Eli 23.7 klo 14---> pyynikin rannassa sama kohtaus paikka kun viimeksikin se vesilähteen näkönen paikka joka ei oo vesilähde :)
http://www.tampere.fi/ytoteto/kartta/map.php?x=2485928&y=6820408&px=2.0&txt=Kohtauspaikka
Treen ranta-miitti
10
3110
Vastaukset
- TT30
Niin, jos sataa, miitti on peruttu.
Itsestään selvyys joillekin, mut ilmoitinpahan kuitenkin =) männen baariin ehtoolla..,jos meinaa tuo sää,että joutuisi vallan äyskäröimään,ko venhe täyttyy veellä...
ettei tule pusero jossa surun sävyjä kullekkaan,eli mullekkaan..=/
varmaan on läksijöitä näitä..???- Linkki
Kyllä sitä vois tulla katselemaan jos ehtii..
- Ansku84
yritän tulla =P
en sano mitään viä
- minala
tullakkin jos ehdin niin mieluusti paikalle saavun.
- blackster.f
hmm...pitäisköhän sitä tälläsen teininkin uskaltautua paikalle...ennen en ole paikalle ilmestynyt, mut josko tämä olisi poikkeus...en vain tiedä että mahdanko sopeutua joukkoon...
- TT30
Sateen sattuessa en ilmesty paikalle, olen nimittäin sokerista =)
pitää ottaa oma järki käteen eli jos tulee vettä kunnolla niin sit ei ehkä kannata lähtee, mut ei kai pieni sade menoo haittaa ;)
kiitos viimeisestä kaikille osallistujille oli taas hauskaa ;)
- TT30
.... itsellesi =)
Ja kaikilla oli niin mukavaa.............. :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774482Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721615
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81186- 661115
- 35966