PS romahdus lähivaaleissa

Anonyymi-ap

KSML
"Jämsän kuntapolitiikan suurin pudotus tapahtui perussuomalaisissa. Puolueen kannatus romahti kaksitoista prosenttiyksikköä ja se sai valtuustoon vain kaksi paikkaa. Aiemmin valtuustossa oli kahdeksan perussuomalaista. Putoajien joukossa on esimerkiksi ex-kaupunginjohtaja, Keski-Suomen perussuomalaisten puheenjohtaja Ilkka Salminen (ps.)."

Voitaneen sanoa piiripuheenjohtaja Salmisen johtaneen joukkojaan.

Persujen romahdus Jämsässä on valtakunnan karmeimpia. Persut jäivät koko maan tarkastelussa kauas Vasemmiston ja vihreiden taakse. Jopa KD ja RKP kilkuttelevat nykypersujen kannoille.

11

734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voiko pelkällä perussuomalaisella innolla, ilman juuri minkäänlaista mandaattia kansalaisilta olla puolueen ylin maakunnallinen johtaja?

Noin 5 uutta jämsäläistä äänestäjää oli päättänyt antaa luottamuksensa, edellisen vaalin alle 50 äänestäjän lisäksi.

Tämä on paikalliselle ja maakunnalliselle, hallituspuolueen paikallisjohtajalle varmastikin Suomen ennätys, tuloksen kehnoudessa.

• Anonyymi

Jyväskylän perussuomalaisia noin ensimmäisenä ja jämsäläisiä heti perään.

• Anonyymi

Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta, lauloi jo J Vainio.

• Anonyymi

Kaikkien aikojen antijytky!!!

• Anonyymi

17.3.25 Frisk erosi valtuustosta ja varavaltuutettu nousi varsinaiseksi valtuutetuksi. Eli oliko valtuutettu 13.4. jos joku olisi halunnut oikaista päätöstä kuukauden sisällä? Lienee kuitenkin täytäntöönpanoa eli heti päätös astui voimaan?! Salminen näyttää olleen edellisissä vaaleissa 39 äänellä alemmalla tasolla varavaltuutettu ja nousi nyt vaaleissa 1. varavaltuutetuksi noin 50 äänellä. Varsinaiseksi valtuutetuksi häntä ei ole valittu suoraan kummallakaan kertaa.

• Anonyymi

Mikä on kun ei taidot riitä?
      Mikä on kun ei onnistu?

• Anonyymi

Haaparanta pois. Menee tekemään lähärin töitä, niistä on pula.

• Anonyymi

minä ainakin pumppaisin riikkaa joka suunnasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minä ainakin pumppaisin riikkaa joka suunnasta.

Makunsa kullakin. Noin itseriittoisen pilkallinen hymyntapainen naamallaan olevaa naista minä en lähestyisi mistään suunnasta ja minkääntasoisella mielenkiinnolla.
        Lähikontaktista puhumattakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Makunsa kullakin. Noin itseriittoisen pilkallinen hymyntapainen naamallaan olevaa naista minä en lähestyisi mistään suunnasta ja minkääntasoisella mielenkiinnolla.
        Lähikontaktista puhumattakaan.

sinä et naisen selässä pysy,etkä saa ketään naista,toki miehen selässä saatat pysyä,edes hiukan.eikö niin JN eikö niin.

• Anonyymi

"Saat mitä tilaat" oli joskus Persujen vaaliteema.
      Nyt se meni Persujen osalta vaaleissa just näin

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3724
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3385
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2691
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2358
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1849
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1749
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      184
      1712
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1437
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1357
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1178
    Aihe