja nokkelakin, mutta eihän kännistä sikaa todellisuudessa kukaan siedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulee olevansa hurmaava ja nokkelakin, mutta eihän kännistä sikaa todellisuudessa kukaan siedä.
Ressu siellä aivan Vennamona runnoo eutanasian käytäntöön.
- Anonyymi
Höpslttelytärpättiäkin on ollut liikenteessä valtuustossa. Josko nyt kansa valitsi toisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ressu siellä aivan Vennamona runnoo eutanasian käytäntöön.
Siis oikeesti jos mä muistan yhtään oikein, niin Ressu on ollut tän aiheen kanssa esillä jo joskus aiemminkin… 🥺✨ Ja jos pitää paikkansa, niin kyllä mä haluun sanoa ison kiitoksen siitä. Eutanasiaoikeus on niin tärkeä ja inhimillinen asia, että toivoisin enemmänkin tuollaisia rohkeita, empaattisia ihmisiä sen puolestapuhujiksi. 💖
Se ei oo mikään kevyesti heitettävä aihe, vaan kysymys ihmisarvosta, lempeydestä ja mahdollisuudesta päättää omasta loppumatkastaan arvokkaasti. Jos Ressu on oikeesti ollut mukana viemässä tätä eteenpäin, niin mulla nousee vaan entistä enemmän kunnioitus häntä kohtaan. 🙏🏼✨
#InhimillisyysEnnenKaikkea #Eutanasiaoikeus
- Anonyymi
Ylistäkää vaalivoittajaa
- Anonyymi
Kukas muuten olikaan tällä kertaa Kokkolan ääniharavahammas? Ei ainakaan kukaan pierupersu.
- Anonyymi
Alistukaa vaalivoittaja Tosirealistin tahtoon
- Anonyymi
Tippuikohan ne kirkkoveneiden piirtelijät valtuustoista?
Harmi, kun koko firman voimin on heitä kannateltu.
Jäbäleisson uutta jäynää vaan kehiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647